super hengstjes@freejumping met heel veel foto's.

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Helderder

Re: super hengstjes@freejumping met heel veel foto's.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 16:56

Té triest... nou ja commentaar heeft de rest al gegeven.. maar dit is nog niet gezegd: waarom die tweejarig pony ook al longeren? vind ik ook te jong..
Verder houd ik m'n mond maar anders word het van dat dubbele gepraat maar ik ben er absoluut tegen dit soort springen.

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 17:08

Tsjah.. Zoals anderen al zeggen, een 2jarige, daar moet je gewoon nog niks mee doen, als ze 2,5/3 zijn, dan kan je rustig met ze aan de gang..
Maar dat is inmiddels wel duidelijk denk ik. Tong uitsteken
En haar dan gelijk weer triest en dom en weet ik het wat allemaal noemen dat is weer typisch Bokt. Misschien wist ze wel helemaal niet dat dit eigenlijk te veel is voor een 2jarige..

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 17:14

Paulatjuh schreef:
Té triest... nou ja commentaar heeft de rest al gegeven.. maar dit is nog niet gezegd: waarom die tweejarig pony ook al longeren? vind ik ook te jong..
Verder houd ik m'n mond maar anders word het van dat dubbele gepraat maar ik ben er absoluut tegen dit soort springen.

Nee idd,, Longeren vind ik ook nog te jong!
Ik snap zoiezo niet hoe je zo'n idee in je hoofd kan halen

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 17:16

Ik heb hier geen enkel goed woord voor over

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 17:32

Faniek schreef:

Ik denk het, jij zegt het!

Als ik me goed herinner had jij, ChingYi, in de topics over Mowgli nogal wat commentaar op de verzorgster, maar naar mijn mening ben je zelf op dezelfde, onverantwoordelijke manier bezig!

Je springt niet met een 2 jarige, zéker niet op deze manier; met gevaarlijk materiaal en hem er 20 keer overheen jagen.
Zo te zien vind dat beestje het fantastisch om te doen, maar JIJ als verzorger moet beter weten; dit is absoluut niet goed voor hem en als je wilt dat hij nog langer meegaat zou ik maar eens wat zuiniger op hem worden!

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 17:36

Ik vind dat schimmeltje echt heel erg gaaf!! Lekker koppie! Maar goed zoals de rest hier al zegt... 2 jaar... wees een beetje voorzichtig. En dat springmateriaal is ook levensgevaarlijk!

Poenarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 17:38

Erg triest hoor.
Je doet het niet alleen bij die andere pony's
Maar nou begin je hier ook al.
Waar ben je mee bezig als je er geen verstand van hebt Verward
Die hindernis is ook véél te gevaarlijk, met die stoel.
Het idee al dat je hem daar overheen wou laten springen.

Een jong paard, die nu al moet werken.
Laat hem lekker op de wei staan totdat ie 3 jaar ofzo is.

ziek in je hoofd Lips are sealed

Wel leuk paardjes, maar voor hoelang ?

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 17:45

Dit is echt te belachelijk voor woorden... een 2 jarige longeren, laten vrijspringen, UITERST GEVAARLIJKE hindernissen laten nemen. Want ja: ''Dat doen ze bij de SGW toch ook?'' Blond
Kind, denk toch eens na!!!!

Hier wordt ik nu echt boos om, arme pony's!

Guuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 17:50

ik vind dit onverantwoord en dat materiaal kan ook echt niet. Laat die pony's lekker met rust als je er geen verstand van hebt. Ik vraag me iid ook wat de eigenaar hiervan zegt dit zou een verzorgster niet bij mijn paard moeten proberen!!

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 18:00

Hahhaa, die zien we nooit meer terug...

Ze valt in herhaling (zie haar vorige topics Tong uitsteken )

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 18:02

Heb het andere topic niet gezien. Welke is at dan of kanje die niet meer bekijken.

Guuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 18:05

ik wil die andere topics wel eens zien
kan iemand een link plaatsen?

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 18:09

ja ik ga nu even voor jullie opzoek, je lacht je dood Vork

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 18:11

Ok, hier heb ik hem:
viewtopic.php?f=10&t=411485&hilit=
Ik weet niet of ik hem hier mag plaatsen.. dat zie ik dan wel weer Knipoog dan hoor ik het graag

En er is nog een ander topic, die kan ik alleen niet vinden..
Iemand anders miss?

_babette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 18:13

hay hay
de paardjes zijn er leuk maar ik vind de manier van springen niet echt.... niet boos bedpeld maar bij de dubbel sprong vind ik dat die erg weinig ruimte heeft om de sprong te kunnen maken maar dat kan ook door de foto komen omdat die van voor is genomen

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 18:15

amie_x_mij schreef:
ja ik ga nu even voor jullie opzoek, je lacht je dood Vork

Moet er eigenlijk niet zo om lachen... Ach gut

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 18:40

Er zijn maar weinig foto's die ik op bokt zie waarvan mijn mond openvalt en mijn hart boven de 200 geraakt, maar jouw stoelfoto doet het Bloos!

Levensgevaarlijk, enig idee wat er gebeurd als de pony de sprong niet haalt???
De SGW paarden zijn trouwens oudere paarden die jarenlange training én goede bescherming hebben, een SGW ruiter pakt ook zeker niet zomaar een paard uit de wei om ze over vaste hindernissen te jagen, die traint het paard er naar toe.

Verder vind ik dat een 2-jarige wel eens af en toe een hindernisje mag nemen, maar niet zo veel als jullie doen. Springen is zowiezo belastend, en een 2-jarige is niet volgroeid. Longeren zal ik helemaal niet meer doen.

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 19:19

Kellebel88 schreef:
Faniek schreef:

Ik denk het, jij zegt het!

Als ik me goed herinner had jij, ChingYi, in de topics over Mowgli nogal wat commentaar op de verzorgster, maar naar mijn mening ben je zelf op dezelfde, onverantwoordelijke manier bezig!

Je springt niet met een 2 jarige, zéker niet op deze manier; met gevaarlijk materiaal en hem er 20 keer overheen jagen.
Zo te zien vind dat beestje het fantastisch om te doen, maar JIJ als verzorger moet beter weten; dit is absoluut niet goed voor hem en als je wilt dat hij nog langer meegaat zou ik maar eens wat zuiniger op hem worden!

ja, dat van mogli is ongeveer hetzelfde commentaar wat zij geeft dat zij nu krijgt

ik vind alleen bij deze foto's beetje eng die opening en dat hij over die stoel en dat hek springt, ook de hindernissen, de planken vind ik eng

maar het zijn hele leuke paardjes Haha! vooral lancelot

als ik jou was zou ik met het springen iets rustiger aan doen, maar sommige bokkers reageren wel een beetje overdreven maar als je op sites waar paarden verkocht worden gaat kijken zie je ook weleens een 1 of 2 jarige heel hoog springen dus dat maakt niet zoveel uit, het gaat meer of het beestje het kan (maar je moet het niet te vaak doen)

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 19:25

hmm hier kan ik niks goeds over zeggen dus ik hou mn mond maar. ben alleen wel benieuwd of ching yi nog gaat reageren!en nu graag geen flauwe smoesjes want ze is op dit moment zelfs op HAW (kan je in die balk onderaan zien Clown )

ooh en amie_x_mij....... voor de verandering ben ik het weer met je eens Clown

Le0nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 19:35

Ehm mensen, ik vind dat het op moet houden met het gezeur over dat hek en de stoel Boos! Misschien is het zo dat ze met een te jonge pony gevaarlijke hindernissen springen, maar jullie zeiken ook heel erg door over die smalle sprong, zei weten tog ook nite dat die pony opeens enthousiast eroverheenspringt, daarna zijn ze slimmer geweest om een hoger hek neer te zetten, zprintie nog steeds :| Dat vind ik gek dus dat neem ik ze niet kwalijk, 2- jarige pony kan best wat hebben, maar idd niet zo hoog, beetje laten rennen en over een balkje laten springen, maar hindernissen vind ik ook TE... Het materiaal is verder ook best triest...

Ik vind het een ONWIJS gave pony, ik hoop dat jullie er niet zo mee door gaan, want dat vind ik echt zielig, want i ik vind ten eerst de SHET supermooi gebouwd enz.. en de A-pony is gewoon om van weg te dromen, en alsjeblieft maaak daar geen nachtmerrie van, anders kom ik je persoonlijk opzoeken!

plagom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 19:49

Le0nie schreef:
en alsjeblieft maaak daar geen nachtmerrie van, anders kom ik je persoonlijk opzoeken!

@ leonie.. Zo gaan we niet met elkaar om he?! Lips are sealed

Mhm, het zal vast niet de bedoeling zijn geweest dat hij over die stoel ging springen. Maar ze heeft wel de tijd om er een foto van de te maken.
Ik was persoonlijk naar de hindernis gerend om te voorkomen dat het paard eroverheen zou vliegen..(i.p.v er een foto van maken Gestoord )
En al had ze het niet kunnen voorkomen, ik had denk ik een hartverzakking gehad als ik dit zou zien gebeuren (b.w.v)

Lance is een heel leuk paardje, dus wees erg ZUINIG op!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 19:57

Le0nie schreef:
Ehm mensen, ik vind dat het op moet houden met het gezeur over dat hek en de stoel Boos! Misschien is het zo dat ze met een te jonge pony gevaarlijke hindernissen springen, maar jullie zeiken ook heel erg door over die smalle sprong,

Als de pony deesdaag de benen breekt door zulke geimproviseerde hindernissen en materiaal om te ontsnappen, hebben we haar niet genoeg gewaarschuwd...

Zoals Plagom al zegt, als ik al zoiets riskants als een stoel had neergezet, als mijn pony er naar toe zou gaan zou ik geen foto's trekken maar alles proberen om haar te stoppen erover te gaan..

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-05 19:59

@Godie: bedankt, maar dan wel rustig aan doen het zal wel lukken, het is een echte sportpony Knipoog

@_Roosje_: heyhey, bedankt, idd ik heb echt een hekel aan zulk soort DOMMe bokkers, man je hebt een topic waar geen commentaar op te leveren valt en daar woirdt helemaal niet op gereageert, ze kunnen alleen maar afkraken, Sjemig wat LAF. en ehhhh idd uitkijken met de pony's Knipoog

@_Roosje_: nog een keer Vingers aflikken ...ja dat was ook de bedoeling Knipoog Haha!

@Caroowtje: ja he, leuk hihi, shetjes zijn stoer Haha! Haha! Haha!

@kimdepim: bedankt, er zal ook wel verandering in komen, maar dan wel over een hele tijd pas, ze staan nu in de wei ernaast. En we hebben trouwens wel springmateriaal, maar dat kunnen we niet alleen opzetten(is te zwaar, maar met een aantal man lukt het wel en s' zomers gaan we ze ook opzetten Knipoog

@Manuutje1990: ja ok, daar zit wat in, he als ze allemaal nou eens niet zo verwaand deden was ik allang een stuk aardiger en kon ik alles fatsoenlijk uitleggen, maar zo heb ik er ook geen zin in, maarja dat is idd typisch bokt Knipoog en ja ik dacht dat het voor een keertje wel moest kunnen, maarja die...........bokkers ook Koe

@FuRioMaRLoeS: bedankt, hihi ja, maar Menno is ook stoer Knipoog ja voortaan maar wat voorzichtiger, maarja wist ik veel dat er zelfs hierover wordt gezeken, ok van de stoel begrijp ik wel, maar wat een drama, alles is al vaak genoeg gezegd en zowiezo de pony's hebben er plezier in.

@_babette_: heey, jouw snap ik wel, je proebeert het tenminste fatsoenlijk uit te leggen en dat waardeer ik, daar luister ik ook naar, ehmmm de afstand was ong. 1,50 dus datr zit wel goed Knipoog denk ook dat het aan de foto ligt Knipoog

@loveramona: bedankt, ja ze zijn erg leuk, idd dat vond ik ook al en daar reageer ik dan dus ook niet op, leren ze eerst maar eens fatsoenlijk te reageren, mens wat eisen ze veel in 1 keer, niet alles kan in 1 keer goedgaan hoor Knipoog en ja idd er zijn zelfs wedstrijden vrijspringen voor jongere paarden, en nee ik ga en kan het niet meer zo vaak doen, mijn andere verzorgpony's zijn weer terug en Lancelot en Menno zijn nu dus een weitje opgeschoven Knipoog

@Le0nie: bedankt...nee ik ga er zo niet mee door, ik wacht wel tot de zomer als het springmateriaal er staat Knipoog en ja ik vind ook dat ze erg doordrammen...uhu zal ze ook wat minder hard laten werken. Bedankt ja ze zijn echte droompony's en nee zal er geen nachtmerries van maken haha Knipoog en je mag me zo ook wel komen opzoeken hoor hihi Haha! Vingers aflikken

en ja de eigenaar weet het, dat vertellen we hem elke keer wat we met ze doen en hij vind het geen probleem.
en voor diegene die het willen weten: ik ga met een andere verzorgpony naar de manege toe als die gechipt is dus....geen gezeik meer a.u.b wordt er niet goed van Bloos Bloos

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 20:04

Whaha dat je dat zeg: maar die bokkers ook. Koe Haha je ben toch zelf ook een bokker.

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-05 20:08

hmm daar had ik het niet over