Floortje@work... Ja jonge pony's kunnen bokken :P

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

g0ldyl0ver

Re: Floortje@work... Ja jonge pony's kunnen bokken :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 09:44

haha ze valt er wel cool af !!
als ze nog iets groeit dan kan ze zo meelopen
lijkt me er wel lol eruit zien Tong uitsteken:P

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 09:57

haha, normaal is het altijd zo dat heel bokt achter elkaar aan loopt. Voor de verandering zijn er nou eens 2 groepen: Ik vind het er goed uitzien Ft. het ziet er gewoon niet uit Tong uitsteken

Ok ik moet zeggen dat je zusje wel meekan lopen, rolschaatsen onder Tong uitsteken..
En dan het nogal riskant is zonder cap te rijden, want ze valt er ook nog eens af. Niet dat ze op dur hoofd viel maar toch, ik ben een voorstander van de cap.
En tja, heb je je pony nou wel ingereden? Ik heb ook een pony, kan ik ook opgaan zitten zonder zadel en hoofdstel, dan doet hij niets. Zogauw ik het hoofdstel en zadel op doe en ik ga erop zitten dan is het een onbeleerde wilde pony Tong uitsteken..
Ik weet niet hoe het bij jouw zit hoor Tong uitsteken kan ook niet uitgaan op een paar foto's.. Maar het was gewoon mijn vraag Tong uitsteken

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 10:19

ik vind je toch wel een beetje te zwaar, want als je goed kijkt zie je dat haar rug een beetje 'doorbuigt'

maar ach, als het niet lang is, kan het geen kwaad

btw, perfecte foto gewoon Haha!

laura2span

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 10:40

op deze foto's is wel duidelijk te zien dat het meisje niet goed rijdt. haar houding is gewoon niet denderend.
verder heb ik niks tegen een keertje rondhobbelen maar dan zeggen kijk ze buigt in we zijn nu echt serieus bezig nou dan weet je dus werkelijk niet waar je mee bezig bent.
verder vind ik van de reactie het is maar een shet geen kwpn kort door de bocht.
een paard is een paard en een shet kan evenveel als een kwpn. oke als het bij een groot paard mis gaat heb je een groter probleem dan wanneer het bij een shet fout gaat. maar beide paarden kunnen lol of geen lol hebben in het rijden.

je plaatst foto's zodat andere er commentaar op kunnen geven dus moet je ook niet vreemd reageren als dat gedaan wordt.

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-05 11:01

laura2span schreef:
op deze foto's is wel duidelijk te zien dat het meisje niet goed rijdt. haar houding is gewoon niet denderend.
verder heb ik niks tegen een keertje rondhobbelen maar dan zeggen kijk ze buigt in we zijn nu echt serieus bezig nou dan weet je dus werkelijk niet waar je mee bezig bent.
verder vind ik van de reactie het is maar een shet geen kwpn kort door de bocht.
een paard is een paard en een shet kan evenveel als een kwpn. oke als het bij een groot paard mis gaat heb je een groter probleem dan wanneer het bij een shet fout gaat. maar beide paarden kunnen lol of geen lol hebben in het rijden.

je plaatst foto's zodat andere er commentaar op kunnen geven dus moet je ook niet vreemd reageren als dat gedaan wordt.

Ik zet niet voor niks een " Clown " bij dat aan de teugel rijden...
Ik snap zelf echt wel dat niet echt aan de teugel rijden is!!! En indd is een Shet evenveel als een paard...ben ik het ook wel mee eens...
En dan meisje rijd ook nog geen jaar...ja en dan kan je nog niet super rijden...Iedereen moet het leren...
Maar vindt iemand die wel het juiste gewicht heeft voor Floor en die erop kan/durft te rijden...niet dat Floor eng of gevaarlijk is...integendeel...
Ik vind dat Karlijn best goed rijd...op andere pony's ook wel voor iemand die nog geen jaar rijd Ja
Ze is altijd heel ontspannen met rijden...dat kon ik niet van mezelf zeggen toen ik net begon met rijden en ik denk dat er wel meer zijn die dat gehad hebben. Haar houding is nog niet helemaal goed...dat weet ze zelf ook...maar daar werkt ze hard aan...
Waarschijnlijk zater zeer weinig mensen van bokt hier meteen na de eerste 20 rijlessen meteen goed in de juiste houding...
(niet dat Karlijn nog maar 20 lessen heeft gehad.. Tong uitsteken)

Maar goed...ze zit er toch bijna nooit op...hoogstens 1 x in de 2 weken tot nu toe eigenlijk...denk dus dat haar gewicht (39 kg.) nog niet veel schade aangericht aan het dier...

Ik las ook nog ergens dat het dier angstig zou zijn...dat kon ze zien vanaf de foto Verward
Ik kan je echt verzekeren dat het dier niet angstig was...

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 11:03

Haha, wedden dat de helft die zo reageert vroeger ook zelf op een shetlander heeft rondgehobbeld Tong uitsteken..
Waaronder ik, maar wel met cap Tong uitsteken..

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-05 11:06

Haha indd... Vork
Zelf ben ik ook voor cap...zeker voor jonge pony's!!
Ja en waarom zit ze er dan zonder cap op...omdat we de cap vergeten mee te nemen hadden... Bloos

Ghani

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 11:08

amie_x_mij schreef:
Haha, wedden dat de helft die zo reageert vroeger ook zelf op een shetlander heeft rondgehobbeld Tong uitsteken..
Waaronder ik, maar wel met cap Tong uitsteken..

ik niet Haha! ik was altijd te groot Tong uitsteken
Maar inderdaad!! dat van die cap.. poe.. als mijn ouders het zouden weten dat ik zo jong zonder cap op een 3 jarige -niet ingereden- pony zou rijden, nou dan zou ik nog niet jarig zijn.. Scheve mond

maar nu on topic:
het ziet er schattig uit, maar tog ben ik het met andere eens, dat je zusje echt wel te lang is , ondanks dat ze niet te zwaar is. Zeker voor een jonge pony, lijkt het me niet goed, om zo ingereden te worden.

laatste foto is mooi genomen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 11:27

Ik persoonlijk zie meer in een andere manier van inrijden. Ikzelf ben ook te groot, dus ik heb mijn shet eerst gelongeert, zodat ze de stemhulpen perfect kent. Daarna met hoofdstel in longeren. Vervolgens met lange lijnen erachter. Toen was ze zover dat ik er een zadeltje op kon leggen. Nu rijd er een meisje van acht op. Dat vind ik persoonlijk beter ogen dan je zusje. Ze is mss niet te zwaar, maar ik denk dat ze onbedoelt je pony wat hindert.

Al moet ik zeggen dat de laatste foto echt te grappig is Haha! Die heb je zeker op het juiste moment genomen.

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 20:57

tuurlijk was ik ook te groot voor de shet die ik reed.. hahaha

Maarja, iedereen heeft zo zijn penny tijd Tong uitsteken

Jammer dat ik zo lang ben.. Die kleine ponytjes hebben altijd ook wel wat Knipoog..