Citaat:
milo; dan ben je vrolijk aan het rijden en dan gaan zijn dressuurknopjes om, en dan laat hij de leukste dingen zien
(kijk wat ik kan! goed he ) hahaha, wel leuk is dat!
en mensen maar denken dat je zo goed bent met rijden ( was nog heel jong) en jij maar lachen, terwijl je weet dat het paard het allemaal uit zichzelf doet... maar op die manier leer je wel weer welke hulpen waar bij gaan... was idd een waanzinnig gezicht... Paardje was waanzinnig...
Tinkertje van mij tegenwoordig heeft flink kapsones... loopt de hele tijd alsof ze bonfire is.. identiteitsstoornis denk ik dan maar, maar is wel leuk om te zien hoe ze zich in bochten wringt om maar al die dingen voor elkaar te krijgen...
Vind alleen dat je zelf geen eer kan geven wanneer je paard dit uit zichzelf doet... wel balen, zou zo leuk zijn om te zeggen, kijk wat hij kan en het dan op commando te laten zien... maar goed, meestal is zij degene die zegt, kijk wat ik kan en dan moet ik alle moeite doen om haar bij te houden...
Maar goed... de foto was leuk, vond het alleen jammer dat je te dan toch nog in zulke kleine letters erbij zet wanneer idereen al commentaar had gegeven alsof je hoopte dat iedereen je lof zou geven en je het nooit zou hoeven zeggen dat het niet waar was...
Maar goed, men moet de put maar dempen wanneer het kalf verdronken is...