Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
PeppySan schreef:De reactie van Alane is nou precies de reactie waar ik op hoopte. Lekker sarcastisch doorzeiken over datgene waar half bokt zo een probleem van maakt. }>
Waar denk je dat die laatste foto's voor bedoeld waren? Even laten zien hoe jullie met z'n allen zo lekker kunnen zeiken over iets waar je geen donder mee te maken hebt.
Het is MIJN kind, MIJN paard en MIJN verantwoordelijkheid. Ik ken mijn paard door en door, ik ben stapelgek met mijn kind en als jullie in mijn profiel hadden gekeken hadden jullie geweten dat ik instructrice ben en echt wel weet wat wel en niet kan!
Het had een leuk topic moeten worden met foto's van mijn heerlijke knul op een geweldig zadel en een geweldig paard, maar in plaats daarvan weten jullie het weer goed te verzieken met jullie niets toevoegende commentaar!

Olle schreef:ik vind het er heel schattig uitzien!!!
Maar ik moet zeggen dat de rest van bokt weer een reden zoekt om andere mensen af te kraken. Beetje jammer hier altijd op HAW. Ik geef gelijk dat ze moet uitkijken
Maar als je op alle foto´s kijkt is ze bijna binnen handbereik met haar kind dus als er wat gebeurt is ze er optijd bij.

(ik geef je helemaal gelijk hoor!)

Echt, ik droom maar dat ik later een meisje ga krijgen, en dat zij ook gaat paardrijden.. Waar ik aan denk, dat is nog lang van kant
Echt super cute .. Hij heeft er duidelijk plezier in .. Ik denk niet dat je paardje voelt dat er iemand opzit :p Mas schreef:Trek je verder niets aan van enkele typische bokt reacties, je hebt nou eenmaal mensen die overal commentaar op hebben. Leuk hoe je dat aanpakte met die laatste foto
Jou zoontje is inderdaad jou verantwoordelijkheid, daar heeft niemand zich verder mee te bemoeien!
, beide voor kinderen (resp. t/m 8 en t/m 12).
loveblacky schreef:ik bedoel het is goed als iemand het noemt.
maar niet als iedereen het dan óók vind en er over doorzaagt.
verder, echt zooo schattig, zo'n klein jochie helemaal zelf op een paard!
Want dat vindt iedereen óók
)
Clitia schreef:Mas schreef:Trek je verder niets aan van enkele typische bokt reacties, je hebt nou eenmaal mensen die overal commentaar op hebben.
Blijkbaar heb ik overal commentaar op? Mag ik daar commentaar op geven?![]()
Clitia schreef:loveblacky schreef:ik bedoel het is goed als iemand het noemt.
maar niet als iedereen het dan óók vind en er over doorzaagt.
verder, echt zooo schattig, zo'n klein jochie helemaal zelf op een paard!
Volledig offtopic hoor, maar zaag er dan ook niet over door dat 't schattig isWant dat vindt iedereen óók
![]()
Yosan schreef:nu lopen jullie door te zagen over dat cappie, maar de kans dat hij, of een ander kind, iets overkomt is vele malen groter als hij aan het spelen is, denk bv aan het buiten spelen, en een kind klimt ergens op, moet je een kind dan ook een cap opzetten, lieslaarsen aandoen, en een bodyprotector omdoen, of zeg je dat een kind ook nog mag leven en spelen.
De mensen die zo ontzettend lopen door te zagen over de veiligheid van een cap etc. hebben volgens mij een heel moeilijk leven.
ze hebben niet van hun fouten geleerd, maar ze zijn er angstig van geworden, en dat is dus nu de grootste fout die ze maken.
daarmee wil ik niet zeggen dat ze niet voorzichtig mogen zijn, maar door hun angstigheid zorgen ze er wel voor dat hun kind net zo angstig wordt.![]()