Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Sjonniej schreef:Daar zal wel een beetje hackney-bloed in zitten
Maar gaaf paardje. Hopen dat zijn gang gewaardeerd wordt.

Fielychi schreef:i like!
Mooi beestje, flink actieve beweging, maar de 2e foto vind ik he-le-maal niks. Dat voorbeen staat vreselijk buiten de massa ..
Gelukkig toont ze die op de andere foto's niet!
Dus beschouw mijn commentaar niet als commentaar!
Groetjes!

Fielychi schreef:i like!
Mooi beestje, flink actieve beweging, maar de 2e foto vind ik he-le-maal niks. Dat voorbeen staat vreselijk buiten de massa ..
Gelukkig toont ze die op de andere foto's niet!
Dus beschouw mijn commentaar niet als commentaar!
Groetjes!
Fielychi schreef:dat been wordt zo ver naar voren gezet, staat zo recht, dat het bij die ene pas nooit goed opgevangen kan worden.
Maar zoals ik al zei: beschouw het als commentaar, want op de andere foto's zie ik het helemaal niet.
Die achterhand vind ik ook perfect, zo wil ik het graag zien!
Maar iedereen lijkt dat rechte voorbeen ook altijd zo mooi te vinden, maar ik vind dat dus he-le-maal niks.
En ik zou niet weten waarom je dat niet van de zijkant zou kunnen zien? Van voor kan ik niet zien hoe het paard zijn been neerzet in vergelijking met zijn andere benen hoor...
Groetjes!
Fielychi schreef:dat been wordt zo ver naar voren gezet, staat zo recht, dat het bij die ene pas nooit goed opgevangen kan worden.
Maar zoals ik al zei: beschouw het als commentaar, want op de andere foto's zie ik het helemaal niet.
Maar iedereen lijkt dat rechte voorbeen ook altijd zo mooi te vinden, maar ik vind dat dus he-le-maal niks.
En ik zou niet weten waarom je dat niet van de zijkant zou kunnen zien? Van voor kan ik niet zien hoe het paard zijn been neerzet in vergelijking met zijn andere benen hoor...
Groetjes!
Shadow06 schreef:

helemaal mijn type..die gangen vind ik persoonlijk ook SUPER, zo zie ik het graag
Share schreef:wow wat een geweldig mooi paardhelemaal mijn type..die gangen vind ik persoonlijk ook SUPER, zo zie ik het graag

het paard loppt idd wat tegen de hand met het gevolg van dien..en ik denk dat de TS helemaal geen moeite heeft met jou reactie..is tog juist handig dat ze dat weet?
Shadow06 schreef:Fielychi schreef:dat been wordt zo ver naar voren gezet, staat zo recht, dat het bij die ene pas nooit goed opgevangen kan worden.
Groetjes!
Je zegt dat het been ver naar voren wordt gezet, maar als je nou s naar het hele paard kijkt en niet alleen naar dat voorbeen dan zie je dat hij hier wat tegen de hand komt (wat helemaal niet raar is voor zo'n jong en groen paard) en z'n rug wegduwd. Hierdoor komt er juist nog extra gewicht op de voorhand omdat het natuurlijk evenwicht van het paard hier wat verstoord is. Hierdoor zet hij z'n voorbeen anders neer dan normaal. Maar je zegt dat hij het been buiten de massa plaatst, maar hij doet van alles BEHALVE het been buiten de massa plaatsen, want als een paard zoals deze op dit moment wat tegen de hand komt verplaatst hij het gewicht juist meer op de voorhand dus zou hij toch echt meer gewicht op dat been moeten dragen en als hij z'n been hier buiten de massa zou zetten (wat je trouwens vaker over een achterbeen zegt dat ze te veel "opzij" neerzetten (bij het verzamelen)) zou hij waarschijnlijk omvallen omdat hij met een groot deel van zn gewicht op de voorhand rust.. (dus meer dan de natuurlijke 60%). En over dat stekende voorbeen.. T klopt dat er tegenwoordig meer naar het strekken wordt gekeken dan naar of het ruggebruik ook goed is, maar als je naar de andere foto's kijkt zie je dat je van dit paard echt NIET kan zeggen dat hij een stekerig voorbeen heeft..
wel handig!! Barco schreef:oud topic