Foto's van Neonlight op wedstrijd!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Foto's van Neonlight op wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 12:38

Haha, dat voorbeen op die 2de foto! Niet zoals we een hackney op de foto willen zien, maar hij kan wel dat beentje strekken.

En je bent verkocht als je Michaels koppie ziet. Wel als ie voor de kar staat, dan zet ie zijn schattigste vertederende blik op. In de vrachtwagen kan ie zo kijken van "hee, je stoort me, laat me slapen!" Of niet Ania?

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-05 15:24

wow die 2e foto!!!! super!!
en inderdaad in de vrachtwagen en in het tuig is het eigenlijk een heel andere pony!!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 15:27

Ja, hoewel ie normaal ook wel lief kijkt in de vrachtwagen. Alleen vind ik dat aan zijn hoofd zijn leeftijd dan ook wel af te lezen is. Op stal is ie trouwens nog veel erger, hij vreet dingen uit die hij niet mag (ongeduldig tegen de deur aan schoppen bijvoorbeeld) en dan zet hij zijn liefste koppie op!

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 19:29

Hoe oud is hij dan?

nicole_hetty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 19:49

prachtig paardje!! was mij paard maar zo goed. ik vind het echt super foto's ik heb er haast geen woorden meer voor!!!!!!!!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 20:00

Doe eens een gok!

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 20:05

Eh.............ik zie net in een ander topic dat hij 17 jaar is. Dat had ik zeker niet gedacht hoor. Hooguit een jaar of 10-12.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 20:12

Nee, hij is al een oudje aan het worden. Dat is ook de reden dat ik hem niet meer in de ereklasse start. Volgend jaar misschien ook niet meer in het damesnummer, even kijken hoe zijn gezondheid het vol houdt. We willen hem nog wel een paar jaar in het tweespan blijven rijden.

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 20:40

Leuke foto's Maaike! Je zou hem idd een stuk jonger schatten. Wat een opgewekt beestje op de foto's De energie straalt er vanaf!
Nu zie ik ook eens een ander paardje van jou. Hoewel ik nog steeds wel erg geinteresseerd ben in foto's van jou op Neonlight Aangezien ik haar als veulen heb gekend

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 21:06

Tja, die foto's zijn schaars! Ze is nog niet echt bereden namelijk. Ze is vorig jaar ingereden, toen stil gezet omdat ze nog jong was en ik me dan op de hackney's kon concentreren, toen is ze flink kreupel geraakt en tegen de winter ben ik door te hoge werkdruk moeten stoppen, en ze was chagerijnig geworden doordat ik haastig alles moest doen. Vanaf 4 december staat ze stil. 2 weken geleden weer begonnen met longeren, maar vorige week bleek ze niet meer drachtig te zijn dus is ze weer teruggegaan naar de hengst. Ik denk dat ik er in september, na de keuring, weer op ga zitten.

Even gezocht, dit is een foto van toen ze net ingereden was (een weekje) en ik er voor het eerst echt op reed.

Afbeelding

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 21:41

Die is ook leuk zeg.
Zijn al die paarden van jezelf (die hackneys) of rij je die voor iemand.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 22:00

@ Neonlight, heb jij ook in Halsteren gereden?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 07:40

Nee, de hackney's zijn niet van mij. Ik ga vanaf mijn 13de mee met de eigenaar op wedstrijden, vanaf mijn 16de rijd ik zelf. Nu "delen" we de pony's. Ik heb in het verleden mijn eigen 2span gehad, Michael is altijd mijn pony geweest om mee te rijden (hij rijdt hem alleen zelf in het span) en binnenkort dus Easter Boy. Ik heb heel veel geluk gehad, want zelf kan ik het niet betalen. Het is een mooie deal, want zonder mij kan hij ook niet rijden. Alleen de appaloosa is van mij, en haar veulen dan.

Charos, in Halsteren heb ik niet gereden. Zie Halsteren ook niet op de wedstrijdlijst staan om eerlijk te zeggen. Kan het zijn dat het een andere plaats is?

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 11:32

Hmm even denken in zo'n natuurgebied iets is het, 's ochtends altijd dressuur en springen dan 's middags de hackneys in de springring zegt dat je iets?
Klundert?

X__Jamaica

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 11:34

mooie knie actie, heeft deze pony ook eens op concour hippique in buitenpost gelopen? of verwar ik me?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 11:42

Klundert ben ik wel geweest! Ging het niet zo best. Stond wel 4de in de ereklasse, en laatste in het damesnummer.....meneer had tussendoor gras proberen te eten met bit in en op zijn tong gebeten, had dus een vuurrode mond van het bloed. Had eigenlijk gedikwalificeerd moeten worden.

En X_Jamaica, je verwart je niet. Is al wel enkele jaren geleden, maar deze pony heeft al heel vaak in Buitenpost gelopen. Vorig jaar zijn we vanwege jonge pony's gestopt met nationaal te rijden, daarvoor hebben we altijd nationaal gereden. Alleen is het al wel 3 jaar geleden dat hij daar is geweest, vandaag 2 jaar geleden op het concours in Norg is Michael bijna dood neergevallen voor de kar met een longbloeding. Toen was dat seizoen over en ben ik niet meer in Buitenpost geweest, alleen om te kijken. Vorig jaar heb ik er nog wel voor iemand anders gereden, dit jaar ga ik lekker zonder pony er naar toe om te kijken.
Reedhill's Mister Michael en Reedhill's Play Boy zijn in het verleden een zeer succesvol tweespan geweest op de nationale concoursen.

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 12:02

Toch iig een fotootje van Neonlight met jou erop Vind ik toch al leuk om te zien. Succes nog met verder inrijden!
En ik zou het leuk vinden als je me op de hoogte hield met foto's en verhalen natuurlijk