tara ft homona

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

loveramona

Re: tara ft homona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-05 14:24

Brechtje schreef:
* ik houd me koest, ik houd me braaf Nagelbijten / Gniffelen

Trouwens de eerste keer dat je een beete fantsoenlijke foto's zet, nu nog van het mennen ofzo.

hoezo een beetje fatsoenlijk, wat is er mis met deze foto's + de enige foto's van het mennen zijn:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=W3PB7ELV
http://www.mijnalbum.nl/Foto=SNKWAXAY
http://www.mijnalbum.nl/Foto=LKMGCMFK
http://www.mijnalbum.nl/Foto=ZTJSNBCW
http://www.mijnalbum.nl/Foto=X7C7R6LM

en dat zijn normale foto's Knipoog

dus wat is hier nou aan dit topic verkeerd aan

Lisett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 14:59

Het valt mij nogal op dat als er een topic is van Loveramona over Mowgli, er meteen allemaal kritiek op wordt gegeven. En dat zijn geen tips maar één en al afkrakerij. Inderdaad, sommige topics waren kwa rijdingstijl niet netjes en daar werd Loveramona ook vreselijk afgekraakt, dat kan ik opzich nog begrijpen omdat sommige foto's er niet echt ponyvriendelijk uitzagen maar op deze foto's zie ik eigelijk geen probleem om je zo druk over te maken. Ik zie namelijk WEL verschil tussen de foto's van toen en nu, het ziet er beter uit. Sommige proberen echt gewoon de onzinnigste dingen te vinden om Loveramona op af te kraken, Ook al zijn het leuke foto's of ziet alles er goed uit. Ik zal nou wel weer allemaal kritiek over me heen krijgen, maar dat kan me echt niets schelen. Ik vind het er verbeterd uitzien en Mowgli ziet er lekker uit!

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-05 16:01

LovesMaarte schreef:
Het valt mij nogal op dat als er een topic is van Loveramona over Mowgli, er meteen allemaal kritiek op wordt gegeven. En dat zijn geen tips maar één en al afkrakerij. Inderdaad, sommige topics waren kwa rijdingstijl niet netjes en daar werd Loveramona ook vreselijk afgekraakt, dat kan ik opzich nog begrijpen omdat sommige foto's er niet echt ponyvriendelijk uitzagen maar op deze foto's zie ik eigelijk geen probleem om je zo druk over te maken. Ik zie namelijk WEL verschil tussen de foto's van toen en nu, het ziet er beter uit. Sommige proberen echt gewoon de onzinnigste dingen te vinden om Loveramona op af te kraken, Ook al zijn het leuke foto's of ziet alles er goed uit. Ik zal nou wel weer allemaal kritiek over me heen krijgen, maar dat kan me echt niets schelen. Ik vind het er verbeterd uitzien en Mowgli ziet er lekker uit!

ik vind ook wat jij zegt, de ''tips'' die hun zeggen, kan ik niet uit hun afkrakende stukje tekst halen

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 16:06

Dat hondje! Volgens mij is het precies hetzelfde ras als mijn hond, die helaas kort gelden is gestorven Verdrietig Verdrietig Een irisch golden widen terrier?
Ze lijkt sprekend op buster Bloos
Sorry, leuke foto's verder!!!!

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-05 16:12

manonnetjoe schreef:
Dat hondje! Volgens mij is het precies hetzelfde ras als mijn hond, die helaas kort gelden is gestorven Verdrietig Verdrietig Een irisch golden widen terrier?
Ze lijkt sprekend op buster Bloos
Sorry, leuke foto's verder!!!!

ahh wat zielig van hondjje Boos!

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 16:18

Ik vind dat deze foto's er goed uitzien. Oke ze zijn wat groot, maar daarvoor hoef je nog niet te zwaar te zijn.
Ik zie niets verkeerds aan de foto's.
En over dat longeren rijden en losgooien, wat een onzin. Kan helemaal geen kwaad. Oke normaal longeer je voor het rijden, maar wat maakt het uit.
De pony ziet er goed uit en dat is toch het belangrijkste....

Geef Loveramona een kans om zichzelf te bewijzen dat ze het wel goed kan!!!

femkemaats

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 16:48

hey ik vind het opzich niet verkeerd, ik zou alleen zelf aan het halster longeren dat doe ik zelf ook en dat bevalt heel goed!!! Tong uitsteken

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 17:21

wat maakt het uit of je met hoofdstel longeert? Tong uitsteken doe ik ook altijd! Knipoog je rijd toch ook met hoofdstel... waarom niet. Lachen

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-05 13:37

marloe schreef:
wat maakt het uit of je met hoofdstel longeert? Tong uitsteken doe ik ook altijd! Knipoog je rijd toch ook met hoofdstel... waarom niet. Lachen

ja, het maakt niet echt uit. halster lijkt me voor een paard wel iets fijner ook al voelt die niet veel van het hoofdstel Knipoog

femkemaats schreef:
hey ik vind het opzich niet verkeerd, ik zou alleen zelf aan het halster longeren dat doe ik zelf ook en dat bevalt heel goed!!!

ik ga dat over een tijdje proberen Knipoog

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 14:07

LovesMaarte schreef:
En dat zijn geen tips maar één en al afkrakerij.

Ik zou als ik jou was eens langs de oogarts gaan.
In haar topics worden meer dan genoeg tips gegeven(niet dat ze er wat mee doet maar toch, staat wel leuk in zo'n topic toch....)
Maar als zij allemaal smoezen gaat verzinnen en andere de schuld gaat geven, dan hebben tips geen zin meer, ze heeft altijd een weerwoord Scheve mond

LovesMaarte schreef:

Ik zie namelijk WEL verschil tussen de foto's van toen en nu, het ziet er beter uit. Sommige proberen echt gewoon de onzinnigste dingen te vinden om Loveramona op af te kraken, Ook al zijn het leuke foto's of ziet alles er goed uit. Ik zal nou wel weer allemaal kritiek over me heen krijgen, maar dat kan me echt niets schelen. Ik vind het er verbeterd uitzien en Mowgli ziet er lekker uit!

Zelfs ik vind dat dit er beter uitziet,
maar dat komt denk ik omdat dit meisje (al is ze veel te groot voor erop, nu krijg ik vast weer te horen: wel te groot niet te zwaar,: dus, dan hoeft het er nog niet vriendelijk uit te zien) wel even wat netter rijd dan dat andere kind en sorry voor jou loveramona; maar ook beter dan jou vind ik dit eruit zien op mogli

en, even nog een kritiek punt: (en nee, ik zoek geen onzinnige dingen om af te kraken, maar dit viel me op)
http://www.mijnalbum.nl/Foto=7DSOLJVB, leuk als je een boktfoto hebt, maar om daar nou de longeerzweep bij te gebruiken om hem te laten bokken

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 14:22

Ik ben dus niet de enige die niet zo happig is op de foto's van loveramona.

Lisett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 16:48

Ilkkah schreef:
LovesMaarte schreef:
En dat zijn geen tips maar één en al afkrakerij.

Ik zou als ik jou was eens langs de oogarts gaan.
In haar topics worden meer dan genoeg tips gegeven.

Pardon, Wat aardiger kan ook wel! Ik heb het niet over haar andere topics vol kritiek, maar over dit topic. En daaronder had ik dit ook nog staan wat dus over andere topics gaat: Inderdaad, sommige topics waren kwa rijdingstijl niet netjes en daar werd Loveramona ook vreselijk afgekraakt, dat kan ik opzich nog begrijpen omdat sommige foto's er niet echt ponyvriendelijk uitzagen maar op deze foto's zie ik eigelijk geen probleem om je zo druk over te maken.
En wat maakt het uit dat er een ander meisje opzit, op de foto's vind ik Mowgli er goed uitzien en ik zie bijna niets om kritiek op te geven.

Ik wil niet zeggen dat ik het er altijd mee eens ben hoe ik op sommige foto's zie hoe er met Mowgli om wordt gegaan. Maar op deze foto's zie IK geen problemen om nou zo boos over te worden.

Sommige zullen het met me eens zijn en andere niet. Maar dit is mijn mening en ik vind dat sommige in dit topic meteen alweer vooroordelen geven over Loveramona, geef haar asjeblieft ook eens een kans om een topic te kunnen plaatsen zonder geruzie!

Bertus_Suzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 18:12

lieffff Haha!

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 19:04

Karriebarrie schreef:
Maar ik snap niet dat als je kunt kiezen tussen wat grotere paarden rijden (dat stond in het eerste bericht, ze was gewend aan grotere paarden) en een shet, dat je dan kiest voor een shet. Ow en nog iets, iemand die een opmerking maakte over shetten die mannen moesten dragen in de mijnen met karretjes erachter met kolen ofzo; ben je het daarmee eens dan? Waarom denk je dat die pony's niet oud werden?

Easy going Karriebarrie aka Karin Knipoog Als dat meisje graag op die shet wil rijden - wat ie volgens mij makkelijk aankan- dan moet ze dat gewoon doen Lachen En die ponies in de mijnen met deze leuke pony vergelijken is dat niet hetzelfde als appels en peren vergelijken? Deze pony heeft een veel minder zware arbeid dan die in de mijnen... Maar goed, leuke pony in ieder geval en ik vind het er helemaal niet bruut uitzien hoor!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 19:24

Wat Ilkkah zei over die zweep viel mij ook gelijk op..
Voor de rest leuke fotos.. met dit meisje ziet het er wel leuk uit, verder heb je het commentaar zelf al gegeven over haar houding

SnelleMarz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 19:30

DeedeJee schreef:
Cealli, je hebt zeker haar andere topics en foto's niet gezien. Dan oordeel je wel anders. Daardoor heb ik in elk geval wel een indruk gekregen van hoe zij met die arme pony omgaat. Net als 100 andere bokkers.En ik bemoei me graag met mijn eigen paard, want daar gaat NIEMAND zo mee om als de TS.

Kritiek geven op de TS zou je ook eens moeten proberen. Die heeft ze namelijk ook al 1000 keer gehad en ze doet er NIETS mee.

En ik ben daar 1 van.

*houdt dit maal commetaar voor zich*

Mogli is über.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 20:02

sorry maar vind t geen gezicht...jullie zijn niet te zwaar maarja vind t gewoon niet zo mooi staan...heb wel eens eerder foto's van jou gezien van t springen...vind t ook wel raar dat je rijd, longeerd en hem nog even los gooit....en de longeerzweep is er niet voor bedoeld om t paard te raken..verder heb ik geen commentaar...meeste is al gezegd.

piedrolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 20:21

Citaat:
sorry maar vind t geen gezicht...jullie zijn niet te zwaar maarja vind t gewoon niet zo mooi staan...heb wel eens eerder foto's van jou gezien van t springen...vind t ook wel raar dat je rijd, longeerd en hem nog even los gooit....en de longeerzweep is er niet voor bedoeld om t paard te raken..verder heb ik geen commentaar...meeste is al gezegd.

Een aantal bokkers zeggen hier dat het raar is om te longeren, rijden en losgooien.. Waarom?
Een pony voor het rijden longeren is heel normaal. Dan kun je even zien in wat voor bui het paard is en kan je hem vast rustig aan het werk zetten. Dan ga je rijden, ik weet niet hoe lang ze hebben gereden maar mogli ziet er niet bezweet uit. Dus wat is het probleem dat ze hem dan nog even los gooit? Als de pony nou energie over heeft?

Ik ken deze meisjes verder niet, dus of ze wel of niet goed zijn voor de pony, weet ik niet.
Maar deze foto's zien er goed uit, waarom moeten al die andere topics erbij worden gehaald? Zodat dit topic ook weer verpest kan worden?

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 20:23

Als een paard echt niet wil lopen aan de longeerlijn mag je em best eens een tik geven hoor! Je moet hem natuurlijk niet helemaal afmatten, maar een tikje mag best. Maar goed.. te lang.. ja... het ziet er minder netjes uit dan passend... maar als de pony het kan houden.. wat is dan het probleem?

En Piedrolover: I agree with you!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 20:34

Marwszjeuh schreef:
DeedeJee schreef:
Cealli, je hebt zeker haar andere topics en foto's niet gezien. Dan oordeel je wel anders. Daardoor heb ik in elk geval wel een indruk gekregen van hoe zij met die arme pony omgaat. Net als 100 andere bokkers.En ik bemoei me graag met mijn eigen paard, want daar gaat NIEMAND zo mee om als de TS.

Kritiek geven op de TS zou je ook eens moeten proberen. Die heeft ze namelijk ook al 1000 keer gehad en ze doet er NIETS mee.

En ik ben daar 1 van.

Ik ook Ja

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 07:54

LovesMaarte schreef:

Pardon, Wat aardiger kan ook wel! Ik heb het niet over haar andere topics vol kritiek, maar over dit topic. En daaronder had ik dit ook nog staan wat dus over andere topics gaat:
Inderdaad, sommige topics waren kwa rijdingstijl niet netjes en daar werd Loveramona ook vreselijk afgekraakt, dat kan ik opzich nog begrijpen omdat sommige foto's er niet echt ponyvriendelijk uitzagen maar op deze foto's zie ik eigelijk geen probleem om je zo druk over te maken.

En wat maakt het uit dat er een ander meisje opzit, op de foto's vind ik Mowgli er goed uitzien en ik zie bijna niets om kritiek op te geven.

Je zei: Het valt mij nogal op dat als er een topic is van Loveramona over Mowgli, er meteen allemaal kritiek op wordt gegeven.
dan beperk je je niet alleen tot dit topic.

LovesMaarte schreef:
Ik wil niet zeggen dat ik het er altijd mee eens ben hoe ik op sommige foto's zie hoe er met Mowgli om wordt gegaan. Maar op deze foto's zie IK geen problemen om nou zo boos over te worden.

Ik ben niet boos, alleen teleurgesteld dat ze niets/heel weinig met onze tips doet.
Dat dit er beter uitziet komt omdat ik dat meisje veel beter vind rijden dan de TS

LovesMaarte schreef:
Sommige zullen het met me eens zijn en andere niet. Maar dit is mijn mening en ik vind dat sommige in dit topic meteen alweer vooroordelen geven over Loveramona,
geef haar asjeblieft ook eens een kans om een topic te kunnen plaatsen zonder geruzie!

Als zij mij een rede geeft om te denken van; ja nu gaat het goed, dit vind mogli leuk en het ziet er goed uit
Maar dat heb ik bij dit topic net zo min als bij de andere,
want ik al 2x eerder zei; zelf ik vind dit er beter uitzien, maar dat komt omdat ik dit meisje een heel stuk beter vind rijden dan Loveramona.

En idd, ik ben bevooroordeeld, maar denk dat dat logisch is na de voorgaande topics van haar,
Ik ben bereid dat aan te passen, mits zij daar mij een rede toe geeft
en dat zie ik voorlopig nog niet gebeuren

femkemaats

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 09:29

loveramona schreef:
marloe schreef:

ja, het maakt niet echt uit. halster lijkt me voor een paard wel iets fijner ook al voelt die niet veel van het hoofdstel Knipoog

femkemaats schreef:
hey ik vind het opzich niet verkeerd, ik zou alleen zelf aan het halster longeren dat doe ik zelf ook en dat bevalt heel goed!!!

ik ga dat over een tijdje proberen Knipoog

ik heb zelf nog een jong paard en die reageert nog al heftig op het bit daarom longeer ik aan het halster ik vind het wat vriendelijker voor zijn mondje Tong uitsteken

Bayan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 10:41

Ik heb niet het hele topic gelezen, maar ik vind je te groot voor die pony. Soms kan het nog best dat men op shetjes rijdt, maar ik vind je in dit geval er niet meer op passen. Niet aanvallend bedoelt hoor, maar gewoon een persoonlijke mening Lachen

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-05 11:20

Ilkkah schreef:
LovesMaarte schreef:

Pardon, Wat aardiger kan ook wel! Ik heb het niet over haar andere topics vol kritiek, maar over dit topic. En daaronder had ik dit ook nog staan wat dus over andere topics gaat:
Inderdaad, sommige topics waren kwa rijdingstijl niet netjes en daar werd Loveramona ook vreselijk afgekraakt, dat kan ik opzich nog begrijpen omdat sommige foto's er niet echt ponyvriendelijk uitzagen maar op deze foto's zie ik eigelijk geen probleem om je zo druk over te maken.

Je zei: Het valt mij nogal op dat als er een topic is van Loveramona over Mowgli, er meteen allemaal kritiek op wordt gegeven.
dan beperk je je niet alleen tot dit topic.

LovesMaarte schreef:

Ik ben niet boos, alleen teleurgesteld dat ze niets/heel weinig met onze tips doet.
Dat dit er beter uitziet komt omdat ik dat meisje veel beter vind rijden dan de TS

LovesMaarte schreef:
Sommige zullen het met me eens zijn en andere niet. Maar dit is mijn mening en ik vind dat sommige in dit topic meteen alweer vooroordelen geven over Loveramona,
geef haar asjeblieft ook eens een kans om een topic te kunnen plaatsen zonder geruzie!

Als zij mij een rede geeft om te denken van; ja nu gaat het goed, dit vind mogli leuk en het ziet er goed uit
Maar dat heb ik bij dit topic net zo min als bij de andere,
want ik al 2x eerder zei; zelf ik vind dit er beter uitzien, maar dat komt omdat ik dit meisje een heel stuk beter vind rijden dan Loveramona.

En idd, ik ben bevooroordeeld, maar denk dat dat logisch is na de voorgaande topics van haar,
Ik ben bereid dat aan te passen, mits zij daar mij een rede toe geeft
en dat zie ik voorlopig nog niet gebeuren

geef is een foto dat ik op mogli zit, je zult er 2 vinden (van rijden) en 5 van een buitenritje, standfoto's maar ik ben bij de springfoto's niet de berijder dus over mijn rijstijl kan je niks zeggen

Lisett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 12:03

Oke Ilkkah, ik ben het wel een beetje met je eens.