Rijden op Snowy, oudere foto's!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

abcde123

Re: Rijden op Snowy, oudere foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 18:05

bij mij doen ze het wel gewoon!
Verder ben ik het er niet echt mee eens met het centrale topic, want sommige vinden het wel leuk om te zien.

piedrolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 21:01

Anniek schreef:
bij mij doen ze het wel gewoon!
Verder ben ik het er niet echt mee eens met het centrale topic, want sommige vinden het wel leuk om te zien.

De foto's kunnen dan wel gewoon in aparte topics, tuurlijk zou anders oneerlijk zijn. Maar het 'niet zo leuke' commentaar over shetlanders kan dan beter in 1 topic.
Want iedereen die rijfoto's van zijn/haar shet plaatst krijgt onwijs veel commentaar.

hector

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 07:24

piedrolover schreef:
De foto's kunnen dan wel gewoon in aparte topics, tuurlijk zou anders oneerlijk zijn. Maar het 'niet zo leuke' commentaar over shetlanders kan dan beter in 1 topic.
Want iedereen die rijfoto's van zijn/haar shet plaatst krijgt onwijs veel commentaar.

Dat werkt natuurlijk niet, want je gaat je commentaar niet in een ander topic zetten. Bovendien geven foto's pas reden tot commentaar als de ruiters daadwerkelijk te groot zijn. Als je geen commentaar wil, moet je ook geen foto's plaatsen.

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 07:32

De foto's werken niet bij mij Boos! !

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 07:37

Bij mij wel, en commentaar is wel genoeg gegeven dacht ik, dus dat doe ik maar niet..

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-05 08:55

Richtje schreef:
Hoe lang hebben jullie Snowy al?
Is het een ruin of een merrie? Een aantal jaar geleden stond er namelijk een wit a-ponietje genaamd Snowy bij ons op stal. Die is destijd verkocht (stond in Hoevelaken) en het was een geweldig dier maar wel een klein kreng onder het zadel Haha!

Over jullie lengte en gewicht zal ik niets zeggen, het is voor één keer en hij/zij lijkt er niet erg onder te lijden.
Ik vind de hoeven er alleen wel slecht uitzien, denk dat die nodig eens bekapt moeten worden.

we hebben haar sinds november!
we hebben haar in heesch gekocht, bij particulieren!

bedankt voor de leuke reacties!!!!

Groetjes Alinda

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 14:16

De Snowy die ik ken, was een ruintje.... dsu dan is het niet dezelfde. Grappig, verder zou het allemaal kunnen kloppen

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 14:36

zo ik keek wel even verbaasd naar de foto's(mag ik dat zeggen?)want vooral het tweede meisje kan bijna meelopen,en het lijkt ook alsof ze tijdens de standfoto's haar handen erg vastzet om de pony rond te krijgen.te zwaar zijn jullie niet,dat kan je ook wel aan de pony zien,die ziet er niet zuur uit tijdens het rijden.ik ben wel blij te horen dat jullie haar niet vaak rijden,want dat zou voor jullie eigen houding ook weinig goeds doen.
overigens vind ik het wel een heel leuke pony,misschien kunnen jullie een kleine ruiter zoeken die haar vaker kan gaan rijden? Lachen

Presley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 14:58

Ik kan de foto's niet zien. Verdrietig Verdrietig