Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Dat komt wel goed in de Z1!!!

kendilover schreef:Geloof ik best
Ik moest wel lachen om Kendi.
Die kan zich altijd zoo uitsloven op die grote concoursen.
Ze leek wel 1,80 in plaats van 1,61
Nek der op, was wel mooi in de oprichting, daar lag het nie aan, whaha
Groetjes Kate

Ik had een leukere afsluiting gewenst. Best wel vaag trouwens, want Ken liep der 2e proef beter
Maar ik hoefde me niet te schamen, ik was 2e. Nummer 1 had 150 punten...
Hoop dat het nu wat duidelijker is 
hihihi, maar goed, klets weer veel te veel, vond het er vriendelijk uit zien. Succes!!!
Sorry, soms ben ik een beetje blond 
Ze is 1,61 m. En klein paardje dus..

kendilover schreef:Kendi is een paardZe is 1,61 m. En klein paardje dus..
Klein maar fijn
Groetjes Kate
de jury's jureren paarden veel lager!.. want.. als je bijv. 160 hebt bij pony's heb je bij paarden ong. 150!
waauuww
dan kun je ook wel heeel goed rijden
super!! succes in de Z
kendilover schreef:Ik heb inderdaad de goude
Groetjes Kate
narrator schreef:wwauuw!! dan doe je het heel goedde jury's jureren paarden veel lager!.. want.. als je bijv. 160 hebt bij pony's heb je bij paarden ong. 150!
en dat je dan al in de M2 komtwaauuww
super!! succes in de Z
![]()
groetjes karlijn
Zeker als je kijkt hoelang ik er over gedaan heb. En ik was nooit zover gekomen zonder mijn altijd werkwillige paardje en m'n keigoede instructrice! 

kendilover schreef:narrator schreef:wwauuw!! dan doe je het heel goedde jury's jureren paarden veel lager!.. want.. als je bijv. 160 hebt bij pony's heb je bij paarden ong. 150!
en dat je dan al in de M2 komtwaauuww
super!! succes in de Z
![]()
groetjes karlijn
@ Karlijn: Ik merk dat inderdaad, dat ze pony's vaak iets hoger jureren. Maar dat maakt niet uit, dan is het alleen maar fijner als je bij de paarden toch winst rijd. Over dat goede rijden, dat valt wel mee hoor KarlijnZeker als je kijkt hoelang ik er over gedaan heb. En ik was nooit zover gekomen zonder mijn altijd werkwillige paardje en m'n keigoede instructrice!
Verder iedereen bedankt
Groetjes Kate