L kür op BARBARA(wels)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Allejandro

Re: L kür op BARBARA(wels)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 15:30

Ziet er leuk uit!
Leuke foto's

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 16:06

dus als de pony een paar uur in de les heeft gelopen vind jij dat een goede reden te gaan trekken en plukken aan die voorkant, zweep gebruiken voor de door jou genoemde "verzameling"? leg dat eens uit dan..

kiekpjot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 20:39

Ik vind ook dat het lijkt of je der alles aan doet om je paard naar beneden te krijgen en dan doe je ook niet echt zacht in der mond.
En bij het halten houden en groeten sluit ik me bij de rest aan Het is als je weg rijd niet eerst het been gebruikt maar elijk de zweep..
Het is wel jammer ik vind dat je toch te groot bent aan het worden voor je pony en dat geeft niet zo een mooie uitstraling..
En zoals ieder al zij je trekt um echt in de krul
Het is nie gemeen bdoelt..

kiekpjot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 20:45

love_wiepke schreef:
IK HEB al een paar een pb gestuurd veder...
het is een manege pony die al een hele tojd die middag heeft gelopen....
een l kur....is gewoon bedacht door de manege
dat de bak te klein is is boelschit!
en die pony...had du al gelopen en dan vooral bij wat kinderen waar meegelopen moet worden....en ze dee heel iedietand...
wat niet op film staat is dat ze mij mij een paar x heeft gestijgerd toen ik GEEN zweep had.....met zweep ging het beter...
en ik rij er nooit meer op..........
dus even rustig met het commentaar als je n9iet eens weet wat er voorafgespeeld heeft..dan kun je ook vragen warom ik het doe!

Srry hoor maar je vroeg op commentaar en dat geven wij ook met onze eerlijke mening en je word er kei boos om vraag dan ook neit om commentaar

N_fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 16:59

kiekpjot schreef:
love_wiepke schreef:
en die pony...had du al gelopen en dan vooral bij wat kinderen waar meegelopen moet worden....en ze dee heel iedietand...
wat niet op film staat is dat ze mij mij een paar x heeft gestijgerd toen ik GEEN zweep had.....met zweep ging het beter...
dus even rustig met het commentaar als je n9iet eens weet wat er voorafgespeeld heeft..dan kun je ook vragen warom ik het doe!

Srry hoor maar je vroeg op commentaar en dat geven wij ook met onze eerlijke mening en je word er kei boos om vraag dan ook neit om commentaar

Dat snap ik nou ook niet :s

romykiki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 01:16

ik vind je rijstijl en dit topic IEDIETAND

bakstertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 10:23

love_wiepke schreef:

Hoe moeten wij nou weten wat er vooraf gebeurd is als je niet zegt dat het gebeurt is.. maar dan nog is het niet de manier, om de pony elke keer een tik te geven als je niet eerst met je benen probeert.. als hij niet naar je benen luisterd dan kun je hem een tik geven.. maar hij loopt hartstikke braaf..
en je zei ook ergens in een berichtje dat hij niet in de b kon rijden, waarom rijdt je daarom in godsnaam een L kur.. en je hoeft niet in Z te rijden voor een mooie hand galop..

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 11:05

Hahahaha, je vraagt om commentaar, legt dingen niet voldoende uit, en dan moeten wij rekening er mee houden? Nou sorry, maar zo werkt het niet
En daarbij, de omstandigheden die je noemt vind ik geen van alle excuus voor je rijstijl. Ik vind je rijstijl eerder juist nog erger, omdat de pony al gelopen heeft, en dan ga jij ook nog is keer flink plukken en trekken. Dat ie irritant was? Je zegt in je eerste post dat het super ging. Nou sorry, maar als een pony loopt te steigeren ging het niet super lijkt me. Kan aan mij liggen hoor
Nee, volgens mij had je gewoon dit commentaar niet verwacht en ga je er nu dingen bij halen. Zo komt het over tenminste omdat je jezelf zo tegenspreekt.
Ga eerst maar eens goed lesnemen, zo verpest je een manegepony nog.
(sorry voor het, ehm, harde commentaar)

N_fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 11:09

Sommige mensen hebben dat wel nodig om wakker geschut te worden Allegra.. ik ga helemaal met je mee ! 't is geen goed "excuus" om een ponytje zó te behandelen

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 13:01

Aangezien dit al een ouder topic is, zet ik hier een slotje.