Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ilkkah schreef:*reageert toch nog, kan het niet laten*
Kijk loveramona, tis warm, zeker voor paarden om te rijden, goed, als het gewoon bij eventjes relax rijden blijft of even lekker naar buiten, maar om dan te longeren met een dekje en een singel wat er al volkomen zinloos opzit, dus extra warmte, en dan nog even met een zadel erop en dan nog gaan rijden...
en dan nog incl sporen en zweep....
waarom sporen?! kan je me dat uitleggen?!
Loveramona; je zegt telkens van; wel te lang maar niet te zwaar,
maar wil je zelf zeggen dat je dit er normaal en vriendelijk uit vind zien?
Ik kan er gewoon niet over uit dat jij zelf niet inziet waar je mee bezig ben, zo dom ben je toch zeker niet?!
Je hebt toch wel enigsinds verstand?!
Is er niets in jou hoofd dat zegt van: misschien moet ik toch eens wat met hun tips doen en gaan kijken wat ik kan verbeteren
want je vraag wel: misschie hebben jullie nog tips ofzo ???
kijk eens je andere topics na, die staan vol met tips, maar je doet er niets mee!
waarom zouden we ze dan geven?!
ik geef toe, dit ziet er beter uit dan wat ik al eerder van jou heb gezien, maar zie qua omgang met de pony nog geen enkele verbetering.
Ik heb echt respect voor jou pony, hij blijft maar lopen voor je zonder dat ie jou een keer goed op haar plek zet.

die voelt er toch niks van als je daar je sporen inzet..

elmiran schreef:er zijn nu zat mensen die wedstrijden rijden met dit warme weer dus vind ik een bosritje(in stap) wel kunnen.
, ik heb het geveol dat dit shetje onwijs leuk loopt! Heb wel eens een topic gezien erover..
. Wat een gezeur over deze foto's zeg......
!
... wees blij dat ze zich verbeterd heeft!!
! Ziet er erg gezellig uit! Leuke poseerfoto's ook! Veel plezier nog met je paardje! Ilkkah schreef:iSaBeLL:
Ik vind jou ook te groot,
alleen vind jou beeld wel even wat anders dan dat van haar
Als je [ viewtopic.php?f=10&t=425111&hilit= ] dit ziet, dat ben jij op wedstrijd, of [ viewtopic.php?f=10&t=388396&hilit= ] dit...
Ik denk dat iedereen met een klein beetje verstand van paarden wel degelijk verschil ziet tussen deze 2 topics
. Je ziet welgeteld 1 foto van dit meisje..en dat is een standfoto!Danielle01 schreef:
- Knap van jullie dat jullie kunnen zien dat het zielig is voor mogli dat hij gelongeerd is en gereden..........!

Ilkkah schreef:Danielle01 schreef:
- Knap van jullie dat jullie kunnen zien dat het zielig is voor mogli dat hij gelongeerd is en gereden..........!
Best dat ze longeert en rijd, doe ik ook wel is,
maar niet als het warm is, ze schrijft het zelf: SNIKHEET!
dan ben je in mijn ogen niet helemaal goed als je dan je paard extra laat lopen...
@je andere reactie:
Dus?!
zíj staat toe dat dat meisje dat paardje half doormidden trapt voor de hindernis.
En ik had net zo goed dit topic hier neer kunnen zetten,
Je ziet hopelijk zelf wel het verschil tussen dat topic van Isabell en dat van haar
]