Schimmel arabier@work in bordeaux setje

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marjoke

Re: Schimmel arabier@work in bordeaux setje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-05 19:31

dank jullie wel!
@joritalover: wat bedoel je prcies met schapen.. Haha!

nog even zeggen: ik trok idd op sommige foto's erg in de mond, maar ze was op dat moment echt heel erg hevig, en deed heel lastig. (sorry dat ik dit zo laat zeg maar denk er nu pas over na) Knipoog

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 19:45

leuk paardje hoor Knipoog
over de bandages heb ik niets te klagen, want ik moet zelf ook nog uitvinden hoe ze moet Bloos
heb er altijd ruzie mee Nagelbijten / Gniffelen

bonnielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 19:54

Hoi
Leuk paardje hoor en die kleur staat hem ook leuk ! Pling

rubinson

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 01:05

frieske schreef:
het eerste wat ik dacht was..EEN ARABIER MET SPOREN RIJDEN????
En je mag je handen best los laten hoor..het ziet er nogal gespannen uit vind ik!!
verder wel een mooi paardje

het eerste wat ik dacht een arabier met sporen rijden? hahahha laat me niet lachen jij bent goed bezig zeg kij als die knolletjes waar jij op hebt gereden niet hard genoeg en op een hoog nivo genoeg hoefden te werken dus dat dat zonder sporen ging dan hello wake up!! neem wat lessen zal je goed doen!

gewoon een tip hoor Pling

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 01:19

je handen te laag valt toch wel mee?
Ik m oest mijn handen eens tot op mn knieen houden, ja niet heel de les, maar heel eventjes, nou dan heb je pas echt het idee dat je je handen te laag houd. Koe

Ziet er verder netjes uit hoor!!

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 01:24

ik zie niets verkeerd aan de bandages hoor
ik windel de kogel ook in

maaiketje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 11:22

nou dit is echt een arabier zoals ze bedoelt zijn Lachen

heel mooi paard, ik heb verder niet veel commentaar te geven, het paard ziet er vrolijk uit, jij ook, dus das wel goed lijkt mij Lachen

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 11:47

Dieuwke1989 schreef:
No affence hoor maar volgens mij heb je die bandages alleen maar om om het setje compleet te maken, ze zitten Veel te laag! heeft de pony alleen maar last van, dat gaat schuren (vooral in de galop). en ja, die sporen.. dat zal je pony wel nodig hebben, maar als ik jou was zou ik hem eens een keertje zonder sporen proberen te rijden, is een stuk fijner voor dat beestje en hij wordt er minder afgestompt manegepaard-achtig door (want op een gegeven moment zal hij niet meer naar je luisteren zonder sporen).. echt niet stinkmodder bedoelt hoor maar lijkt mij slim

Hij wordt zomaar niet een afgestompt manegepaard. Als je gewoon netjes je benen op de plaats kan houden en spoortje gebruiken wanneer dat nodig, is er niets aan de hand. Je kunt wel zonder spoor rijden, maar als een paard niet voldoende op je been reageert kun je hem been blijven gegeven met als gevolg dat een paard alleen nog maar loopt als je been geeft en niet gewoon op een normaal tempo door kan blijven lopen uit zichzelf. Nee hoor, als jij netjes met een spoortje kan rijden vind ik dat je dat gewoon kunt doen. Zo krijg jij teminste reactie, blijft hij op een normaal tempo doorlopen en hoef je niet iedere pas been te blijven geven.

Als je elke pas been moet geven omdat hij niet reageert zul je pas een afgestompt manegepaard krijgen!

anouksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 12:16

wat een mooi beestje, je zal wel apentrots op hem zijn. Nou gelijk heb je.

Over de sporen, als je ze nodig heb, lekker mee blijven rijden, trouwens als je het goed doet, gebruik je ze bijna niet.
Alleen wat mij opvalt is dat op elke foto op 1 na jij je sporen in zijn buik steekt. Is dat toeval? Of anders kun je nog iets bij je leerdoelen lijstje schrijven. (heel handig hoor kun je zo aan je lesgeefmens geven Knipoog )