Anouar @ derby (paardenrennen)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

QueJira

Re: Anouar @ derby (paardenrennen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 23:30

Anouar15 schreef:
QueJira schreef:
Anouar en sloom?Ik ken hem heel anders hoor,met dressuren kon hij soms heel heet worden en op buitenrit was hij ook altijd lekker voorwaarts Haha! Ik ben nog wel eens met San en Nootje en mijn paard gaan crossen op de Piet(bos bij Veerse meer met vaste cross hindernissen,Noot sprong gewoon bijna alles,terwijl ik met mijn reus overal voorbij vloog Bloos )Noot was altijd heel moedig.

Maar hastikke leuk hoe jij met hem bezig bent,hij heeft het echt naar zijn zin bij jou zo te zien!

Gefeliciteerd met je beker en het is normaal gezien inderdaad zo dat je na 3x winnen de beker mag houden Vork

Sandra zou trots op t mannetje zijn Knipoog

Toen ik hem net kende was hij ook heel druk enzo. Tot vorig jaar, toen was het ineens over. Hij is nog wel vrolijk enzo en houd nog wel van een beetje spelen...zo op z'n tijd. En in het bos vind hij het heerlijk. Maar hij is gewoon wat luier geworden. Als hij zich niet moe hoeft te maken doet hij het ook niet. Hij doet wel alles wat je vraagt, maar het liefst op zijn tempo Haha!
Ik heb nu twee keer een cross met hem gereden, doet hij heel goed, alleen ik ben een beetje te voorzichtig en neem de moeilijke hindernissen dan niet.
Ik PB heel af en toe nog wel eens met San, ze is ook op bokt (weet niet of je dat wist)

Nee wist ik niet,onder welke nickname??

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 08:20

kyrkelover schreef:
das wel jammer dat wordt geen tegenstand voor mij normaal loopt mijn pony tegen engels volbloeden

Slapen

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-05 16:13

QueJira schreef:

Nee wist ik niet,onder welke nickname??

Maitai

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 22:11

Iris82 schreef:
kyrkelover schreef:
das wel jammer dat wordt geen tegenstand voor mij normaal loopt mijn pony tegen engels volbloeden

Slapen

sorry ik bedoelde jammer dan wordt jij geen tegenstander van mij moest snel typen want ging naar de efteling en dna maak je spellinhsfouten wou eigenlijk zeggen met normaal loopt ze tegen engelse volbloeden van dat ze diej bij houdt en we ook wel eens willen weten wat ze daar tegen doet.
rijdt namelijk heel vaak wedstrijden!!
tjah je praat nog al wat onzin uit als je snel typyt en op vijp paginas tegelijk mijn excuses iervoor

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 22:18

ff een paar vragen zijn er bepaalde eisen aan de kledij die je aan moet doen uh bedoel je heist op den berg in belgie of richting noord braband uhm hoe gaan der aces in zijn werk wan ben wel van plan om te komen want wil wel weten hoe ze het tegen jullie ponytjuhs doen het is zeer spijtig hier is er geen concurentie meer en niet omdat mijn pony zo goed is maar omdat bijna iedereen die ik hier ken niet in rengalop durft of hert niet wil omdat ze dressuur willen rijden.

SquitAnae

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 10:26

Wat leuk dat ze zoiets organiseren!
Nederhorst den Berg zei je?
Dan staat de ex-pony van een vriendin van mij daar.

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 13:08

Ik wist niet dat zulke wedstrijden bestonden
Ja natuurlijk wel dat er paardenrennen waren, maar die zijn altijd zo officieel met een hoop geld enzo.
Dit is leuk, hoe gaat het precies in zijn werk?

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 13:12

Als ik dat eerder had geweten dat je zelf kunt racen met je paard had ik dat met mn vorige gedaan Haha! die was renpaard geweest.. en kon hardddd

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 13:22

wow gave foto's!
die deken is echt mooi Kwijl

Arwennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 20:34

heey len wat een leuke foto's!!!
Noot is cool *LOL* en nog gefeliciteerd hea Haha!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-05 20:45

Het is Nederhorst den Berg, vlakbij Hilversum.
Je moet met z'n tweeen tegen elkaar en de winnaar daarvan gaat weer tegen de andere winnaar net zo lang tot er één winnaar over is. Een soort afvalrace dus.
Het is gewoon onderling, er doen ook manegepaarden mee.
Geen eisen aan kleding, alleen een veiligheidscap.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 07:54

Anouar15 schreef:
Ik heb die beker nu dus 3 keer achter elkaar gewonnen en ik dacht ook dat ik hem mocht houden. Maar toen ik dat ging vragen aan degene die hem gsponsord heeft zei die dat dat niet zo is en dat deze beker voor de hele eeuw 2000 is Verward Vind het eerlijk gezegt een beetje krenterig van hem.
Ik had al bedacht dat als ik hem nu mag houden dat ik volgend jaar niet mee doe. Maar als ik hem niet mag houden blijf ik gewoon mee doen.

Alleen een beetje meer concurentie zou leuk zijn. Ik moest nu twee keer tegen een tuiger, die totaal niet hard gingen. Alleen de laatste keer (finale dus) moest ik tegen een aardig snelle, maar Anouar won nog makkelijk.

Jammer dat je niet in de buurt zit, anders had ik met mijn ex-renner wel mee willen doen Haha!
Ik weet niet hoe lang de afstand is, maar als die ong 2km is win ik hem vast, ik heb namelijk een dieseltje Ja

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 08:06

Simmie schreef:
Laatst met een crosstraining in Renswoude (daar ligt een leuk renbaantje van ong. 1 km lang om het crossterrein heen) hebben we even "wedstrijdje" gedaan om de beurt en de tijd werd geklokt. Ik was het snelst in 55 seconden. Bloos

Als ik goed reken betekend dat je paardje 55km per uur heeft gelopen toen!?
Dan mag je wel tegen mij hoor Knipoog Die van mij heeft met de auto erachter 65km p/u gelopen tel daar 5km p/u aan km-afwijking af en je zit op 60km p/u Haha!
Ik zal even vertellen dat ik een arab-pony heb die niet onverdienstelijk op de baan heeft gelopen. Halfbroer van de op nr 1 van de wereldranglijst staande Sheikan Star, er is zelfs een prijs naar hem (Laliesk Star prijs) vernoemt zag ik zondag op de renbaan Haha!
Een nadeel is wel... Als jullie tegen paarden racen mag ik hopen dat ze (als ik volgend jaar mee zou doen) ons ook indelen op bij de paarden. Die van ons is namelijk maar 1m48 Haha!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-05 21:03

griebels schreef:
Jammer dat je niet in de buurt zit, anders had ik met mijn ex-renner wel mee willen doen Haha!
Ik weet niet hoe lang de afstand is, maar als die ong 2km is win ik hem vast, ik heb namelijk een dieseltje Ja

Het is geen 2 km hoor. Drie kwart niet al te grote baan. Start is net na de bocht, dus heb je eerst een recht stuk, dan de bocht en de finish is aan het eind van het lange stuk.
Als je op www.laanhoeve.nl kijkt en dan bij foto's zie je een luchtfoto van de manege en van de baan (de rechtse is het)

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 16:14

Oh dat haalt ie wel hoop ik Knipoog

Max4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 12:09

Anouar15 schreef:
Het is Nederhorst den Berg, vlakbij Hilversum.
Je moet met z'n tweeen tegen elkaar en de winnaar daarvan gaat weer tegen de andere winnaar net zo lang tot er één winnaar over is. Een soort afvalrace dus.
Het is gewoon onderling, er doen ook manegepaarden mee.
Geen eisen aan kleding, alleen een veiligheidscap.

En uiteraard goed schoeisel! Dus laarzen of jodphurs met chaps... da's wel zo veilig! En zwepen en sporen zijn verboden, dus laat die maar thuis. Jammer dat je 8e van de 11 bent geworden met de cross Len, maar dan hoef je je tenminste niet onnodig druk te maken over een eventuele wisselbeker. Want het heet niet voor niets een WISSELbeker!

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 12:12

Die allerlaatste foto die had ik ook al eens gezien en die vond ik toen al megastoer! Heel gaaf weer Haha!

yambalaya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 10:54

ja mensen wie weet nog niet wat de betekenis van een WISSELBEKER is??????? tja tis ook zo'n moeilijk woord!haha en zeg niet dat de sponsor van de beker KRENTERIG is!!! vond ie niet zo leuk hij heeft van ons allemaal een mailtje gehad waar je tekst instond! dus beetje dom Haha!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 11:00

Ik weet niet wie je bent hoor en hoe je mij kent, maar ga je eens even lekker met je eigen zaken bemoeien en laat iedereen typen wat ie wil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 11:10

Wisselbeker mag je na 3 keer gewonnen hebben houden, heb het nog nooit anders gehoord.

Ziet er gaaf uit dat racen, alleen niets voor mijn kwpner, mijn vorige engelse volbloed zou het wel goed gekunnen hebben!!

flashback

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 14:51

Anouar15 schreef:
Ik weet niet wie je bent hoor en hoe je mij kent, maar ga je eens even lekker met je eigen zaken bemoeien en laat iedereen typen wat ie wil.

nee maar wij weten wel wie jij bent!!

Kim_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 15:07

wat goed zeg!!
gefeliciteerd!!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 16:31

Ik ruik hier iets van jaloezie en schaduwaccounts Verward

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 16:44

Ik had ook al zo'n vermoeden.
Even in de gaten houden maar en anders klikken we gewoon op de temknop!

Misty4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 09:27

flashback schreef:
Anouar15 schreef:

nee maar wij weten wel wie jij bent!!

Pling