Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
KiWiKo schreef:Alleen is het zo jammer dat de theorie zo mijlenver uiteen staat van de praktijk................
Zo ook in dit topic.
Dan vind ik het getuigen van lef dat Kafue dat gewoon wel doet! Bravo!
Voor mij geldt dat ik alleen mensen serieus neem die ook iets van zichzelf durven laten zien. Lekker anoniem iemand afbranden met het toetsenbord in de ene hand en het theorie boek in de andere hand kan iedereen wel, daar hebben we er op Bokt al veel te veel van. 
)
) Kafue schreef:.
En als je in een veld van
22 ruiters 5de wordt dan hoef je je niet te schamen met zon voorbereiding. ik heb er niet aangereden waarintegen alle anderen ieder weekend op wedstrijd staan.
De winnaar had overigens 168 punten dus ook niet super veel.
In het oosten krijg je je punten gelukkig niet cadeau.
Jongens jullie hebben gelijk. Ik loop alweer een tijdje mee op bokt. En krietiek daar sta ik altijd open voor. Als het maar eerlijk is en oprecht.
Ik ben zelf eerlijk en oprecht en verwacht dat van anderen ook.
DeedeJee schreef:Tja... het is toch eigenlijk te erg voor woorden dat Kafue nu verantwoording af moet leggen aan de topic-lezers over hoeveel haar paard voor haar betekent...
Ik wilde dat ik eens nuttig commentaar kon geven, waar iemand iets aan heeft. Maar ik denk niet dat Kafue iets van mij kan leren. Ik denk in elk geval dat Kafue (en een heleboel andere Bokkers trouwens ook) zelf het beste weten wat goed is voor hun paard, en hoe ze met hun paard om moeten gaan. Van een paar foto's krijg je alleen maar een indruk, en geen totaalbeeld.
Ik vind (dus, ik vind!) dat het er ontspannen uitziet. En als Kafue zegt dat haar paard ervan geniet, geloof ik dat onmiddellijk.
Weten we niet allemaal zelf het beste hoe ons eigen paard zich voelt?

Anoukie schreef:Ik heb inhoudelijk ook niets gezegd, paard is aansprekend en ja er zijn heus verbeterpunten te noemen, maar bij wie niet?
Ik geef alleen aan dat de verwachting bij de Bokkers wellicht hoog lag door je posts Kafue en door je presentatie hier op Bokt. Zolang jij tevreden en gelukkig bent, is het toch helemaal goed?