Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Maar aangezien je een instructrice hebt komt dat allemaal vast goed! Succes ermee
amie_x_mij schreef:Love_Sophie schreef:
Binnenkort ga ik aan een nieuw project beginnen, een paard dat zo stijf als een plank is, stijve rug etc.
Groetjes Janine
Dat hoefde er niet bij hoor..
Je gaat zelf zeggen dat loveramona haar mening moet onderbouwen. En jij begint direct in dit topic met een niet onderbouwde mening. 'Haflingers zijn niet mijn ras'
Je klinkt onwijs uit de hoogte. Het kan wel zijn dat jij onwijs klassepaarden hebt, met goed bloed. Sowat? Ik vind het knapper als je een fjord of een haflinger zover kan krijgen...
Het spijt me als je je aangevallen voelt, maar ik zeg 'gewoon wat ik denk'
@ BeLoVed..
wauw, wat een mooie haflinger! wat een onwijs leuk hoofdje..
Zoals al in dit topic is gezegd, hij loopt wle iets mooier bij je instructeur. Maar het zou niet goed zijn als dat niet het geval was ..
Hij staat iig veel beter bij jou
Citaat:Maar dit is togh egt het toppunt!!

! Maar nog ff over Noran, dit is juist een haflinger die NIET grof is. Misschien kun je het op de foto's niet duidelijk genoeg zien. Maar hij staat ontzettend hoog op zijn benen, is slank niet van het brede type en heeft enorme knie-actie. En persoonlijk vind ik mezelf behoorlijk meer ervaren dan Love-Sophie aangezien ik 6,5 jaar langer dan haar rijdt. Ik noem paarden die ik rijd ook geen 'project'. Voor mij is dat gewoon fijn een ander paard rijden. Ik rijd naar een niveau toe voor MEZELF om extra voldoening te krijgen voor het harde werken.
! Maar het stond er dus al in van die cap beetje lastig als ik telkens hezelfde moet zeggen:) 
Pebblesje schreef:OMG ik lig hier echt helemaal in een deuk! Een meisje van 14 die 5 jaar rijd denkt het gewoon allemaal beter te weten dan iemand van 18 die 12 jaar rijd(en dan ook écht rijdt)?!?! Kom niet meer bij
En over die Haflingers he, kijk eens om je heen! Er zijn zo veel luxe Haflingers nu, volgens mij meer dan grove types.

Pebblesje schreef:die van jou bedoel je dus
Ik ken de TS heel goed en lang en ik weet waar ik het over heb. Als je in een ander topic over het zelfde paard/berijder zegt dat ze hem aan de teugel enzo moet rijden(en dat ze tegen zichzelf moet zeggen dat ze rustig moet doen als ze rijd) ipv eerst op z`n eigen benen moet leren lopen vind ik niet dat je dan over veel ervaring beschikt
BeLoVeD schreef:Alsjeblieft hey, omdat ik niet met jou zusje op kan schieten hoef je echt niet mijn topic te verpesten hoor! Dit gaat helemaal nergens over. En als het dan met begeleiding te maken heeft ik krijg al vanaf mijn 12e privéles van dubbel Z ruiters, dus waar doe je moeilijk over!
echt zo'n kleuter-opschep-actie IK KRIJG VANAF MIJN 12E LES VAN DUBBEL Z-RUITERS
Ptries schreef:Ik vind dat het er lekker ontspannen uitziet. Ook vind ik dat je een erg mooie Haf hebt, echt een gaaf dier.
Hihi, ik zie nu pas de reactie voor mij. Love Ramona, meen je dit nu serieus? Je krijgt zo iig wel de lachers op je hand. Ik heb me echt bescheurd om jouw reactie, gezien jouw eigen "rijkunsten".
ik heb maar enkele rijtopics en daar wordt niet over mij en mogli gereageerd maar altijd over iris en mogli dus niet over mij 
dus oook weer zo'n ***** actie van je
ga eerst is lezen bij een topic WIE erop zit....zou enorm helpen
xKatleentjex schreef:Love_Sophie, natuurljk mag jij sommige paarden minder mooi vinden en kritiek hebben op enkele punten. Maar er zijn andere manieren om kritiek te uiten. Zoals jij het nu doet, krijgen veel bokkers de indruk dat je gewoon maar in de grond wil stampen en het zelf veel beter weet. Bokkers gaan zich aangevallen voelen, en in plaats van je kritiek te accepteren gaan ze je zelf ook terug de grond instampen, waardoor er grote ruzie onstaat en jouw naam op bokt geen al te hoge dunk meer krijgt. Als je negatieve kritiek hebt, kun je dat beter subtieler aan de man brengen.

Citaat:OMG wat een LOMPE reactie![]()
als je les krijgt van z ruiters betekent NIET dat eje ook dat niveau rijdt.....LOOOMPP!!! het ligt er gewoon aan hoe je met paarden om gaat enzo hoorecht zo'n kleuter-opschep-actie IK KRIJG VANAF MIJN 12E LES VAN DUBBEL Z-RUITERS
TRIESTTTTT........
en mijn commentaar over de foto's:
foto 1:
ga rechtop zitten, als je je paard niet wilt hinderen waarom doe je de teugels niet wat langer....ik wil hem niet in zijn mond zitten....DOE JE TEUGELS LANGERS, als je je handen op normale plaats had wurgde je het paard zo strak hou je ze....
foto 2:
je trekt hem megaveel in zijn mond, paard word vastgezet, geen vrijdheid bij zijn mond...daarom denk ik zijn hoofd omhoog omdat je je handen helemaal vastzet
patjelisa schreef:Quote:
OMG wat een LOMPE reactie
als je les krijgt van z ruiters betekent NIET dat eje ook dat niveau rijdt.....LOOOMPP!!! het ligt er gewoon aan hoe je met paarden om gaat enzo hoor echt zo'n kleuter-opschep-actie IK KRIJG VANAF MIJN 12E LES VAN DUBBEL Z-RUITERS
TRIESTTTTT........
en mijn commentaar over de foto's:
foto 1:
ga rechtop zitten, als je je paard niet wilt hinderen waarom doe je de teugels niet wat langer....ik wil hem niet in zijn mond zitten....DOE JE TEUGELS LANGERS, als je je handen op normale plaats had wurgde je het paard zo strak hou je ze....
foto 2:
je trekt hem megaveel in zijn mond, paard word vastgezet, geen vrijdheid bij zijn mond...daarom denk ik zijn hoofd omhoog omdat je je handen helemaal vastzet
hahaha dit is zeker commentaar op je eigen topics.mens ga eerst zelf leren rijden voordat je iemands anders het even gaat vertellen.
je kan wel steeds zeggen dat jij er niet oprijd maar laat dat andere mens er ook niet oprijden dan als je het zo goed kan.
en Love_Sophie volgens mij moet jij ongesteld worden met jou opmerkingen.
maar BeLoVeD je doet het echt heel goed ik weet hoe moeilijk haflingers te rijden zijn.en het ziet ergoed uit voor 1 van de eerste keren.
knap paardje!!