Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Citaat:Haha dankje...Maar dat is ook de bedoeling van het westernrijden![]()
(van Engels natuurlijk ook hoor, daar niet van
)
) snappen dat niet helemaal..
Die lopen het liefst met de neus in de lucht
Ze staat nu op het land vakantie te houden en daarna gaan we het weer helemaal oppakken. Dan neem ik die foto's van jou mee en laat ik aan Joy zien, dan snapt ze gelijk wat de bedoeling is

maartjuh schreef:Goeie kwaliteit foto´s, en erg appart paardje... (positief bedoelt
)
Citaat:Ja klopt, het is een Buckskin Tobiano (geloof ik)
Citaat:Buckskin? Dit is toch een buckskin (zonder vlekken dan wel, maar toch..)
Citaat:Sooty of smutty
Sooty is een 'veranderaar' die maakt dat een kleur donkerder word, het kan donkere appels veroorzaken, zwarte haren en/of schaduwen en kan een paard in zijn geheel donkerder kleuren.
Het lijkt alsof sooty het meest aan de bovenkant van een paard werkt alsof er dus een emmer donkere verf van de bovenkant over het dier word gegoten.
Dit gen kan bv een valk zo donker laten lijken dat hij bijna bruin lijkt.
) maar dat hoort in de vacht/bij de kleur, geloof ik.
Ik heb wel eens het idee dat er een paardje wordt geboren die helemaal niet de kleur is die het hoort te zijn en dan verzint iemand gewoon een mix-naam van andere kleuren en voila: een aparte kleur!
Maar al die kleurtjes maken de quarters/paints ook wel weer super tof
Zeker die van jou klaasjuhhh: echt een super mooi beesie!
Mooi paard hoor en die "appeltjes" vindt ik ook erg mooi staan! Wie weet tref ik je weer eens op een wedstrijd met of zonder kids.
Mayflower schreef:Aha, nu weet ik ook hoe je eruit ziet Klaas!Mooi paard hoor en die "appeltjes" vindt ik ook erg mooi staan! Wie weet tref ik je weer eens op een wedstrijd met of zonder kids.
![]()
BTW: zij hebben nu ook een pony, kijk maar eens bij onderstaande link (ben een klein beetje trots)
Heb je me trouwens in Oosterwolde wel naast je (kids)zien staan?
Ja, volgens mij heb ik je wel naast me zien staan, maar toen wist ik nog niet wie je was!

) 
hahah