Anouar15 schreef:QueJira schreef:Anouar en sloom?Ik ken hem heel anders hoor,met dressuren kon hij soms heel heet worden en op buitenrit was hij ook altijd lekker voorwaartsIk ben nog wel eens met San en Nootje en mijn paard gaan crossen op de Piet(bos bij Veerse meer met vaste cross hindernissen,Noot sprong gewoon bijna alles,terwijl ik met mijn reus overal voorbij vloog
)Noot was altijd heel moedig.
Maar hastikke leuk hoe jij met hem bezig bent,hij heeft het echt naar zijn zin bij jou zo te zien!
Gefeliciteerd met je beker en het is normaal gezien inderdaad zo dat je na 3x winnen de beker mag houden![]()
Sandra zou trots op t mannetje zijn![]()
Toen ik hem net kende was hij ook heel druk enzo. Tot vorig jaar, toen was het ineens over. Hij is nog wel vrolijk enzo en houd nog wel van een beetje spelen...zo op z'n tijd. En in het bos vind hij het heerlijk. Maar hij is gewoon wat luier geworden. Als hij zich niet moe hoeft te maken doet hij het ook niet. Hij doet wel alles wat je vraagt, maar het liefst op zijn tempo
Ik heb nu twee keer een cross met hem gereden, doet hij heel goed, alleen ik ben een beetje te voorzichtig en neem de moeilijke hindernissen dan niet.
Ik PB heel af en toe nog wel eens met San, ze is ook op bokt (weet niet of je dat wist)
Nee wist ik niet,onder welke nickname??
Ik ben nog wel eens met San en Nootje en mijn paard gaan crossen op de Piet(bos bij Veerse meer met vaste cross hindernissen,Noot sprong gewoon bijna alles,terwijl ik met mijn reus overal voorbij vloog
)Noot was altijd heel moedig.

en nog gefeliciteerd hea
Vind het eerlijk gezegt een beetje krenterig van hem.