Primeur: Shantal @ Passage!!!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

milo

Re: Primeur: Shantal @ Passage!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 18:42

LecyTinker schreef:
Ik kon het zelf niet, maar was zo nu en dan wel leuk is ik een hulp verwarde dat ze ineens die dingen ging doen... maar over het algemeen kom je dit soort paarden niet vaak tegen...

ha, dat doet rambo ook!!!
die heeft Z2 gelopen, een welsh cob van 1.52 m. groot trouwens Lachen

dan ben je vrolijk aan het rijden en dan gaan zijn dressuurknopjes om, en dan laat hij de leukste dingen zien Lachen
(kijk wat ik kan! goed he Knipoog ) hahaha, wel leuk is dat!

frieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 19:32

ik vraag me alleen een ding af!!
hoe kan dit paardje in passage lopen als je niet eens je benen aan zijn lijf hebt aangesloten??!!
vreemd..!!

Coconuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 19:48

er is al verteld dat het een grapje was.. hahaha.. Vork

noddyrulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 20:06

Hahaha op het begin was ik er ook ingetrapt ik dacht dat kan niet maarja sppr leuwk paardje zo een hebbuh mun buruh ook Haha!

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 22:47

Barbara_m schreef:
Kom op zeg... Dit is echt geen passage, maar een foto die genomen is in een draf moment (dus eigenlijk een verneukeratieve foto, zeg maar...)

Wat kun jij dat toch altijd lekker subtiel verwoorden Clown
Erg creatieve woordspeling trouwens!

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 06:51

Citaat:
milo; dan ben je vrolijk aan het rijden en dan gaan zijn dressuurknopjes om, en dan laat hij de leukste dingen zien
(kijk wat ik kan! goed he ) hahaha, wel leuk is dat!

en mensen maar denken dat je zo goed bent met rijden ( was nog heel jong) en jij maar lachen, terwijl je weet dat het paard het allemaal uit zichzelf doet... maar op die manier leer je wel weer welke hulpen waar bij gaan... was idd een waanzinnig gezicht... Paardje was waanzinnig...

Tinkertje van mij tegenwoordig heeft flink kapsones... loopt de hele tijd alsof ze bonfire is.. identiteitsstoornis denk ik dan maar, maar is wel leuk om te zien hoe ze zich in bochten wringt om maar al die dingen voor elkaar te krijgen...

Vind alleen dat je zelf geen eer kan geven wanneer je paard dit uit zichzelf doet... wel balen, zou zo leuk zijn om te zeggen, kijk wat hij kan en het dan op commando te laten zien... maar goed, meestal is zij degene die zegt, kijk wat ik kan en dan moet ik alle moeite doen om haar bij te houden...

Maar goed... de foto was leuk, vond het alleen jammer dat je te dan toch nog in zulke kleine letters erbij zet wanneer idereen al commentaar had gegeven alsof je hoopte dat iedereen je lof zou geven en je het nooit zou hoeven zeggen dat het niet waar was...
Maar goed, men moet de put maar dempen wanneer het kalf verdronken is...

Poenarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 18:17

Nimmedor schreef:
voordat je bokt kan overtuigen dat je een C pony de passage aanleert mag je wel met harde bewijzen komen!!:P

Een meisje hier van bokt heeft haar Shetlander Zorro ook de passage enzo geleerd hoor.
Dus maakt niet uit hoe klein ze zijn, het gaat om wat er in zit.

Leuke pony Lachen

Lhundol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 18:22

wij hebben op stal ook een c-pony staan die z dressuur en springen heeft gelopen en de pasage en de piaf ook kan. de piaf gebruikt ie ook vaak op stal als ie naar buiten toe wil. echt gave pony!

rubinson

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 01:00

frieske schreef:
hoe kan dit paardje in passage lopen als je niet eens je benen aan zijn lijf hebt aangesloten??!!
vreemd..!!

o man dit meen je toch zeker niet?! en jij kan passage rijden esther?
komop heb eens niet zoveel kritiek op andere mensen ik bedoel ik heb je wedstrijd gezien en om nou te zeggen dat die zo spectaculair was? Slapen

MissRoxyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 10:18

rubinson schreef:
frieske schreef:
vreemd..!!

o man dit meen je toch zeker niet?! en jij kan passage rijden esther?
komop heb eens niet zoveel kritiek op andere mensen ik bedoel ik heb je wedstrijd gezien en om nou te zeggen dat die zo spectaculair was? Slapen

whahaha sorry Tong uitsteken moest gewoon effe lache hierom whahahaha Tong uitsteken

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 10:28

pfrt, ik opende het topic en lag al in een scheur.. dat al ; dit meen je toch niet serieus he ? Haha!
begon al te denken aan een penny alert Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 15:53

mandy_b_s schreef:
pfrt, ik opende het topic en lag al in een scheur.. dat al ; dit meen je toch niet serieus he ? Haha!
begon al te denken aan een penny alert Knipoog

lees eens een paar pagina´s trug Haha!