Echt een beauty!
Jammer van de ruiter, niet echt de beste combinatie zo... Heel jammer, zeker met zon paard! Wat een beest, met recht Poehpoeh
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Echt een beauty!
Jammer van de ruiter, niet echt de beste combinatie zo... Heel jammer, zeker met zon paard! Wat een beest, met recht Poehpoeh
Cayenne schreef:ilovelucky schreef:Wat een superbeest echt heel mooi en loopt fijn volgens mij. Ziet er echt heel leuk uit. Jullie zijn een perfect team
ik denk niet dat het de topicstarter is die erop zit![]()
![]()
ik heb de foto`s gemaakt...gewoon omdat hij daar was en ik ook
RUBYWHITE schreef:nee, ik ben nog slechter whahaha![]()
ik ken deze combinatie ook al wat langer, ze rijden geloof ik al 2 jaar in de Z1....ze komen ook elk jaar op de bontenveiling. ik vind poehpoeh een pracht hengst, denk eerlijk gezegd ook dat hij meer kwaliteiten heeft dan wat ik van hem terug gezien heb...
het was overigens niet mijn bedoeling om een dergelijke reactie op de combinatie uit te lokken hoor...het ging meer om de foto kunsten...![]()
Maar om eerlijk te zijn, ik ben het met het grootste gros wel eens (en ik ken meerdere)...bij het inrijden heeft hij zeker een uur lang gegalopeerd, ik wist eerlijk gezegd ook niet dat ie kon draven
. Deze scores zeggen ook genoeg, jammer van zo'n paard..
trisca schreef:Inderdaad heb met mijn bonte toen nog tegen hem gereden( ongeveer 2 jaar terug, als het niet meer is).
Zoals iemand eerder inderdaad al zei, soms springen je de tranen in de ogen. Gelukkig vallen deze foto's in dat opzicht nog wel mee, maar de harmonie is ver te zoeken idd. ilovelucky schreef:Wat een superbeest echt heel mooi en loopt fijn volgens mij. Ziet er echt heel leuk uit. Jullie zijn een perfect team

trisca schreef:
Ik zou mij niet meer op concours durven te vertonen
Nettie schreef:ilovelucky schreef:Wat een superbeest echt heel mooi en loopt fijn volgens mij. Ziet er echt heel leuk uit. Jullie zijn een perfect team
Er zijn mensen die daar anders over denken
nou ja ik waande me wel even een Z 2 ruiter hoor
wie weet haal ik hen nog wel eens in met mijn bontjes