Dit is een hindernis van een 80/90 cm. Het paard is 1.65 Die van jou springt dus echt nooit 1.30. Hooguit 90 cm
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

dit is niet verkeerd bedoeld hoor maar het moest er wel even uit.. 
. Deze discussie is blijkbaar weer mode op Bokt, want het is niet de eerste keer...
. Hij springt er goed over!

En dat zit het echt niet.Ansie schreef:Oh, Oh, Oh, wat een gezever!!!!!!
Denk je leuk foto's op Bokt neer te zetten en dan krijg je gezeik over de hoogte van de balk!!
Gatverdamme, dadelijk zet niemand meer foto's op Bokt om dat gejank te voorkomen. Bah!

Liesjuh schreef:Leuk grapje idd..
We gaan van een 1m naar 1.30m door 1 gaatje..
Dat wil dus zeggen dat er 30cm verschil in de gaatjes moet zitten..
Supertje.. Als ik de gaatjes zo tel staat die hindernis op 1.30m en niet 1.20m..
Dus dat dat 1.20 m is zal wel kloppen! Mariek87 schreef:Bij Supertje hangt de balk iets lager dan het gaatje heDus dat dat 1.20 m is zal wel kloppen!

Of jullie meetlint liegt of jij liegt
)Phynix schreef:Hoogte maakt me verder niet uit, maar kon het niet uitstaan dat ik geen fout kon vinden in de beredenatie van Amie (zit op een technische opleiding)
De autoband zou 6x op elkaas passen om de hoogte van de balk te halen. Mocht de band dus 20 cm breed zijn, dan kom je op een hoogte van 1.20. En ik denk dat een band van 20 cm best reeel is, toch???