echt een prachtbeessie. Daarnaast vind ik het ook helemaal geen probleem als paarden zo worden aangereden. Het is juist ideaal om jou paard voor een gedeelte in te rijden hem daarna ( als beloning en voor rust) lekker op het land te gooien, en als je hem er dan uithaalt kan je gewoon langzaam aan weer rustig opbouwend beginnen, en dat duurt dan minder lang dan eerst omdat hij het nog herkent. En dan kan je hem lekker daan doorrijden. Verder is de leeftijd echt niet te jong... renpaarden worden idd ook erg vroeg ingereden, en quorter horses worden op anderhalfjarige leeftijd al gebroken !!! Dan is dit in vergelijking helemaal niets !!! Ik vind dat je heel goed bezig bent, en ik weet zeker dat als jij dalijk weer rustig begint met opbouwend trainen, dat dit geen enkele gevolgen heeft voor ''later'' Ze moet alleen nog een beetje aandikken, maar dat zal in het land wel lukken, en als je haar dalijk aan het doorrijden bent doet de ontwikkeling van de spieren ook wat voor de bouw.. !!!Succes ermee en ik zou graag een vervolg willen zien als je haar dalijk na het land weer oppakt !!!
Maarja , dat is wel logisch natuurlijk!!