Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

irish_lady schreef:Goh, je hoeft alleen je voeten nog maar uit de beugels te doen en je kunt meelopen! Vind het geen gezicht, eerder zielig!

Ramona_lief schreef:sorry IvysToeter maar shetlanders zijn sterke beesten en dan nog ze is misschien iets te groot maar dat gebeurd nou eemaal mensen groeien... ze zijn niet van suiker hoor ... je overdrijft wel een beetje zeg
![]()
summy is echt een lieve shet![]()
![]()
wat een mooie bak
Haha ziet er erg lief uit

Nimmedor schreef:zit diegene die de fotos maakte op een paard?
Ze zijn zo vanaf de hoogte, en ik zie een paard op 1 foto
het kon helaas niet anders xxsummyxx schreef:Ramona_lief schreef:sorry IvysToeter maar shetlanders zijn sterke beesten en dan nog ze is misschien iets te groot maar dat gebeurd nou eemaal mensen groeien... ze zijn niet van suiker hoor ... je overdrijft wel een beetje zeg
![]()
summy is echt een lieve shet![]()
![]()
wat een mooie bak
Bedankt![]()
en indd ik ben helemaal verliefd op deze bak
Nimmedor schreef:zit diegene die de fotos maakte op een paard?
Ze zijn zo vanaf de hoogte, en ik zie een paard op 1 foto
irish_lady schreef:Goh, je hoeft alleen je voeten nog maar uit de beugels te doen en je kunt meelopen! Vind het geen gezicht, eerder zielig!
)
omaxje schreef:irish_lady schreef:Goh, je hoeft alleen je voeten nog maar uit de beugels te doen en je kunt meelopen! Vind het geen gezicht, eerder zielig!
dat vind ik ook......je bent wel te groot! maar je shetlander is wel schattig.

oke?
Jij kan niks anders zeggen bij een shetlander topic ...