Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
marahorse schreef:ik snap het gezeur van het bit niet echt :s ik rij ook met zo'n bitje maar enkel buiten (als rem maar verder rij ik derme met losse teugels en op het gewone ringetje kan ik echt niet rijden dan gaat het gewone trensje erin. (is tog nog aangenamer om te rijde) zolang het s'stang' gedeelte vertiaal naar beneden hangt is het goed als die horizontaal je teugels zouden volgen trek je veel te hard. op deze foto's kan ik afleiden dat het goed zit. je zadeltje. op internet kan je leuke wintecs kopen voor 200 euromoet je dna gewoon nog ff laten passen!
een dekentje eronder 

(half)
nu issie nog ietsjes meer van mans
hem als ie weg is dan uhmmm is alweer helemaal van mij en is weer terug dan weer fifty fifty en als ie opeens floeps is (wat best wel jammer is) dan is ie geheel en alleen van mij!!! MissJ schreef:Een paard wat pas 3/4 jaar bereden wordt al met zo'n bit rijden?
Volgens mij mogen zulke bitten alleen gebruikt worden door mensen die weten hoe ze er mee om moeten gaan, en ik heb niet het idee dat de TS een dergelijke prof is.