Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Het kan ook aan mij liggen hoor...
Enne, ik wilde nog even zeggen dat ik het een leuke pony vind, maar ik denk inderdaad dat er echt te hoog is gejureerd... (sorry) Je pony kijkt sterren en er is geen enkel spoortje van ontspanning of aanleuning of iets dergelijks. En dat zou je toch naar mijn idee wel moeten zien bij een L-combi. Misschien had je beter B kunnen starten of je foto's niet op bokt moeten zetten(dat had je een hoop gezeik bespaard) Dit is trouwens niet aanvallend bedoeld, maar ik wilde het gewoon even uitleggen. 
profy liet hem alle kanten avn de bak zienkristie schreef:Dit is toch in manegea nibbixwoud??
Ik vind het er eerlijk gezegd ook niet super uitzien, maar je weet nu wel waar je aan moetwerken ter verbetering, suc6 verder!

amie_x_mij schreef:Hallo allemaal, dit is een onderlinge wedstrijd op ponykamp bij manege gasselte..
Daar geven ze donders hoge punten, overal mag je wel 2,3 of 4 punten aftrekken..
Ik had voor uiterlijk een 9.5 terwijl ik alleen maar een jasje had en ingevlochten..
Zo dat wou ik even kwijt!
@ chinyi
Nou dan zouden ze haar wel flink verpest hebben want bij mij liep dat beeste echt zo leker naa een poosje, maar ja ze was wel een lastige, gelukkig leek ze op een pony die ik hier ook rij, dus ik reed zo met haar weg..En jij zegt dat ze er geen beginners op zetten, mmh.. hoe dit eruit ziet vraag ik me af of je dat wel meent..![]()
Profy was geen wilde arabier, maar in die tijd was het gewoon een draakje onder de proeven.. ze vonde het super knap dat ik hem zo reed.. Ik reed niet voor de punten.. alleen voor hem..
Er reed ook iemadn op die zijn groene pony van B naar Z had gerden, maar die kon hem niet rijdenprofy liet hem alle kanten avn de bak zien
Jolly is een voormalig Z paardje, wat daar stond.. reed niet vaak mee met de ponykampen
Stascha_kim schreef:[img]
http://www.mijnalbum.nl/Foto=XN68L4RA[/img] Oke iemand anders die haar uit kan leggen dat ze op deze foto voor het linkerbeen wijkt en dat ze verkeerde stelling heeft wie kan haar het wel wijs maken..?
linkerstelling is. Ching Yi doet het dus goed.Natasja91 schreef:Ik ga helemaal met de rest mee.
Zoals al gezegd is,
beugels een heel flink stuk korter. Het ziet er absoluut niet L1-waardig uit, zelfs in de B zou je het nog niet goed doen op deze manier. Geen stelling en buiging, niks. Het wijken ziet eruit alsof het paard zijn hoofd naar zijn kont brengt en een beetje schuin loopt. Sorry, maar dit is niks...
Ik denk dat je langer bedoeld HAHA Mettetje schreef:Natasja91 schreef:Ik ga helemaal met de rest mee.
Zoals al gezegd is,
beugels een heel flink stuk korter. Het ziet er absoluut niet L1-waardig uit, zelfs in de B zou je het nog niet goed doen op deze manier. Geen stelling en buiging, niks. Het wijken ziet eruit alsof het paard zijn hoofd naar zijn kont brengt en een beetje schuin loopt. Sorry, maar dit is niks...
Natasje, beugels nog korterIk denk dat je langer bedoeld HAHA
ChingYi schreef:Zou best kunnen dat het L2 is maar volgens mij 1 tenminste zo heb ik het verstaan. Achja het maakt me ook niet uit. ik wordt er wel mee geholpen maar ik erger me vooral aan de manier op hoe mensen het overbrengen. Maar normaal loopt ze na een drafje wel aan de teugel als ik het vraag, maar in het begin is ze even moeilijk. Geen idee waarom ze het nu dan niet deed, maar ik denk dat het aan mij ligt, zoals ik al zei, ik was die dag voor de proef knap zenuwachtig.
Maar zoals ik het al zei: het was echt niet de bedoeling om je helemaal af te zeiken ofzo...
essiedepessie schreef:Dat is niet om jou te pesten, kritiek kan ook positieve bedoelingen hebben. We hopen gewoon met zijn allen dat je hier gehoor aan geeft en goed les neemt, zodat we in de toekomst met zijn allen allemaal eerlijk kunnen zeggen dat je veel vooruitgang hebt geboekt. En dat het er vriendelijk en ontspannen uitziet.
Het is niet om jou persoonlijk te kwetsen.
dat zei ik ook al