Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

vind ook dat je nog niet intensief met haar moet gaan rijden gewoon lekker rustig aan. volgend jaar is ook prima. verder vind ik dat je goed bezig bent. maar ieder zijn mening

__promiss___ schreef:nou promiss is nog jong dus ik rijd nog niet supper conseqeunt als ik merk dat zei even gewoon lekker wil galoperen MAG ZE DAT NU OOK als ze 5 jaar is ga ik pas beginen met intern zief rijden!! en heel erg precies rijden er is rust in haar en we rijden ook supper veel buiten MET EEN LANG TEUGELTJE jeetje maakt het echt ZOVEEL UIT dat ik met een iets langere teugel rijd dan jullie en oja ik leer haar nu OP MIJN ZIT rijden en als ik dan de teugels er goed bij pak dan voelt ze nog beter waneer ze moet stoppen en de bedoeling is dat ze op mijn ZIT moet weten waneer ze moet stoppen!!
en kelly je heb gelijk hoor het zadel past PRIMA bokt is volgens mij weer een beetje overgevoellig!!!
zo en dat is er uit

ze was toen trouens wel een stukk duner..ze is nu een stuk dikker. ik weet niet of het daar mee te maken kan hebben want k heb der al een tijdje niet gezien. maar ik vind dus dat het past. maar oke de discussie was geslote : $ ik wou het alleen ff zeggen 
maar idd genoeg over dat zadel pff.. geef eens leuke andwoorden nu
logisch met al die slobber hele dag land en der gewone voer en al die paarde snoepjes

ik wou gewoon even zeggen dat je een hele leuke en mooie pony hebt en nog veel succes met haar!