NK ijslanders in Oirschot

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gaefje

Re: NK ijslanders in Oirschot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 15:40

Super leuke foto's! Vooraan staan alleen de namen van mijn paarden andersom. Maakt niet uit opzich maar Gaefa is de eerste (=leemvos) en Skessa de grijze. En uiteindelijk zijn we 5e ipv 7e geworden

Groetjes Hilde

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 15:57

Billy schreef:
Mooie foto's. Een collega van me staat er ook tussen.
t Is alleen jammer dat je met die "gekke bekken" veel erg strakke neusriemen ziet en veel doorgetrokken bitten en daardoor open monden.

als de sperriem echt strak zat kon die de mond ook niet zo ver open doen
Ik weet zeker dat het moment opnames zijn... Ik blijf erbij dat als mensen in de mond van een paard trekken, dat ze niet zo op een paard kunnen rijden

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 16:00

mooi foto's
ze zijn echt bijna allemaal heel mooi scherp
en mooi getimed

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 17:19

@ Knightloekie, bij de eerste foto wordt het bit dwars dioor zn mond heen getrokken, en bij de tweede foto heeft het dier bijna een rand in zn neus van de neusriem.
Als dit een kampioenschap moet zijn, snap ik niet dat mensen hier niet op aangesproken worden.
En dan nog trots zijn op "gekke bekken" foto's ook, terwijl de meeste gewoon paardonvriendelijk zijn

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 17:19

Super gave foto's
echt pracht paarden die ijslanders

ilovejuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 17:51

wooow echt kei mooie paardjes Wij hebben sinds gisteren ook een ijslander bij leuk he ??!!
een vosje

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-05 18:09

Billy schreef:
@ Knightloekie, bij de eerste foto wordt het bit dwars dioor zn mond heen getrokken, en bij de tweede foto heeft het dier bijna een rand in zn neus van de neusriem.
Als dit een kampioenschap moet zijn, snap ik niet dat mensen hier niet op aangesproken worden.

En dan nog trots zijn op "gekke bekken" foto's ook, terwijl de meeste gewoon paardonvriendelijk zijn

:r

Ik begrijp ook wel dat de ruiter dmv. een verkeerde handeling het paard in een gekke bek trekt en natuurlijk wensen we dat geen enkel paard toe

In sommige situaties zullen de ruiters echt wel hun redenen hebben om het dier in zijn mond te trekken... tijdens zo'n wedstrijd racen die dieren behoorlijk hard in galop over die ovaalbaan, als je dan niet uit de bocht wil vliegen, ben je misschien genoodzaakt het dier toch wat in zijn mond te trekken.

Je HOEFT niet naar de foto's te kijken.