Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
RUBYWHITE schreef:Hij blijft super...lees altijd zijn topics...echt een super taac

Jnien schreef:Ziet er erg mooi uit.
Commentaar heb ik niet, want je geeft zelf al aan waar je aan werkt.
Probeer alleen, en dit heb ikzelf namelijk ook.. in de travers, je binnenhand iets van de hals te doen, dan ga je ook beter zitten!
En succes met hem.. je zit zo met hem in et Z hoor!

Ashleytjee schreef:Tacogeweldige combinatie vind ik jullie.. en dat blijft gewoon! Vind dat je hem weer netjes rijdt! Maar kan me voorstellen dat je met zo'n training een iets minder nette houding hebt en die chaps schelen idd ook!
Perla blijft ook echt een prachtig beest!
Hoop stiekem hier binnekort ook rij-foto's van te zien

~
Knuffel voor Taco van Stal Enthoven! Easterlover schreef:k vind dat jullie allebei netjes rijden en
jullie hebben wel een beetje deselfde rijstijl![]()

linsey schreef:Hey taacotje! Die ken ik. Je bent echt vooruitgegaan sinds je weg bent Kelly. Ook leuk om Marijke, Perla en Anna weer te zien ik ga gelijk kijken op dat andere topicKnuffel voor Taco van Stal Enthoven!

nadita schreef:Ook deze foto's zijn erg mooi.
Echt een goede Fjord. Succes straks in de Z.
Vind het erg knap om je zo tussen de paarden te handhaven. Dat is niet makkelijk. Juryleden hebben toch vaak vooroordelen. Helaas.

liza van loon schreef:Hij gebruikt zijn achterhand wel goed! Taco vind ik echt een mooie fjord, ik vind dat muisgrijze niet zo.
Taaclover schreef:nadita schreef:Ook deze foto's zijn erg mooi.
Echt een goede Fjord. Succes straks in de Z.
Vind het erg knap om je zo tussen de paarden te handhaven. Dat is niet makkelijk. Juryleden hebben toch vaak vooroordelen. Helaas.
Toch moet ik zeggen dat ik daar geen last van heb.
Rij ik een goede proef krijg ik gewoon mijn punten
Gister werd Taco nog 2e en 3e uit een groep van 8 paarden
) lijkt het alsof je je binnenhand laat zakken in de volte, daardoor kan je 'm in de weg zitten (teveel neerwaartse druk), probeer je hand ietsje hoger (of eigenlijk meer op z'n plek) te houden. Ik kreeg die opmerking gister en vond het wel een hele goede! Misschien zie ik het verkeerd en is het een beetje mierenn**kerig
, maar misschien ook niet en heb je er wat aan! 

Markvniel schreef:die er achter loopt is ook erg apart! Wordt er met die kleur ook gefokt of is het een kruising??
Grtz
Mark
. Dus geen kruising, en die worden ook gewoon gefokt. Er zijn ook Gra-kleurige dekhengsten
.
. Kyralovertje schreef:Leuke foto's, al vind ik het er af en toe wel een beetje té geforceerd eruit zien. Hij zou best wat ontspannender mogen lopen als ik het zo op de foto's zie.

patos schreef:Kijk, dat vind ik nu zo leuk aan jullie twee! Niet dat gezever van: tis een fjord dus krijg ik nooit de punten die ik verdien, maar gewoon: rijden met die hap en we kijken wel waar het schip strand! Als alle Fjorden-, haflinger-, fries- en tinkerrijders nou ook zo'n instelling hadden zaten er een heleboel meer in de hogere dressuurklassen.

Rytir schreef:Echt tips op niveau heb ik niet maar wel een kleine suggestie. Op twee van de foto's (misschien vertekenen ze wel hoor, dat gebeurt vaker) lijkt het alsof je je binnenhand laat zakken in de volte, daardoor kan je 'm in de weg zitten (teveel neerwaartse druk), probeer je hand ietsje hoger (of eigenlijk meer op z'n plek) te houden.

! Echt, ik vind m zo mooi, ik lees altijd jullie topics. Trouwens, wat die dikte betreft: hij is wel een beetje dikker geworden ja, maar ik weet nog wel ergere voorbeelden...
. Was je zusje tevreden over Taco? Dat stukje travers 9als ik het goed heb) dat ze met hem rijdt ziet er goed uit zeg! Ik vind deze plaatjes haast nog mooier dan de wedstrijdfoto`s die je plaatste. Pjelk schreef:Wat een supermooie foto`s!
Dat dekje heb ik ook op mijn gele. Was je zusje tevreden over Taco? Dat stukje travers 9als ik het goed heb) dat ze met hem rijdt ziet er goed uit zeg! Ik vind deze plaatjes haast nog mooier dan de wedstrijdfoto`s die je plaatste.

siets schreef:Markvniel schreef:die er achter loopt is ook erg apart! Wordt er met die kleur ook gefokt of is het een kruising??
Grtz
Mark
Dat is een Gra-kleurige fjord. Dus geen kruising, en die worden ook gewoon gefokt. Er zijn ook Gra-kleurige dekhengsten
.
Taaclover schreef:Kyralovertje schreef:Leuke foto's, al vind ik het er af en toe wel een beetje té geforceerd eruit zien. Hij zou best wat ontspannender mogen lopen als ik het zo op de foto's zie.

Kyralovertje schreef:De foto's waar jij op zit vindt ik nummers 3,6,10 en 12.

Kyralovertje schreef:Het ziet er niet slecht uit, maar op dit moment zou hij denk best iets langer in de hals mogen komen en wat minder teugel gebruik, het lijkt alsof je met een harde hand rijdt