? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
?
Elsemiekje schreef:nu ik dit lees denk ik, owja nienke had een veulen NIBBIT. En hoe noemde die druiloor dr ook alweer?

loez schreef:dit is een best oud topic...
omhooggeschopt toevallig?
? beukiej schreef:Elsemiekje schreef:nu ik dit lees denk ik, owja nienke had een veulen NIBBIT. En hoe noemde die druiloor dr ook alweer?
Welke druiloor els?
Maar NIBBIT was lief!! Jammer dat hij weg is... anders was hij nu volgens mij 2 jaar geweest..
Stascha_kim schreef:hahaha nibbit was lief ja .. ho en mo hebben hem gekocht (homo`s) :p

Danielle_1 schreef:je paardje heeft een prachtige techniek!
maar.en ik vind dat dat ook weleens gezegd mag worden,ik vind jouw houding ook erg goed!
Complimenten voor jullie beiden!
:D 
daar zul jij en je paard wel lang op hebben moeten oefenen zeker...het is er aan te zien dat ze graag springt !!!!
*net als ik* Stascha_kim schreef:hahaha nibbit was lief ja .. ho en mo hebben hem gekocht (homo`s) :p

en hoe jessica hem noemde weet ik nie meer zij ahd toch ook een paardje die kleine witte ofzo 
Stascha_kim schreef:Stascha_kim schreef:hahaha nibbit was lief ja .. ho en mo hebben hem gekocht (homo`s) :p
Waarom zijn dat nu gelijk weer homo's
beetje banketstaaf.
en hoe jessica hem noemde weet ik nie meer zij ahd toch ook een paardje die kleine witte ofzo 
enne ziet er goed uit!! hoog en breed hoor poepoe
) beukiej schreef:Bedankt voor je reactie Mellylover en voor Stascha_kim: NIBBIT werd iet verkocht maar hij werd gewonnen in de jaarlijkse loterij als hoofdprijs van de club, de werfhorstruiters (even reclame)
Jennytje schreef:zo dan echt leuk en knap van jullie
wateen leuk paardje
*zie onderschrift* 
AnneMieKe_89 schreef:leuke foto's hoor!
en met dat achterste balkje kan ik nou niet echt problemen mee hebben, hij ligt bijna op de grond, en als hij er tegen aan springt geeft hij vanfzelf wel mee..