't Is toch nergens voor nodig om over en weer zo fel te reageren

Graag weer ontopic en geen gemuts meer
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

) over me heen krijg daar zit ik niet mee. Dat zegt meer over hun dan over mij
IMO helemaal niets, wijze van interpretatie ligt bij jou nogal raar
. De vele stelling komt doordat hij soms nog wat moeilijk te sturen is( iets koppig
) Ik ben blij met hoe hij nu loopt. De 1e tijd hoeft hij niet ronder van mij, dat komt wel. Hij geeft zo een fijn gevoel in de mond en ik wil hem niet overvragen, hij moet het ook geestelijk kunnen verwerken.
Wel vind ik het achterbeen van de vos sterker, maar deze is nog wat onzeker onder het zadel, aan de longe laat hij al meer achetrbeengebruik zien
.

Fielychi schreef:nog bedankt voor je antwoord!
Als ik had geweten dat er zoveel reactie op zou komen, had ik je ff ge-PB't denk ik!
Denk dat dit wel een voorbeeld is van een beetje mis-communicatie, dingen verkeerd opvatten omdat je het via een forum en niet IRL 'hoort'.
Voordat ik alles opnieuw oprakel, veel plezier met je knollie en ga zo door!
. Ik denk dat je gelijk hebt, het blijven maar foto's
Citaat:Nou super toch, het was me echt niet om het rellen te doen (ondanks mensen hier anders denken)

) Daffiejj schreef:er staat toch dat ik wou gaan springen maar ik er niej aan toeh gekomen ben doordat hij veelste heet was die dag.
maar dat weet ik zelf oowk wel hoor

maar door die eerste foto lijkt ut net of mijn pony niks voor mij doet nou hij doet meer voor mij dan elke andere pony IK kan alles met hem en hij vind het echt niej erg hoor dat hij wordt aangepakt hij blijft toch voor me lopen, anders had hij mij er allang afgegooit en kwam hij niet hinnekent naar het hek toeh as ik hem uit de wei haal
snap je ??? Daffiejj schreef:NEEJ hoormaar door die eerste foto lijkt ut net of mijn pony niks voor mij doet nou hij doet meer voor mij dan elke andere pony IK kan alles met hem en hij vind het echt niej erg hoor dat hij wordt aangepakt hij blijft toch voor me lopen, anders had hij mij er allang afgegooit en kwam hij niet hinnekent naar het hek toeh as ik hem uit de wei haal
snap je ???
Het is niet de bedoeling om als reactie op je eigen topic het antwoord in een topic van die gene te zetten, dat werkt erg verwarrend
.
.