Poehpoeh Z1 ConcoursHippique Oosterwolde

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tamara

Re: Poehpoeh Z1 ConcoursHippique Oosterwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 21:10

Wat een ontzettend gaaf paard zeg! Kwijl Echt een beauty! Ja Jammer van de ruiter, niet echt de beste combinatie zo... Heel jammer, zeker met zon paard! Wat een beest, met recht Poehpoeh Vork

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-05 21:45

Cayenne schreef:
ilovelucky schreef:
Wat een superbeest echt heel mooi en loopt fijn volgens mij. Ziet er echt heel leuk uit. Jullie zijn een perfect team

ik denk niet dat het de topicstarter is die erop zit Haha! Haha! Haha!

dacht uut niet Tong uitsteken ik heb de foto`s gemaakt...gewoon omdat hij daar was en ik ook Pling

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 21:47

Ben jij even blij dat je niet degene bent die erop zit Nagelbijten / Gniffelen

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-05 21:52

nee, ik ben nog slechter whahaha Knipoog

ik ken deze combinatie ook al wat langer, ze rijden geloof ik al 2 jaar in de Z1....ze komen ook elk jaar op de bontenveiling. ik vind poehpoeh een pracht hengst, denk eerlijk gezegd ook dat hij meer kwaliteiten heeft dan wat ik van hem terug gezien heb...

het was overigens niet mijn bedoeling om een dergelijke reactie op de combinatie uit te lokken hoor...het ging meer om de foto kunsten... Bloos

Maar om eerlijk te zijn, ik ben het met het grootste gros wel eens (en ik ken meerdere)...bij het inrijden heeft hij zeker een uur lang gegalopeerd, ik wist eerlijk gezegd ook niet dat ie kon draven Tong uitsteken

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 22:01

RUBYWHITE schreef:
nee, ik ben nog slechter whahaha Knipoog

ik ken deze combinatie ook al wat langer, ze rijden geloof ik al 2 jaar in de Z1....ze komen ook elk jaar op de bontenveiling. ik vind poehpoeh een pracht hengst, denk eerlijk gezegd ook dat hij meer kwaliteiten heeft dan wat ik van hem terug gezien heb...

het was overigens niet mijn bedoeling om een dergelijke reactie op de combinatie uit te lokken hoor...het ging meer om de foto kunsten... Bloos

Maar om eerlijk te zijn, ik ben het met het grootste gros wel eens (en ik ken meerdere)...bij het inrijden heeft hij zeker een uur lang gegalopeerd, ik wist eerlijk gezegd ook niet dat ie kon draven Tong uitsteken

Inderdaad heb met mijn bonte toen nog tegen hem gereden( ongeveer 2 jaar terug, als het niet meer is). Dat hij nu nog in de 150 scoort in het Z na 2 jaar doorrijden noem ik doorzettingsvermogen Haha! . Deze scores zeggen ook genoeg, jammer van zo'n paard..

een uitspraak die ik laatst hoorde: Er zijn meer goede paarden dan goede ruiters. Ik sluit mij hier volledig bij aan na het zien van dit koppel Knipoog

Ik zou mij niet meer op concours durven te vertonen Bloos

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-05 22:11

Nou dat is gewoon een feit...ik ben ook geen super ruiter, maar doe wel mijn best om het voor mijn paard zo plezierig mogelijk te maken (en voor mijzelf)...ik rijd het verre van Z maar heb er altijd wel een beetje de gek mee -hihi- mijn motto is ook altijd, thuis train ik b maar ik werkelijkheid rij ik GP -hihi-

ja ik ken zelfs iemand waarvan de doorzettings vermogen in de B al begon, 5jaar in de b....bijna elk weekend op pad, dat zijn de echte denk ik (sorry offtopic)

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 09:18

Vind je foto's wel mooi hoor! Maar als ik zó'n combinatie zie, dan moet ik daar gewoon even commentaar op geven Tong uitsteken

Nettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 09:35

trisca schreef:
Inderdaad heb met mijn bonte toen nog tegen hem gereden( ongeveer 2 jaar terug, als het niet meer is).

Haha zij heeft al op die bonte van jou gereden inmiddels Haha!

Over de foto's...ik moet helaas bekennen dat ik dit soort beelden ook uit mijn directe omgeving ken Verdrietig Zoals iemand eerder inderdaad al zei, soms springen je de tranen in de ogen. Gelukkig vallen deze foto's in dat opzicht nog wel mee, maar de harmonie is ver te zoeken idd.
Laatst bijgewerkt door Nettie op 04-06-05 09:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Nettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 09:38

ilovelucky schreef:
Wat een superbeest echt heel mooi en loopt fijn volgens mij. Ziet er echt heel leuk uit. Jullie zijn een perfect team

Er zijn mensen die daar anders over denken Haha!

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 09:43

Grappige naam Haha!
Mooi paard, alleen vind ik de combi ook niet zo.. Bloos

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 12:38

trisca schreef:

Ik zou mij niet meer op concours durven te vertonen
Bloos

Ik verbaas me ook elke keer weer als ik ze zie... helaas dat ze zo vaak eerste zijn van onderen......

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-05 12:39

Nettie schreef:
ilovelucky schreef:

Er zijn mensen die daar anders over denken Haha!

bedoelde je mij Bloos nou ja ik waande me wel even een Z 2 ruiter hoor Haha! wie weet haal ik hen nog wel eens in met mijn bontjes Tong uitsteken