Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
pOnYlOvSter schreef:@ xKatleentjex; je zegt dat dravers al met pension zijn als een dressuur paard net word ingereden,(zoiets) dat is echt niet waar want dravers gaan wel mee tot ze 10 jaar zijn of ouder en dan kunnen dressuurpaarden ook al met pension zijn.. en als ze niet meer in de topsport zitten worden ze ook nog wel normaal gereden hoor dus ik weet niet waar je je druk ommaakt ik vindt dat ze het rustig opbouwt!
veel succes met je paardje

leuke pony.
!diablo_zot schreef:Trek je niets aan van al die zeurpieten die weer iets op je aant te merken hebben !
Vind je overal!
Erg leuke pony,mooi halstertje !
Zie wel wat uit,er liggen veel lossen dingen in je wei,dat hij zich niet bezeerd dat zou jammer zijn!
. 
runningkawa schreef:Alsze het hierbij laat wel
maar de ervaring leert dat dat niet zo is, anders begin je hier niet al aan.
Maar goed, heb nu genoeg gewaarschuwd, ik ben in dit topic weg, hoop dat vele er wat van opsteken
(helaas zal ik aan het dagdromen zijn en het een utopie zijn dat baasjes kunnen wachten tot het paard oud genoeg is en zo dierenleed evt. te kunnen voorkomen.)
Evy schreef:De TS moet alleen zichzelf in bedwang kunnen houden om het nu niet vaker te gaan doen. That's it.

Netje schreef:Over of het goed is om een paard zo jong te longeren heb ik geen mening omdat ik er niet genoeg vanaf weet (volgens mij kan het niet echt kwaad om af en toe wat rondjes te longeren, moet je eens kijken wat ze zélf allemaal uithalen in de wei), maar waar ik moeite mee heb is om dieren met mensen of in dit geval peuters te vergelijken.
Een paard (ook een 2-jarige) heeft niet hetzelfde vermogen als een mens (zelfs een peuter) om ná te denken. Een peuter die niet naar bed wil, weet al donders goed wat hij doet, maar paarden zitten zo niet in elkaar. Als ze er geen plezier in hebben, dan zullen ze erop reageren ! Te veel mensen denken dieren (en in dit geval paarden) menselijke trekjes toe.
jimmy schreef:ik snap niet waar de meeste zich druk om maken,ik zie geen ZWARE BAK,geen BIJZETteugels,geen zadel geen hoofdstelgeen pony die hard ana het werk is,geen zweet helemaal niks,het enige wat ik zie is een meisje die gek is op haar pony,die trots is dat dat haar verzorgpony is.en dat ie braaf een paar rondjes aan de longe kan lopen .en wat doet BOKT zeiken zeiken en nog eens zeiken.wat zij hier doet kan absoluut geen kwaad, waarschijnlijk is de pony allang blij dat ie lekker aandacht krijgt en verwend word.
zij denkt ook leuk foto's van haar beestje hier te zetten en word gelijk afgezeken.beetje jammer hoor....
meid heel veel plezier met je pony hoor!!!.