AMARETTO @ dressuurwork, na lange tijd weer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kaswolter

Re: AMARETTO @ dressuurwork, na lange tijd weer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 21:44

eze foto's zijn zeker in de zomer gemaakt omdat er nu bijna overal sneeuw ligt

Wendy0207

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 22:04

Leuke foto's zeg.

Deeday

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 22:14

paasei he wat penny achtig zeg. heel bar, Dat doe je toch ook niet even op iemand anders paard klimmen terwijl je heel zijn achtergrond niet weer. En laat staan zo op internet over iemand gaat praten. Ik zou ook heel kwaad worden als dit bij mij paard gebeurde...

superwoman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 22:23

Hoe is het nu afgelopen amaretto20 ??
Ik las dat je een lieve vaste verzorgster hebt, maar is dat hetzelfde meisje of een ander??

Echt lekker penny- dom gedrag zeg !

Lucy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 22:26

Ja ik vraag me nu ook af hoe het is afgelopen,
maar ik snap het heel verhaal even niet meer(ja ik ben blond, hoef je dat niet meer te vragen)
1 meisje verzorgt dat paard en dan gaat er een ander meisje op rijden? Maar dit is totaal niet te bedoeling? Meldt het maar als ik het fout heb hoor
Maar ik vindt het wel een beetje banketstaaf om dan zomaar foto's op het internet te zetten, vooral ook als je dat niet hebt gevraagt of dat dat goed was!

amaretto20

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 22:51

het is het zelfde meisje als eerst , niet het meisje wat het geschreven heeft , over retto
ik heb alles vertelt over zijn achtergrond
en operatie , en ik hoop dat het duidelijk was voor
irishaffie , waarom er op die manier niet mee gereden mag worden . en dat was het ook. ze vind het ook heel erg
dat dit misverstand is onstaan , had ze het maar gewoon aan mij gevraagt , ik plaats van denken dat ik niks om mijn paard zou geven
als ik moet kiezen tussen mijn nieuwe paard en retto is het retto .
maar ja het is uitgepraat tussen irishaffie en mij dus daar ben ik blij om
het was niet de bedoeling om dit dit laten gebeuren , ze dacht echt dat het waar was er zijn natuurlijk mensen (helaas ) die wel zo met hun dieren omgaan .

superwoman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 14:02

Gelukkig is het nu opgelost.

Er zijn maar heel weinig mensen die een paard in pension hebben en daar niet om geven.....Ik vind het echt een penny - verhaal.
Laat het een goede les zijn voor "goed- bedoelde" akties van penny's!

Sterkte met je 2 paarden amaretto20.

amaretto20

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 17:45

dank je , superwoman

horses_freak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 22:02

wow mooi paardje
ook leuk hoe je dat met de fotos hebt gedaan, die randen... hoe doe je dat?

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 22:11

Wat een leuk paard
ik heb je uitleg gelezen en vind het dus top wat jullie doen

edit: heb nu ook amaretto20 haar verhalen gelezen en nu begrijp ik de hele story dus toch even vermelden dat ik blij ben dat het is goed gekomen
Laatst bijgewerkt door laverite op 28-12-05 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 22:20

Tsja zo komen verhalen in de lucht. Toch jammer. Ik heb op het moment erg weinig tijd voor mijn paard, ivm verhuizing. Erg lastig, toch krijgt ze bijna iedere dag haar portie aandacht, maar vaak ´s avonds laat. Gelukkig is er bij ons op stal niet dit soort geroddel (denk ik) en gelukkig niemand die ongevraagd aan mijn paard komt.
amaretto20, ik vind het knap dat je toch nog in gesprek bent gekomen met ts. Ik had het denk ik iets moeilijker gevonden, petje af!

Arielle_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 22:35

moooi paardje!!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 09:53

amaretto20 schreef:
ik ben blij dat het voor iedereen wat duidelijker is
ik hoop dat mensen eerst vragen voor ze oordelen
mijn paarden zijn me alles

daarom kom je er natuurlijk ook maar 3 van de 7 dagen per week en heb je niet eens in de gaten als er andere mensen 'stiekem' op je paard rijden?

Is ook..........................................

Malibu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 12:04

vonneke schreef:
amaretto20 schreef:
ik ben blij dat het voor iedereen wat duidelijker is
ik hoop dat mensen eerst vragen voor ze oordelen
mijn paarden zijn me alles

daarom kom je er natuurlijk ook maar 3 van de 7 dagen per week en heb je niet eens in de gaten als er andere mensen 'stiekem' op je paard rijden?

Is ook..........................................

Als je goed leest, had je begrepen dat ze ook een vaste verzorgster voor dat paardje heeft... Dus aandacht krijgt hij wel. Vind het juist super dat hij zoveel tijd heeft gekregen om te herstellen, sommige mensen gaan er praktisch meteen weer op zitten omdat ze het geduld niet hebben.

@Amaretto20: Knap dat het uitgepraat is, veel succes met beide paardjes. En er zijn altijd mensen hier die het beter weten ondanks dat ze niet de hele situatie kennen... Daar doe je helaas niets aan

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 13:10

Ik vind dat met name de eigenaar hier super handelt. Het is niet niets als er zo over je gepraat wordt maar je veroordeelt niemand. Petje af meid en veel succes

MirandaMalik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 13:31

Wat ik dus vreemd vind is dat ze daar op stal ( de eigenaar v/d stal) helemaal niet oplet wie er op de paarden rijdt!
Toen ik op een andere stal stond ( mijn paardjes staan nu thuis) werd er altijd afgesproken wie er je paard reed en er kon echt niet zomaar iemand anders op gaan rijden, dan werd je ook onmiddelijk gebeld, dat weet ik zeker! ( het is welleens gebeurd dat een meisje niet had gezegd dat er iemand op haar paard reed, de 'verzorgster' kon gewoon afstappen en eerst werd de eigenaar gebeld!)
De eigenaar van het paard kan natuurlijk niet 24 uur per dag bij d'r paard gaan zitten dus ik vind het ook de verantwoording van de stalhouder, al had dit best door allebei duidelijker mogen worden afgesproken!!
Anders kan iedereen wel gewoon een paard uit de stal trekken en er lekker op gaan rondcrossen!!

superwoman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 13:40

MirandaFuego schreef:
Wat ik dus vreemd vind is dat ze daar op stal ( de eigenaar v/d stal) helemaal niet oplet wie er op de paarden rijdt!
Toen ik op een andere stal stond ( mijn paardjes staan nu thuis) werd er altijd afgesproken wie er je paard reed en er kon echt niet zomaar iemand anders op gaan rijden, dan werd je ook onmiddelijk gebeld, dat weet ik zeker! ( het is welleens gebeurd dat een meisje niet had gezegd dat er iemand op haar paard reed, de 'verzorgster' kon gewoon afstappen en eerst werd de eigenaar gebeld!)
De eigenaar van het paard kan natuurlijk niet 24 uur per dag bij d'r paard gaan zitten dus ik vind het ook de verantwoording van de stalhouder, al had dit best door allebei duidelijker mogen worden afgesproken!!
Anders kan iedereen wel gewoon een paard uit de stal trekken en er lekker op gaan rondcrossen!!

Dat was bij ons ook (sta nu thuis...)

esziiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 13:47

jaa! loopt er mooi door.. echt prachtpaardje!
gekke eigenaar dan :p Alstie wist dattie zo mooi kon lopen was het miss wel anders geweest

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 13:52

Malibu schreef:

Als je goed leest, had je begrepen dat ze ook een vaste verzorgster voor dat paardje heeft... Dus aandacht krijgt hij wel. Vind het juist super dat hij zoveel tijd heeft gekregen om te herstellen, sommige mensen gaan er praktisch meteen weer op zitten omdat ze het geduld niet hebben.

@Amaretto20: Knap dat het uitgepraat is, veel succes met beide paardjes. En er zijn altijd mensen hier die het beter weten ondanks dat ze niet de hele situatie kennen... Daar doe je helaas niets aan

Ik heb goed genoeg gelezen, en nog vind ik het dan heel erg raar. Dan heb je of geen goede verstandhouding met je verzorger of je geeft er gewoon geen fl*kker om.

Kom zeg, je weet toch wel wat ze uitspoken met je paard???

Vind het niet zo gek dat er zulke verhalen in de wereld komen

amaretto20

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 14:35

er is op de stal niet 24 uur toezicht hoor ,
ik geef meer om mijn paarden anders had ik
dit niet allemaal voor mijn oude paard gedaan hoor

amaretto20

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 14:38

Cayenne schreef:
Ik vind dat met name de eigenaar hier super handelt. Het is niet niets als er zo over je gepraat wordt maar je veroordeelt niemand. Petje af meid en veel succes

bedankt cayenne ,
heb ik wel ff nodig

Mri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 14:52

Cayenne schreef:

Ben het helemaal met Cayenne eens!

Vind het slordig van de verzorgster dat ze niet alle informatie (over operatie ed.) niet verteld. Ook vind ik dat de stalhouder die informatie ook had moeten geven!

Top gedaan Amaretto20!!
Ik had het je niet nagedaan, was uit mn slof geschoten denk ik...

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 16:35

vonneke schreef:
Malibu schreef:

Ik heb goed genoeg gelezen, en nog vind ik het dan heel erg raar. Dan heb je of geen goede verstandhouding met je verzorger of je geeft er gewoon geen fl*kker om.

Een beetje jammer dat sommige mensen niet anders kunnen denken dan dat ze doen.. De eigenaar van het paard heeft duidelijk uitgelegd hoe de situatie is en dat alles uitgepraat is..topicstartser is zich er nu ook van bewust en heeft haar spijt betuigd...
Er kan van alles misgaan in de communicatie en als je nu eenmaal twee paarden hebt (of meer) zal er altijd een zijn die meer aandacht krijgt als de ander en zal de ander minder in de gaten gehouden worden..dat betekend overigens niet dat men niets om dat dier geeft!

Maar als ieder het gewoon bij zijn eigen paard/pony houd en zich niet met die van een ander bemoeid zou dat ook al een stuk schelen en daartegen ook een stuk gezelliger zijn hier op bokt.nl

amaretto20

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 19:05

kivas schreef:
vonneke schreef:
Malibu schreef:

Een beetje jammer dat sommige mensen niet anders kunnen denken dan dat ze doen.. De eigenaar van het paard heeft duidelijk uitgelegd hoe de situatie is en dat alles uitgepraat is..topicstartser is zich er nu ook van bewust en heeft haar spijt betuigd...
Er kan van alles misgaan in de communicatie en als je nu eenmaal twee paarden hebt (of meer) zal er altijd een zijn die meer aandacht krijgt als de ander en zal de ander minder in de gaten gehouden worden..dat betekend overigens niet dat men niets om dat dier geeft!

Maar als ieder het gewoon bij zijn eigen paard/pony houd en zich niet met die van een ander bemoeid zou dat ook al een stuk schelen en daartegen ook een stuk gezelliger zijn hier op bokt.nl

daar sluit ik me helemaal bij aan ik hoop ook dat , er hier mensen iets van leren , daar wil ik het ook bij laten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 19:57

Belachelijk van die eigenaar.
Leuke foto's, mooi paard en sterkte toegewenst!