cowgirl elize ( 5 jaar) voor de eerste keer in galop op pink

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

NathalietjeB

Re: cowgirl elize ( 5 jaar) voor de eerste keer in galop op

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 23:21

ah *jalours* jesus ik wou dat ik al durfde op die leeftijd...en haar zit is werkelijk geweldig..al op zo jonge leeftijd enn dan al zonder beugels....meis ben jalours op je als je dat maar weet..die word later gewoon anky let maar op

madonya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-05 09:32

buster4ever schreef:
ah *jalours* jesus ik wou dat ik al durfde op die leeftijd...en haar zit is werkelijk geweldig..al op zo jonge leeftijd enn dan al zonder beugels....meis ben jalours op je als je dat maar weet..die word later gewoon anky let maar op

hahaha, als ik dan ook nog veeeeeeeeel centjes heb en net zo,n mooie paardjes als anky kan kopen en een supertrainer kan betalen, wie weet kan ze dan idd misschien wel ver komen
voorlopig zal ze met veel plezier op onze kleintjes rijden, nou moeten we alleen nog iemand vinden die bij ons les wil komen geven!!!!!!

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 13:31

GEWELDIG!!!
Echt een mooi gezicht! Er zijn idd maar weinig kinderen die het paard niet in de mond zitten.
Ennuh, lekker zonder beugels laten rijden! Hartstikke goed voor der zit. Ik wou dat ze dat bij mij vroeger gedaan hadden (al zit er nu wel verbetering in na aanschaf van een boomloos zadel ).

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 17:17

Aaah wat lief!! Dat zadel staat Pink goed zeg!!

SjAnnepAn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 18:55

aaah wat een schatjee! *o/*