Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

TillyFan schreef:Claudia dat ben ik nou helemaaal met je eens!!! Ik kan ern iks bij toeveogen!
Astu,, maar ik bedoel.. we kunnen hier wel 10 blz over door banketstaaf, maar ze weet nu heus wel dat het verkeerd was wat ze deed en ik denk dat ze het dan ook wel uit haar hoofd lat om dat nog ooit te doen. dus laten we erover ophouden..
ik vond het wel een grappig Shetlandertje..

debsoleino schreef:Wat ligt erop de grond? Op de laatste foto? BLOED??

Ze moeten gewoon eerst het hele verhaaal lezen voordag ze hun grote bek opzetten, wat je toch meestal krijgt als je foto's op bokt zet en als het er even niet zo uit ziet als dat de meesten het willen zien :S claudia23 schreef:en ohja... de onvriendelijke **ze moeten je opsluiten** pbtjes mogen ook achterwege blijven
? 
justmie schreef:ik heb mijn mening al gegeven, maar ik vind, als je fotoos op bokt zet, weet je van te voren dat er leuke en niet leuke (soms ook overdreven) reacties gegeven kunnen worden...

lovejewel schreef:OMG!![]()
dit is echt te erg voor woorden!![]()
en dan vooral die laatste foto![]()
en ook al is het voor 1 keertje! dit kan echt niet! ik zal wel weer te horen krijgen dat ik overdrijf maar dit is echt niet normaal meer![]()
sorry
ocherm ponnytje!

QuijoSavan schreef:lovejewel schreef:OMG!![]()
dit is echt te erg voor woorden!![]()
en dan vooral die laatste foto![]()
en ook al is het voor 1 keertje! dit kan echt niet! ik zal wel weer te horen krijgen dat ik overdrijf maar dit is echt niet normaal meer![]()
sorry
ocherm ponnytje!
Helemaal mee eens....
anouk1993 schreef:wat denken jullie wel niet???????????/
volges my denken jullie dat ik dag en NACHT op die knol zit !!!
leuk hoor bokt om zulke reacties te krijgen ik zit er nooit op 1 keer komt toeval my oom langs en jaa hoor wat foto's ik weet zelf ook donders goed dat ik te groot ben hoef ik ook geen commentaar op!!!
plaats nooit meer een topic op bokt
leuk om zo behandel te worden
en over die tinker het is een schat van een beest en ze helpen mij erbij dus asjeblieft k ga hier weg![]()
![]()

aliesje schreef:anouk1993 schreef:wat denken jullie wel niet???????????/
volges my denken jullie dat ik dag en NACHT op die knol zit !!!
leuk hoor bokt om zulke reacties te krijgen ik zit er nooit op 1 keer komt toeval my oom langs en jaa hoor wat foto's ik weet zelf ook donders goed dat ik te groot ben hoef ik ook geen commentaar op!!!
plaats nooit meer een topic op bokt
leuk om zo behandel te worden
en over die tinker het is een schat van een beest en ze helpen mij erbij dus asjeblieft k ga hier weg![]()
![]()
wat een dramatische reactie![]()
sorry hoor hier zei iemand wat moeten we anders zeggen?
wat moesten de mensen nog meer zeggen dan?
als jij die foto zou zien je kende haar niet zou je dan een reactie geven meid ga zo door?
en het maakt niet uit hoe vaak je erop zit al is dat maar 1 keer jij zet hier foto s neer en die foto s
moeten wij beoordelen!!

anders krijg je zo nog 10 pagina's vol hoor!!
ik ben het met jullie eeens!