undercover gaat vooruit

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Oscar
Forumcoördinator

Re: undercover gaat vooruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 21:02

Mag het hier allemaal een beetje minder?
't Is toch nergens voor nodig om over en weer zo fel te reageren
Graag weer ontopic en geen gemuts meer

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 21:29

nou vind ik ook.... Slaat nergens op wat hier allemaal gezegt wordt...

uffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 08:21

Kijk er zijn nog meer mensen die er net zo overdenken.

Idd ik krijg wel felle reactie op wat ik zeg, ik zeg gewoon wat ik zie, en dat ik dat direct de hele pennyclub (lesklantjes zeker, heel begrijpelijk hoor ) over me heen krijg daar zit ik niet mee. Dat zegt meer over hun dan over mij

Het enige wat ik ermee duidelijk wil maken is dat de achterhand het belangrijkste is,, het is ook maar hoe ver jezelf wilt komen. Maar de basis ligt achter. Veel succes ermee

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 08:37

Uffie, volgens mij was ik behoorlijk duidelijk geweest.
Met die felle reacties bedoelde ik oa. jou, graag je steken onder (en boven) water voor je houden.

uffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 08:58

Dan mag jij mij es gaan vertellen wat er voor steken in het bovenstaande stukje zitten IMO helemaal niets, wijze van interpretatie ligt bij jou nogal raar

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-05 09:10

Super dat jullie mij het gevoel geven dat jullie achter mijn manier van rijden staan. Natuurlijk is de achterhand het belangrijkste, ik heb heel wat paarden van groen af aan gereden en ben mij zeer bewust wat er op Z2 niveau gevraagd wordt. Het zijn geen lesklanten die reageren, en zeker geen pennymeisjes. Bovendien is hij 2 wk onder het zadel, natuurlijk heeft hij nog moeite met zijn balans onder het zadel.

Ik ben zeer blij dat hij het zo goed oppakt. Hij was zeer moeilijk in de mond en sloeg met het hoofd. Door van achter te rijden en van voor een stille hand te bieden neemt hij nu aanleunig. Met overgangen en tempowisselingen zijn we bezig hem van achter sterker te maken. Dit heeft natuurlijk tijd nodig, maar ik ben van mening dat hij veel aanleg en inzet toont als hij na zo'n korte periode al zo veel geeft

Miss_Blimm; Ik ben het helemaal met je eens. Op de manier waarop je het beschrijft zijn wij ook bezig . De vele stelling komt doordat hij soms nog wat moeilijk te sturen is( iets koppig ) Ik ben blij met hoe hij nu loopt. De 1e tijd hoeft hij niet ronder van mij, dat komt wel. Hij geeft zo een fijn gevoel in de mond en ik wil hem niet overvragen, hij moet het ook geestelijk kunnen verwerken.
Die vos vind ik zelf ook leuker, maar die is veel verbeterd voordat ze deze uitstraling kreeg. Toen ze kwam toonde ze minder als deze, dus ik geef deze ook een kans zich meer te ontwikkelen Wel vind ik het achterbeen van de vos sterker, maar deze is nog wat onzeker onder het zadel, aan de longe laat hij al meer achetrbeengebruik zien .

uffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 09:17

Nou super toch, het was me echt niet om het rellen te doen (ondanks mensen hier anders denken)

Er viel mij gewoon iets op en ik reageerde erop, tuurlijk weet ik wel dat het een momentopname is. Mooi dat die niet meer met zijn hoofd slaat wat dat is heel vervelend dan kan die idd beter afbuigen

Fielychi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 15:07

nog bedankt voor je antwoord!
Als ik had geweten dat er zoveel reactie op zou komen, had ik je ff ge-PB't denk ik!
Denk dat dit wel een voorbeeld is van een beetje mis-communicatie, dingen verkeerd opvatten omdat je het via een forum en niet IRL 'hoort'.
Voordat ik alles opnieuw oprakel, veel plezier met je knollie en ga zo door!

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-05 18:43

Fielychi schreef:
nog bedankt voor je antwoord!
Als ik had geweten dat er zoveel reactie op zou komen, had ik je ff ge-PB't denk ik!
Denk dat dit wel een voorbeeld is van een beetje mis-communicatie, dingen verkeerd opvatten omdat je het via een forum en niet IRL 'hoort'.
Voordat ik alles opnieuw oprakel, veel plezier met je knollie en ga zo door!

Geeft niet hoor . Ik denk dat je gelijk hebt, het blijven maar foto's

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 20:49

Citaat:
Nou super toch, het was me echt niet om het rellen te doen (ondanks mensen hier anders denken)

Heb dat ook soms dat ik iets zie en het 'bot' gewoon plaats. Zonder je eigen gedachtengang erbij... misschien handig voor de volgende keer, krijg je ook geen verkeerde reacties terug

(had er nu dus goed over nagedacht om vooral ook mijn 'eigen' hoe en waarom erbij te plaatsen )

_Daph

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 08:19

er staat toch dat ik wou gaan springen maar ik er niej aan toeh gekomen ben doordat hij veelste heet was die dag.
maar dat weet ik zelf oowk wel hoor

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-05 08:20

Daffiejj schreef:
er staat toch dat ik wou gaan springen maar ik er niej aan toeh gekomen ben doordat hij veelste heet was die dag.
maar dat weet ik zelf oowk wel hoor

Nicole_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 08:21

ziet er goed uit hoor

_Daph

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 08:26

NEEJ hoor maar door die eerste foto lijkt ut net of mijn pony niks voor mij doet nou hij doet meer voor mij dan elke andere pony IK kan alles met hem en hij vind het echt niej erg hoor dat hij wordt aangepakt hij blijft toch voor me lopen, anders had hij mij er allang afgegooit en kwam hij niet hinnekent naar het hek toeh as ik hem uit de wei haal snap je ???

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-05 08:30

Daffiejj schreef:
NEEJ hoor maar door die eerste foto lijkt ut net of mijn pony niks voor mij doet nou hij doet meer voor mij dan elke andere pony IK kan alles met hem en hij vind het echt niej erg hoor dat hij wordt aangepakt hij blijft toch voor me lopen, anders had hij mij er allang afgegooit en kwam hij niet hinnekent naar het hek toeh as ik hem uit de wei haal snap je ???

Ik zie dat je nieuw bent hier Het is niet de bedoeling om als reactie op je eigen topic het antwoord in een topic van die gene te zetten, dat werkt erg verwarrend .

Ik bedoelde alleen dat je een hoop kritiek bespaard was gebleven door de 1e foto niet te plaatsen. Je zult zelf merken dat als je iets minder heftig reageerd op reacties de mensen minder doorzeuren .