Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Paulatjuh schreef:Té triest... nou ja commentaar heeft de rest al gegeven.. maar dit is nog niet gezegd: waarom die tweejarig pony ook al longeren? vind ik ook te jong..
Verder houd ik m'n mond maar anders word het van dat dubbele gepraat maar ik ben er absoluut tegen dit soort springen.

Faniek schreef:Ik heb hier geen enkel goed woord voor over

)
dan hoor ik het graag
amie_x_mij schreef:ja ik ga nu even voor jullie opzoek, je lacht je dood

Kellebel88 schreef:Faniek schreef:Ik heb hier geen enkel goed woord voor over
Ik denk het, jij zegt het!
Als ik me goed herinner had jij, ChingYi, in de topics over Mowgli nogal wat commentaar op de verzorgster, maar naar mijn mening ben je zelf op dezelfde, onverantwoordelijke manier bezig!
Je springt niet met een 2 jarige, zéker niet op deze manier; met gevaarlijk materiaal en hem er 20 keer overheen jagen.
Zo te zien vind dat beestje het fantastisch om te doen, maar JIJ als verzorger moet beter weten; dit is absoluut niet goed voor hem en als je wilt dat hij nog langer meegaat zou ik maar eens wat zuiniger op hem worden!
vooral lancelot
)
Misschien is het zo dat ze met een te jonge pony gevaarlijke hindernissen springen, maar jullie zeiken ook heel erg door over die smalle sprong, zei weten tog ook nite dat die pony opeens enthousiast eroverheenspringt, daarna zijn ze slimmer geweest om een hoger hek neer te zetten, zprintie nog steeds :| Dat vind ik gek dus dat neem ik ze niet kwalijk, 2- jarige pony kan best wat hebben, maar idd niet zo hoog, beetje laten rennen en over een balkje laten springen, maar hindernissen vind ik ook TE... Het materiaal is verder ook best triest...Le0nie schreef:en alsjeblieft maaak daar geen nachtmerrie van, anders kom ik je persoonlijk opzoeken!
)Le0nie schreef:Ehm mensen, ik vind dat het op moet houden met het gezeur over dat hek en de stoelMisschien is het zo dat ze met een te jonge pony gevaarlijke hindernissen springen, maar jullie zeiken ook heel erg door over die smalle sprong,
...ja dat was ook de bedoeling
en ja ik dacht dat het voor een keertje wel moest kunnen, maarja die...........bokkers ook
ja voortaan maar wat voorzichtiger, maarja wist ik veel dat er zelfs hierover wordt gezeken, ok van de stoel begrijp ik wel, maar wat een drama, alles is al vaak genoeg gezegd en zowiezo de pony's hebben er plezier in.
denk ook dat het aan de foto ligt
en ja idd er zijn zelfs wedstrijden vrijspringen voor jongere paarden, en nee ik ga en kan het niet meer zo vaak doen, mijn andere verzorgpony's zijn weer terug en Lancelot en Menno zijn nu dus een weitje opgeschoven
en ja ik vind ook dat ze erg doordrammen...uhu zal ze ook wat minder hard laten werken. Bedankt ja ze zijn echte droompony's en nee zal er geen nachtmerries van maken haha
en je mag me zo ook wel komen opzoeken hoor hihi
Haha je ben toch zelf ook een bokker.