Dagje paardjes @ noekiejj

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Sanneman_

Re: Dagje paardjes @ noekiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 09:19

Okee.. Ik vroeg het alleen maar hoor Lachen, omdat ze hetzelfde zadel en dekje ophebben en ze lijken nogal op elkaar Lachen en het was een beetje onduidelijk, tenminste voor mij.. Niet aanvallend bedoelt ofzo hoor

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-05 09:20

nee ik snap je wel lijken wel beetje op mekaar daar heb je gelijk in alleen qua karakter absoluut niet....maakt niet uit hoor

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 09:25

Ik vind dat jullie de beesten helemala uitputten, eerst buitenrijden, dan binnen rijden, dan springen, dan nog los laten springen. En dat beest is nauwlijks 1jaar ingereden. Mja, is mijn mening. En met zweep erachter aan vind ik ook beetje fout, als dat beest echt uit is geput, dan hoeven ze toch niet persé? en daarna nog erop en nog 20x springen ofzo. Verward

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-05 09:28

nee lees hierboven is we hebben eerst vanilla gereden half uurtje in de wei ofzo....daarna na de binnenbak met amadeus die hebben we toen weer terug gebracht moest even een klein stukje door het bos daarna wout teruggebracht oo kniet zo lang hoor... toen in de bak bij wout en lady gegaan en lady laten vrijspringen maar wout springt vanzelf mee dus ja kun je niks aan doen en het was hoogstends 5 minuten toen lady een klein uurjte gereden snap je het nu? BETER LEZEN!!!!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 22:51

hee, nu zie ik pas dat jij het bent! wat ben jij groot geworden zeg! hihihi Tong uitsteken
ziet er gezellig uit hoor, is dat bij snorrewind? die 2 zwarte pony's lijken net merenzen Lachen

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-05 12:32

nee het is niet bij snorrewind gwoon bij een ponyclub in markelo iets verder dan het lamoen....het zijn fell ponys en lijken idd op de merenzen vooral vanilla de 1e lijkt er erg op.....die 2e had ik zaterdag bij me op de buitenrit vanaf het lamoen volgus mij heb je me wel gezien!

skippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 14:45

haha veel mensen hebben er problemen met lezen hier op bokt maarja

trouwens een keer ander comentaar zou ook leuk zijn, nu zegt iedereen hetzelfde we weten dat nu wel een keertje

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 18:07

sorry.. ik heb niet hele topic gelezen

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-05 18:09

denk niet dat ze het tegen jou had hoor:D

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 18:14

noekiejj, je bent wel heel opdringerig wat reacties betreft, jemig Bloos!

Maar leuke paarden hoor, het commentaar is al gegeven, daar sluit ik me bij aan.

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-05 18:16

sorry hoor maar veel mensen hier op bokt zeggen lees beter als ik het zeg krijg ik er meteen commentaar op en wat is er opdringerig dan....anders blijft me topic niet omhoog en ze ik al die fotos er niet voor niets op Tong uitsteken

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 19:07

ik vind het een beetje zielig voor die tinker dat jullie haar eerst vrijlaten springen over 1.20 ofzo en daarna dan ook nog een het zadel erop en dan zelf nog eens even lekker gaan springen.... ik vind dat heel erg oneerlijk tegen over die tinker.

ik las net wel dat hij mee rende met dat andere paard maar dan had je de tinker in de wei of op stal moeten zetten of daarna niet meer moeten rijden.....
maar verder wel leuke paardjes

groetjes

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-05 19:09

uhm de gelder liep mee met de tinker het was maar 5 minuutjes ofzo en zo vaak is die tinker er niet overheen geweest hoor dus vraag daar eerst naar voordat je oordele gaan trekken! en ze is nog niet eens een uur onder het zadel geweest ik bedoel dat paard kan wel 4 uur lopen achter elkaar dus wat is hier dan zielig aan?

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 21:01

hahaa, dat gezeur altijd op bokt Tong uitsteken Nouen wij doen het zo, klaar. PUNT..

Gurly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 20:04

Goh wat zeure of niet.. Misschien lykt het dna wel zielig, maar ik weet wel dat Stephanie en Noraly donders veel aandacht besteden aan die paarden en de paarden goed verzorgen.. En dan ryde ze maar lang... Ze stappen de pony's heus wel weer helemaal droog hoor.. en niks zielig met die spoortjes of met die zweep achter Lady an.. Schyt.. Misschien zeg je dat alleen omdat je 't zelf ook vaak doet.. PUNT!