Ik vind wel dat het plaatje er niet zo mooi uit ziet, maar so what? Als je lol hebt maakt het niet uit toch? Ik denk ook zeker niet dat je te zwaar bent... hoe denk je dat kleine pony's worden ingereden? Dartmoors bijvoorbeeld zijn maar rond de 1.25m en worden vaak ingereden door volwassenen, ik heb er zelf ook een ingereden en ik ben 1.65 en ik weeg 50 kilo (en 19 jaar oud) en het zag er nog niet eens zo gek uit, je bovenlichaam is dan wel een beetje lang. Nu weet ik wel zeker dat het kindje wat er nu op gaat rijden (die is 5) er een goede pony aan heeft en dat die pony niet zomaar raar gaat doen! Zekerheid voor alles! En ga nou niet zeggen dat die pony zielig is, want we hebben express gewacht totdat ze 5 jaar was. Toen ik er voor het eerst op zat zwabberde ze ook helemaal niet, ze liep meteen super stabiel! Dat kan je toch niet zeggen van al die grote dressuurpaarden die met 3 jaar meteen worden ingereden!
Trouwens, er rijden ook veel volwassenen op haflingers, bij die mensen steken hun benen er ook onderuit, vooral als de haf niet zo groot is, is dat dan ook zielig?!
Ik vind dat dit nog prima kan hoor! Het ziet er leuk uit, en verbeterpunten zijn al gegeven.