Jumping Oscar@Jumpwork

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ChingYi_Dino

Re: Jumping Oscar@Jumpwork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-05 22:36

Lientje schreef:
Blue_Star schreef:
Die hoeven Bloos!
Ook trek je hem vaak in de mond,handen op bepaalde foto's wat lager
En als je springt,zelfstandig springen en niet met je handen steunen op je pony Knipoog Bloos!

Sorry ik geef niet graag commentaar maar wat me ook direct opviel waren de hoeven van de pony, de smid mag ook eens dringend langskomen inderdaad. Zou dit toch de eigenaar eens duidelijk proberen te maken.

voor je het nog niet wist of er misschien overheen hebt gelezen....hij weet het al en hij zou de hoefsmid binnenkort laten komen Knipoog en ook zouden ze nog een chip krijgen, maar dat ik niet van wanneer enzo

Troeta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 22:51

Deze pony lijkt zo ontzettend op mijn eerste ponyliefde Astrid, dus ik vind hem super!!

De hoeven en het zadel en hoofdstel..tja, wat doe je eraan als het niet je eigen pony is.
Mijn Astridje had ook een slechtzittend zadel en een raar hoofdstel, de hoeven werden ook vaak vergeten.
Als ik toen wist wat ik nu weet had ik het heel anders aangepakt en had ik wat eerder mijn eigen hoofdstel gekocht, wat eerder dat schuimdekje onder haar zadel neergelegd en had ik gewoon een keer naar de eigenaar moeten lopen om te vragen of die de hoeven wou doen.
Ze waren veels te lang denk ik nu, maar ik dacht dat het wel goed zat.

Dit zijn nog redelijk jonge meisjes die nog net wat meer inzicht moeten krijgen, en ik denk dat dat wel goed komt als ik het zo lees.

Geef gewoon wat tips en adviezen, maar wees niet zo hard. Je kan niet alles meteen weten toch?

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-05 23:10

Troeta schreef:
Deze pony lijkt zo ontzettend op mijn eerste ponyliefde Astrid, dus ik vind hem super!!

De hoeven en het zadel en hoofdstel..tja, wat doe je eraan als het niet je eigen pony is.
Mijn Astridje had ook een slechtzittend zadel en een raar hoofdstel, de hoeven werden ook vaak vergeten.
Als ik toen wist wat ik nu weet had ik het heel anders aangepakt en had ik wat eerder mijn eigen hoofdstel gekocht, wat eerder dat schuimdekje onder haar zadel neergelegd en had ik gewoon een keer naar de eigenaar moeten lopen om te vragen of die de hoeven wou doen.
Ze waren veels te lang denk ik nu, maar ik dacht dat het wel goed zat.

Dit zijn nog redelijk jonge meisjes die nog net wat meer inzicht moeten krijgen, en ik denk dat dat wel goed komt als ik het zo lees.

Geef gewoon wat tips en adviezen, maar wees niet zo hard. Je kan niet alles meteen weten toch?

bedankt voor je reactie...idd niet alles kan meteen gebeuren, maar ik ga mijn best in ieder geval doen Knipoog

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 07:05

Leuke foto's van een leuke pony Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 20:56

r00z schreef:
Wat een gezeik allemaal over iets dat al 540000x gezegd is Rolleyes

Leuke pony hoor! Commentaar is al gegeven..

Nah pris, van mij mag het nog 540000 keer..

Vivande

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 21:10

jeetje,

*de neusriem zit verkeerd
*de keelriem zit verkeerd (prikt bijna in zijn oog?)
*je zadel past niet goed
*misschien slim om beenbescherming om te doen

nja cap is eigen keuze.. ga ik niks over zeggen..
Maar nu ik dit topic even doorgelezen heb..
zoek alsjeblieft een andere hobby zeg Scheve mond

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 21:35

Grappig topic dit.. Leuke pony zeg!
Ben benieuwd wat de eigenaar zegt.