Breitling voor de laatste keer (super chique!)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lenn

Re: Breitling voor de laatste keer (super chique!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 18:41

Breitling schreef:
Het is namelijk niet een heel goedkoop paard en er waren al wat reacties gekomen van dat het wel even zou duren voor hij weg zou zijn (ivm het grote aanbod etc) Maar hij staat nu 2 dagen te koop en heb al bijna 20 reactie's gehad.

Ja dat was bij mij ook, dat ze zeiden van: zoveel aanbod en blabla, maar genoeg reacties hoor! Ik denk echt dat het wel goed komt met je paardje Ik vind het echt een leuk dier, altijd al gevonden. Kloote dat je hem op zo'n manier weg moet doen.. Succes/sterkte met de verkoop. Denk er wel goed over na voordat je spijt hebt als je weer een baan hebt.. Maar goed je zal zelf alle opties wel al overwogen hebben. Het zijn iig mooie rijfoto's geworden. Ik zou trouwens wel nog wat standfoto's maken, ik denk dat hij er een stuk voordeliger op kan staan dan hij nu doet!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-05 18:44

zal het van het weekend eens proberen ben niet zo heel goed in breit op de foto te zetten omdat hij veel te nieuwschierig is en nooit eens stil blijft staan
Als ik in de toekomst weer een vaste baan heb komt er ook zeker wel weer een paard maar wil er niet aan denken dat hij iets krijgt en ik de da niet kan betalen. En ik zak zo alleen maar verder in de schulden, dat is ook geen optie. En ben op zoek naar een plekje met weidegang, daar zal hij nog gelukkiger zijn als bij mij want bij mij staat hij alleen een paar uur per dag los in de bak. Dus dat zou die wel fijn vinden denk ik

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 19:37

haha nieuwsgierig is toch niet erg? Mijn paard is zo'n sul die er altijd kei duf op staat Maar ik vind het een dappere beslissing hoor! Als je paard goed terecht komt met inderdaad weidegang zal dat het je een stuk makkelijker maken. Hmpf als ik wat meer geld had...

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-05 20:03

haha ja maar omdat hij altijd net gaat lopen als ik de foto maak staat ie er nooit mooi op.
Ik zal wel moeten, zal hem wel heel erg gaan missen!

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 08:36

Ja dat denk ik ook. Kun je dan op iemand anders z'n paard nog rijden of sta je dan echt met legen handen?

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 11:25

Jeetje wat klote.
Vind het een enorm gaaf beest.

Zou leasen geen optie zijn? Dan kan je hem weer 'terug nemen' zodra je een fulltime baan hebt.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-05 17:33

nee want ik ben best wel een zeikert betreft wie er op mijn paard rijd. Ik weet zeker dat ik hem verpest terug krijg. niet dat ik zo geweldig rij maar iedereen rijd anders, ik heb 1 keer een vriendin van me laten rijden de volgende dag had ie gelijk een veel hardere mond terwijl zij ook goed kan rijden, heeft z gesprongen bij de ponys. Dus daar wil ik niet aan beginnen

Nathalie02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 17:42

Jammer dat je hem weg moet doen. Hij zal ongetwijfeld een goed tehuis vinden, knappe man!

me_ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 17:43

ik vind het echt een heeel mooi paard! Echt jammer dat je hem moet verkopen, maar wel goed dat je zo reeel bent! Ik vind het echt prachtpaard om te zien, ook erg netjes aangereden!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-05 22:18

dankje Het is idd heel erg jammer, het is echt een super fijn paard om te rijden!