Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Marijkjuh schreef:leuk shetje hoor !
je bent idd wat groot voor hem, dat ziet er trouwens wel grappig uit
Ja kijk de ene zegt van wel en de andere niet dus ik weet het ook niet hoor
Hoezo nou weer grappig
gwen1222 schreef:leuk beesje jammer dat ze niet groter is anders was het een leuk wedstrijd paardje
vind ik zelf ook, naja zo is die ook leuk
karoliena schreef:Arabierenbloed zie ik er ook echt neit in. haha. mijn pony ziet er iongeveer net zo uit alleen nog wat ieler en slanker.
Ja proberen we
Nee dat maakt ook niet uit nee ze kunnen je makkelijk hebben
napie schreef:Waar zit dat arabierenbloed dan?
dat was met 2 spingfoto's en 1 "dressuur"foto.
.
Misschien heeeeel ver weg dan
Ziet er prima uit verder! skippy schreef:hm is iedereen hier op bokt nou zo dom of hoe zit dat! ??
denkt er dan niemand aan dat de moeder of vader van deze shet een kruisng met iets arabisch is of zelfs de opa of oma?

punkies schreef:maakt toch niet uit wat voorn beest hij is?
Trots zijn jij! Ik heb je topics gevolgd maar het ziet er nu echt héél netjes uit, jij zit veel beter, bent vriendelijker voor Moglie en Moglie zit er goed uit, Klasse!

Ramona_lief schreef:@napie: Hebben hun gezegd ik zie het niet echt

Voor de zoveelste keer, je moet maar geloven wat je wil geloven! Heb ik al vaker gezegd
Ik ken de vaders en moeders van de "ster"veulens uit m'n hoofd (omdat die hoog in de sport zitten) dat is iets instresanter dan als ik m'n shets familie uit m'n hoofd weet, die zeggen me toch verder niks
maar het kwam gewoon ten spraake en nu maken ze er een olifanten probleem van
ik denk dat je dat bedoelt
Maar ik heet niet Ramona, ik heet maaike. Mijn andere pony heet Ramona