Mijn lieverdjes@work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ChingYi_Dino

Re: Mijn lieverdjes@work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-05 17:24

ja hallo sorry hoor, maar ik zou zeggen ga hem dan zelf rijden dan merk je het wel hoor Boos! EN NEE DE NEUSRIEM ZIT NIET DOOOOOR HET BIR HEEN HET ZIT ERACHTERAls je kon zien had je het wel kunnen zien hoor stelletje zeikerds
Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 17:30

NOu als tie hier stond was ik erop gestapt ik vind het echt heel zielig laat iemand erop rijden die hem echt aankan!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 17:42

ChingYi schreef:
ja hallo sorry hoor, maar ik zou zeggen ga hem dan zelf rijden dan merk je het wel hoor Boos! EN NEE DE NEUSRIEM ZIT NIET DOOOOOR HET BIR HEEN HET ZIT ERACHTER
Als je kon zien had je het wel kunnen zien hoor stelletje zeikerds
Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

Wow wat een grote mond voor iemand die niet eens weet hoe een neusriem moet worden vastgemaakt en niet weet hoe een martingaal hoort te zitten.
Je zult het vast niet willen geloven maar er kunnen echt lelijke ongelukken gebeuren met de martingaal vastgemaakt aan de teugelstoten! Zeker als je er ook nog eens mee gaat springen zoals in je andere topic te zien is.
Dat pessoabit zegt meer over jouw terkortkomingen dan over de haflinger.

_Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 18:01

amie_x_mij schreef:
ik vind het er super ontspannen uitzien op de haf! Echt super hoor..
Geen gezeur over de passoabit, want je bent super ontspannen Lachen

Inderdaad, hier ben ik het ook mee eens. Tuurlijk, misschien is een gewoon trensje beter, maar of dat te maken heeft met tekortkomingen....nope ik denk meer met de eigenaar maar goed. Ik vind het er erg prettig uitzien, lekker ontspannen en tenminste geen getrek. Ik zie dit liever dan een een haf die in zijn bek wordt gerukt om maar een kant op te moeten gaan!

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 18:16

tips zijn welkom, maar houdt het wel netjes...niet afkraken...geen commentaar op: cap(eigen keus), bit, sporen(hij is anders soms niet vooruit te branden)

Je sporen zijn niet bedoeld om je paard voorwaarts te maken. Neem er dan een zweepje bij. Verder ben ik het wel eenes met de meeste reacties. Het inrijden van een paard is een serieuze zaak, en ik denk niet dat jij er de aangeweze persoon voor bent, sorry.

_Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 18:29

PattyOosten schreef:
tips zijn welkom, maar houdt het wel netjes...niet afkraken...geen commentaar op: cap(eigen keus), bit, sporen(hij is anders soms niet vooruit te branden)

Je sporen zijn niet bedoeld om je paard voorwaarts te maken. Neem er dan een zweepje bij. Verder ben ik het wel eenes met de meeste reacties. Het inrijden van een paard is een serieuze zaak, en ik denk niet dat jij er de aangeweze persoon voor bent, sorry.

Mag ik dan vragen waarom? Sorry, ben gewoon benieuwd waarom jullie zowiets denken terwijl er in mijn ogen niet veel misgaat

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-05 18:30

_Roosje_ schreef:
amie_x_mij schreef:
ik vind het er super ontspannen uitzien op de haf! Echt super hoor..
Geen gezeur over de passoabit, want je bent super ontspannen Lachen

Inderdaad, hier ben ik het ook mee eens. Tuurlijk, misschien is een gewoon trensje beter, maar of dat te maken heeft met tekortkomingen....nope ik denk meer met de eigenaar maar goed. Ik vind het er erg prettig uitzien, lekker ontspannen en tenminste geen getrek. Ik zie dit liever dan een een haf die in zijn bek wordt gerukt om maar een kant op te moeten gaan!

bedankt..........idd een pessoabit is niet zo super erg als je maar niet onnodig trekt....maar denk toch dat ik het eens ga PROBEREN met een bustrensje of een watertrensje Knipoog (alleen nog even uitvogelen waar ik die zo snel kan lenen Tong uitsteken )

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 18:31

Als ik verzorgsters zou hebben die mijn paarden op deze manier reden had ik ze zo van de dam af getrapt.

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-05 18:32

PattyOosten schreef:
tips zijn welkom, maar houdt het wel netjes...niet afkraken...geen commentaar op: cap(eigen keus), bit,
sporen(hij is anders soms niet vooruit te branden)

ow en trouwens het zijn hulpmiddelen die je hulpen versterken toch? Haha! ja nou dan en eerst heb ik hem ook vaak met zweep gereden, maar op een gegeven moment krijgt ie er genoeg van en begint hij gewoon te staken en dan is ie alleen maar vooruit te krijgen op sporen, want ga hem niet verrot slaan
en je denkt maar wat je denkt...jou mening

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 18:38

xtwisterx schreef:
Als ik verzorgsters zou hebben die mijn paarden op deze manier reden had ik ze zo van de dam af getrapt.

amen..

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 18:45

Sporen zijn bedoeld om je hulpen te verfijnen, niet versterken.
Weet de eigenaar eigenlijk wel dat jij zo op zijn paarden rijdt?

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-05 18:47

PattyOosten schreef:
Sporen zijn bedoeld om je hulpen te verfijnen, niet versterken.
Weet de eigenaar eigenlijk wel dat jij zo op zijn paarden rijdt?

ja duhh anders zou ik geen zadel hebben

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 18:55

Dus de eigenaar staat vaak te kijken hoe jij zijn paard aan het rijden bent? En hij vindt het allemaal prima? Heb je ook les met deze pony's?

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-05 18:59

PattyOosten schreef:
Dus de eigenaar staat vaak te kijken hoe jij zijn paard aan het rijden bent? En hij vindt het allemaal prima? Heb je ook les met deze pony's?

ja hij heeft er zelfs de eerste paar keren langsgelopen Knipoog

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 19:03

Dan zal de eigenaar vast geen verstand hebben van paarden.

_Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 19:05

xtwisterx schreef:

zo hee, gezellig. Wat is er dan zo verschrikkelijk mis..... Een meisje rijd op een haflinger...lekker ontspannen.. en een meisje rijd op een witte pony....leuk voor allebei...

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-05 19:05

xtwisterx schreef:

ehhhhhmmmmm hij heeft JUIST verstand van paarden.......hij heeft zelf met zijn zoon meer dan 7 paarden hoor

miranda1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 19:06

dan is de eigenaar net zo onverantwoordelijk als jullie.zielig voor de paardjes

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 19:09

_Roosje_ schreef:
zo hee, gezellig. Wat is er dan zo verschrikkelijk mis..... Een meisje rijd op een haflinger...lekker ontspannen.. en een meisje rijd op een witte pony....leuk voor allebei...

Hartstikke leuk voor die meisjes dat ze kunnen rijden.
Maar je laat zo'n kind niet een pony inrijden, nota bene een haflinger die nu al te sterk voor haar is. En nog op een verkeerde manier ook. Dan heeft de eigenaar gewoon een grote plaat voor zijn kop!!

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-05 19:10

miranda1983 schreef:
dan is de eigenaar net zo onverantwoordelijk als jullie.zielig voor de paardjes

ehhummmmmmmmm
hij is verantwoordelijke en houdt die lieve man er a.u.b buiten...hij doet zoveel mogelijk voor zijn paarden......

miranda1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 19:14

ach ik zeg er toch wel niks meer over. ik vind dat mensen onverantwoordlijk zijn als ze nog geeneens weten hoe een neusriem hoort (dat doet pijn bij een paard) en ook niet dat ze zeggen zet die martingaal maar vast. dat vind ik gewoon onverantwoordelijk.

ga dan zodra hij weg is. van dat beestje af doe alles weer goed zoals het hoort en rij dan weer verder dat zou ik in iedergeval doen. en zeggen dat het niet hoort zo.

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-05 19:15

miranda1983 schreef:
ach ik zeg er toch wel niks meer over.

GOEDZO OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan!

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 19:26

Als hij zoveel mogelijk doet voor zijn paarden, waarom laat hij jou er dan op rijden? Met zwaar bit, verkeerd spoorgebruik, verkeerd opgetuigd enz? En dan wil jij die hengst vast ook nog gaan rijden?
Maar krijg je nou les met die beestjes of heb jij dat niet nodig?

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-05 19:28

PattyOosten schreef:
Als hij zoveel mogelijk doet voor zijn paarden, waarom laat hij jou er dan op rijden? Met zwaar bit, verkeerd spoorgebruik, verkeerd opgetuigd enz? En dan wil jij die hengst vast ook nog gaan rijden?
Maar krijg je nou les met die beestjes of heb jij dat niet nodig?

ik heb wel les, maar niet met die "pony's"

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 19:32

En van je instructeur krijg jij te horen dat als je paard niet voorwaarts is, je er maar met je sporen in moet prikken?
En waarom les je niet met die pony's. De eigenaar heeft er toch zoveel voor over? Dan vindt hij het vast fijn als je van een goede instructeur les krijgt. Daar worden die pony's dan toch alleen maar beter van?