Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

) denk ik niet zo grappig maarja.

haha super
.. tog nog bijna een wp
Volgende keer maar aan een springwedstrijd mee doen
Ania schreef:Cassidy, waar staat dat ze eerste is?? EN daarbij, pas na 3 ongehoorzaamheden jureren ze niet meer verder!
Hij was trouwens niet ongehoorzaam hij schrok, dat gebeurt de beste nog wel eens!
. Echt leuke verhalen hebben sommigen
! 

Volgende keer idd maar inschrijven voor het springen
En ik ken het gevoel...
Mijn paard ging twee weken geleden zo lekker in galop in de proef dat hij de bocht niet helemaal zuiver meer kon halen... Hij heeft toen het bordje M met een enorme sprong meegenomen... Tja...
Ik ken het. Toen ik een jaar of 16 was reed ik een klein eigenwijs welshpony'tje dat springen veel en veel leuker vond. En toen dressuurwedstrijd in de L1: binnenkomen in arbeidsdraf (ging goed), halthouden en groeten (groeten ging goed, halthouden iets minder) en toen hoorde ik iemand zeggen: "voorwaarts in arbeidsdraf". Pony dacht: voorwaarts in vliegende rengalop en zo hard mogelijk bokken. Afijn, na een half rondje bokken was alles weer onder controle. Vervolgens probeer ik te wijken, en toen stond ik ineens in de ring van de buurvrouw. In een poging daar weer zo snel mogelijk uit te komen ben ik gewoon weer teruggesprongen. Weer in mijn eigen ring had ik zo de slappe lach dat er helemaal niets meer goed ging. Commentaar van de jury: "Hele leuke combinatie, maar wellicht is het verstandiger de wedstrijdcarriere in de springsport of de rodeo voort te zetten". Leuk die pony's...
}> ) is het toch een gave foto! Maar dat zag je zelf ook wel en is ook al hier vermeld.. Verder vink het een gave fjord om te zien
en succes met je volgende dressuurwedstrijd
pairadice schreef:Commentaar van de jury: "Hele leuke combinatie, maar wellicht is het verstandiger de wedstrijdcarriere in de springsport of de rodeo voort te zetten". Leuk die pony's...
. *Slappe lach*
. Een rodeo-carriere
.Kusia schreef:Aparte manier van aanspringen
Wel fijn dat je gewoon verder mocht gaan met je proefje
. Netjes aangesprongen, toch?