LovesMaarte schreef:
Pardon, Wat aardiger kan ook wel! Ik heb het niet over haar andere topics vol kritiek, maar over dit topic. En daaronder had ik dit ook nog staan wat dus over andere topics gaat:
Inderdaad, sommige topics waren kwa rijdingstijl niet netjes en daar werd Loveramona ook vreselijk afgekraakt, dat kan ik opzich nog begrijpen omdat sommige foto's er niet echt ponyvriendelijk uitzagen maar op deze foto's zie ik eigelijk geen probleem om je zo druk over te maken.
En wat maakt het uit dat er een ander meisje opzit, op de foto's vind ik Mowgli er goed uitzien en ik zie bijna niets om kritiek op te geven.
Je zei: Het valt mij nogal op dat als er een topic is van Loveramona over Mowgli, er meteen allemaal kritiek op wordt gegeven.
dan beperk je je niet alleen tot dit topic.
LovesMaarte schreef:Ik wil niet zeggen dat ik het er altijd mee eens ben hoe ik op sommige foto's zie hoe er met Mowgli om wordt gegaan. Maar op deze foto's zie IK geen problemen om nou zo boos over te worden.
Ik ben niet boos, alleen teleurgesteld dat ze niets/heel weinig met onze tips doet.
Dat dit er beter uitziet komt omdat ik dat meisje veel beter vind rijden dan de TS
LovesMaarte schreef:Sommige zullen het met me eens zijn en andere niet. Maar dit is mijn mening en ik vind dat sommige in dit topic meteen alweer vooroordelen geven over Loveramona,
geef haar asjeblieft ook eens een kans om een topic te kunnen plaatsen zonder geruzie!
Als zij mij een rede geeft om te denken van; ja nu gaat het goed, dit vind mogli leuk en het ziet er goed uit
Maar dat heb ik bij dit topic net zo min als bij de andere,
want ik al 2x eerder zei; zelf ik vind dit er beter uitzien, maar dat komt omdat ik dit meisje een heel stuk beter vind rijden dan Loveramona.
En idd, ik ben bevooroordeeld, maar denk dat dat logisch is na de voorgaande topics van haar,
Ik ben bereid dat aan te passen, mits zij daar mij een rede toe geeft
en dat zie ik voorlopig nog niet gebeuren