Citaat:@mira: Muilezeltjes worden normaal niet drachtig.
(de wet van de natuur)
das eigelijk waar, MAAR er is WEL!! een muilezel veulen geboren waarbij zijn ouders BEIDEN MUILEZELS ZIJN!
(was ook de 1ste in de wereld)
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Citaat:@mira: Muilezeltjes worden normaal niet drachtig.
(de wet van de natuur)
Riant schreef:Een ander zadel zou al een goed begin zijn. Want het past niet goed op het ezeltje maar het is ook echt te klein voor de ruiter. Daar kan je echt niet correct in zitten en zit je het diertje erg in de weg. Het zal heb zeer aan de rug doen en mede het hooft in de lucht steken en bokken komt daardoor denk ik.
Mer een hoofdstel met een fatsoenlijke neusriem voorkom je dat hij zijn mond zo open doet.
En ik ben het met de rest eens dat ik het niet een prettig gezicht vind, té zwaar weet ik niet .. maar fors vind ik het wel.
Als je wat zou investeren in passend tuig doe je jezelf en je ezeltje een hoop plezier denk ik.
Ik vind het wel een super schatje!

Leuke foto's verder.
Misschien soms kindertjes een rondje op laten zitten?
ik heb het namelijk nog nooit gezien 

ben jij wel goed bij je hoofd???
dus hebben ze niet zo veel kracht hoor!!!
dus moet ze hem gewoon in het land zetten en een ander paard/pony zoeken
hafjesbokker schreef:Citaat:@mira: Muilezeltjes worden normaal niet drachtig.
(de wet van de natuur)
das eigelijk waar, MAAR er is WEL!! een muilezel veulen geboren waarbij zijn ouders BEIDEN MUILEZELS ZIJN!
(was ook de 1ste in de wereld)

ik zou zo een foto's niet hier durven nee te zetten
laat staan om op zo een beestje te kruipen dat vind ik een gebrek aan respect zover als ik weet zijn toch geen beestjes om op te rijden maar eerder om in te spannen of om mee te wandelen
maar dit
BlazingBoots schreef:ik vind het leuk dat je haar rijd (reed).
Het comentaar dat ze te groot of te zwaar is is geheel ongegrond (of hebben jullie het ezeltje soms horen zeggen dat zij haar ruiter te zwaar vind....lijkt me niet!)
Ik zou zeggen...leer eerst iets over dit soort dieren en geef dan comentaar...
Maar ik vind het wel goed van haar dat ze haar ezeltje nu met pensioen doet...want leeftijd wil wel wat zeggen.
maar ik vind 20 een mooie leeftijd om een laatste keer te gaan rijden.
aan alle andere bokker: lees eerst het topic even helemaal door voordat je 14-dubbel commentaar gaat geven of iets doms vraagt waar het antwoord allang bekend van is.
........amen!