Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
GabBiej schreef:kijk vera ik snap wel wat je bedoeld ik heb ook 2 kee rin de week priveles en dat gaat echt super goed binnekort mag ik L starte drm maar het was de 1e keer en de laatste keer ik wil van hem een dressuur paard en geen springpaard ok;)

Amethyst schreef:Ik ga helemaal met chantal_cs, Hermesdeux etc. mee...
Dit kan niet

none schreef:Amethyst schreef:Ik ga helemaal met chantal_cs, Hermesdeux etc. mee...
Dit kan niet
En ik ook...
Pfoe en neem aub les... dat tweede meisje springt wel netjes.... maar de laatste ook weer, ga dan in ieder geval goed met de beweging mee.
OM dan helemaal niets over de slof te zeggen....
GabBiej schreef:kijk vera ik snap wel wat je bedoeld ik heb ook 2 kee rin de week priveles en dat gaat echt super goed binnekort mag ik L starte drm maar het was de 1e keer en de laatste keer ik wil van hem een dressuur paard en geen springpaard ok;)

Sorry maar ik vind dit ook niet zo'n prettig gezicht
. 
) en dat ze twee keer in de week les heeft
En als zij nou foto's plaatst van hoe zij dressuur rijdt... daar ben ik namelijk erg benieuwd naar!
) germie schreef:Ook geen martingaal, die heb je niet nodig voor de eerste sprongetjes. Als je het paard wel te hard vindt gaan, ga dan terug naar balkenwerk.
Ga verder in de verlichte zit werken. .
mee.
Pouskintje schreef:germie schreef:Ook geen martingaal, die heb je niet nodig voor de eerste sprongetjes. Als je het paard wel te hard vindt gaan, ga dan terug naar balkenwerk.
Ga verder in de verlichte zit werken. .
balkenwerk is toch ook goed voor dressuur?
Soms leggen ze bij ons in de manege de balken redelijk dicht bij elkaar ( 'k weet de precies afstand niet meer ) waardoor het paard genoodzaakt is om z'n benen hoog op te heffen.
Voor de rest:
Ik ga met de kuddemee.
Waarschijnlijk is het wel duidelijk waarom...
Ik wil wel eens dressuurfoto's zien