Ik @ springangst overwinning :D

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Elsemieke

Re: Ik @ springangst overwinning :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 14:21

claudie schreef:
Elsemiekje schreef:
Als je springen eng vint, en bang bent om weer te vallen (waarschijnlijk..) waarom draag je dan geen cap? en wat ik ook niet snap.. hoe kan je nou over zo'n "hindernis" springen.. =\ is het zo moeilijk om twee palen en 3 balkjes aan te schaffen.. lijkt mij iig ten eertse fijner voor jou en je paard.. en ook stuk veiliger mischien wel.. Maar je hebt wel goed je springangst overwonnen!

lees eerst het topic even door voor je commentaar geeft.
beiden onderwerpen die jij hier noemt zijn al besproken

Mag ik nog steeds vermelden dat het hartstikke fout is.. en ik hoef daar toch echt niet zon topic voor door te lezen... sommige mensen

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 14:28

Buiten het springmateriaal om vind ik het knap van je dat je je angst overwonnen hebt. Ik zal niet over die cap beginnen hoor Knipoog Het is dat ik het goede voorbeeld wil geven en ik ben toen ik 8 was bijna m'n kop kapot gevallen doordat ik een slechte cap ophad, dus ik kijk nu wel uit. Maar leuk dat je over je angst heen bent Lachen

Groetjes Kate

kerstkrans

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 14:36

Citaat:
Mag ik nog steeds vermelden dat het hartstikke fout is.. en ik hoef daar toch echt niet zon topic voor door te lezen... sommige mensen

pfff wat is dat nou weer voor opmerking?
er hoeft in een topic toch niet 10 keer hetzelfde gezegd te worden ofwel dan?
sommige mensen..

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 16:32

nerootjuh schreef:
@mariellexxx: sorry maar niet iedereen kan zich hindernismateriaal veroorloven.

Ik zou volgende keer wel rond springmateriaal nemen, hij kan hier lelijk zijn benen aan bezeren. Verder is er over cap en laarzen al genoeg gezegd.
Knap dat je weer durfde te springen, na mijn val met paard durf ik nog steeds niet.

Kieffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 18:14

Als mensen dom blijven doen en je ziet dat, willen mensen dat blijven proberen te veranderen, omdat ze het een eng idee vinden dat die mensen zo door blijven gaan. Cap kan me eigenlijk niet zoveel schelen, ga ik verder niet over zeuren, maar beter toch schoenen met een hakje. Zelfs als je nu je hakken naar beneden hebt (wat op de foto's toch niet echt het geval is) kan je nog vrij snel met je voet door de beugels schieten, een stuk sneller dan met rijlaarzen of schoenen. Dit is bedoeld als advies, niet als een aanval, je moet zelf maar zien wat je ermee doet. Ik denk alleen dat het moeilijk valt te ontkennen Knipoog . Probeer verder wat meer op je zitbeenknobbels te zitten. Succes ermee (zegt een andere ruiter met redelijk wat springangst)