Regina weer eens vastgelegd, zeer confronterend :oo

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mobick

Re: Regina weer eens vastgelegd, zeer confronterend :oo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 18:46

Hee Regina! dat ziet er goed uit!! Knap stel zijn jullie zo hoor.

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 19:07

Mijn teugels werden ook steeds langer waardoor ik mijn handen bijna op schoot had Knipoog Wat bij mij super heeft geholpen zijn teugels met stopjes (heb je ook in leer) Je houdt ze gewoon op een bepaald stopje en af en toe check je of ze nog goed zitten. Ik ben er enorm van vooruit gegaan Haha!

Denk dat dat voor het plaatje bij jou ook heel erg zou schelen, dan je schouders wat losser en dan is de combi helemaal super Lachen

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 19:14

Blijf goed op je handen letten hoor. Zo trek je haar als het ware in de krul, terwijl je natuurlijk wil dat ze echt nageeft en dat je een goeie verbinding met de mond hebt. Dit is erg belangrijk want als je zo door rijdt gaan haar mooie gangen er snel op achteruit.
Probeer je handen niet vast te zetten op het je been, zadel of schoft, maar ze iets verder naar voren te houden en ze ZELF te dragen. In het begin zal je misschien iets minder snel nageven, maar het wordt er echt beter door! Niet dwingen maar swingen moet ze. Je hebt meer aan een paardje dat lekker door zijn lijf loopt en nog niet de hele tijd doorheen is als eentje die dat wel is en voor geen meter loopt!!
Dit is echt goed bedoelt hoor!! Hoop dat je er iets aan hebt.
Vind jullie namelijk wel een goeie combinatie en ik geloof echt dat het helemaal goed gaat komen met jullie Haha!

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 21:42

Bedankt weer allemaal!

@Obelix, we moeten zeker weer eens wat afspreken Ja

@Mobick, als het goed is heb ik zeer binnenkort eindelijk m'n e-rijbewijs. Dan kan ik weer eens jou kant op komen om te boscrossen.... dat is wel lekker voor die merrie

@Apple, bedankt voor de tip! Ik zal het zeker eens uitproberen Ja

@Viefdepief, ik snap dat je dit beeld hebt op basis van deze foto's. Maar ze wordt niet in de krul getrokken (dat zal ze ook niet snel toelaten gelukkig). Ik heb idd op veel foto's m'n handen op m'n benen zitten, maar dat komt doordat de teugel te lang is. De druk op de teugel is normaal Lachen

mobick

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 02:55

Altijd leuk! jullie zijn van harte welkom!