Ziet er uit alsof hij nooit anders heeft gedaan met stang en trens, netjes hoor!
Veel succes
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Desiree schreef:Je moet wel al een keertje met stang en trens rijden ja, als je daarmee in het M2 begint, ben je een tikkeltje aan de late kant. Je moet het een keer gevoeld hebben want alles heeft tijd nodig.
Ixo is mooi geworden, meer mans.
Snel door naar de Z1
!

Erg mooi dier heb je! Angeliek schreef:Dankjullie wel!!!
De stangteugel heb ik er idd op een aantal foto's te veel bij gepakt. Nergens voor nodig, want ik heb vandaag in de les met stang en trens gereden en toen heeft mijn instructrice erop gehamert dat het voor mooier is als je een boogje in de stangteugel laat hangen, en dan loopt Ixo veel fijner. Jammer dat op een aantal foto's de stang teugel er teveel bij is... Op foto 8 hangt ie PRECIES goed![img]
images/smiles/nosmile.gif[/img]
ik vind dan 11 toch nog het mooist
echt schitterend! Wat een paard zeg
en die uitstraling daar lig je toch plat voor?! succes in het Z
!!
,
. Desiree schreef:Ik had al gezien dat er nog een ruitersportzaak in Son geopend was. En bij jullie zitten al zoveel sportzaken, en hier maar 1! Als ik iets moet hebben, moet ik naar Harbrinkhoek, vlak voor Almelo. En in Almelo zelf zit ook nog een ruitersportzaak, maar ik kom niet graag in Almelo.
liza van loon schreef:zo mag ik even kwijlen