EN NEE DE NEUSRIEM ZIT NIET DOOOOOR HET BIR HEEN HET ZIT ERACHTERAls je kon zien had je het wel kunnen zien hoor stelletje zeikerds
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
EN NEE DE NEUSRIEM ZIT NIET DOOOOOR HET BIR HEEN HET ZIT ERACHTERAls je kon zien had je het wel kunnen zien hoor stelletje zeikerds
ChingYi schreef:ja hallo sorry hoor, maar ik zou zeggen ga hem dan zelf rijden dan merk je het wel hoorEN NEE DE NEUSRIEM ZIT NIET DOOOOOR HET BIR HEEN HET ZIT ERACHTER
Als je kon zien had je het wel kunnen zien hoor stelletje zeikerds![]()
![]()
![]()
![]()
amie_x_mij schreef:ik vind het er super ontspannen uitzien op de haf! Echt super hoor..
Geen gezeur over de passoabit, want je bent super ontspannen
PattyOosten schreef:tips zijn welkom, maar houdt het wel netjes...niet afkraken...geen commentaar op: cap(eigen keus), bit, sporen(hij is anders soms niet vooruit te branden)
Je sporen zijn niet bedoeld om je paard voorwaarts te maken. Neem er dan een zweepje bij. Verder ben ik het wel eenes met de meeste reacties. Het inrijden van een paard is een serieuze zaak, en ik denk niet dat jij er de aangeweze persoon voor bent, sorry.
_Roosje_ schreef:amie_x_mij schreef:ik vind het er super ontspannen uitzien op de haf! Echt super hoor..
Geen gezeur over de passoabit, want je bent super ontspannen
Inderdaad, hier ben ik het ook mee eens. Tuurlijk, misschien is een gewoon trensje beter, maar of dat te maken heeft met tekortkomingen....nope ik denk meer met de eigenaar maar goed. Ik vind het er erg prettig uitzien, lekker ontspannen en tenminste geen getrek. Ik zie dit liever dan een een haf die in zijn bek wordt gerukt om maar een kant op te moeten gaan!
(alleen nog even uitvogelen waar ik die zo snel kan lenen
) PattyOosten schreef:tips zijn welkom, maar houdt het wel netjes...niet afkraken...geen commentaar op: cap(eigen keus), bit,
sporen(hij is anders soms niet vooruit te branden)
Je sporen zijn niet bedoeld om je paard voorwaarts te maken. Neem er dan een zweepje bij. Verder ben ik het wel eenes met de meeste reacties. Het inrijden van een paard is een serieuze zaak, en ik denk niet dat jij er de aangeweze persoon voor bent, sorry.
ja nou dan en eerst heb ik hem ook vaak met zweep gereden, maar op een gegeven moment krijgt ie er genoeg van en begint hij gewoon te staken en dan is ie alleen maar vooruit te krijgen op sporen, want ga hem niet verrot slaanxtwisterx schreef:Als ik verzorgsters zou hebben die mijn paarden op deze manier reden had ik ze zo van de dam af getrapt.
PattyOosten schreef:Sporen zijn bedoeld om je hulpen te verfijnen, niet versterken.
Weet de eigenaar eigenlijk wel dat jij zo op zijn paarden rijdt?
PattyOosten schreef:Dus de eigenaar staat vaak te kijken hoe jij zijn paard aan het rijden bent? En hij vindt het allemaal prima? Heb je ook les met deze pony's?
xtwisterx schreef:Dan zal de eigenaar vast geen verstand hebben van paarden.
xtwisterx schreef:Dan zal de eigenaar vast geen verstand hebben van paarden.
_Roosje_ schreef:zo hee, gezellig. Wat is er dan zo verschrikkelijk mis..... Een meisje rijd op een haflinger...lekker ontspannen.. en een meisje rijd op een witte pony....leuk voor allebei...
miranda1983 schreef:dan is de eigenaar net zo onverantwoordelijk als jullie.zielig voor de paardjes
miranda1983 schreef:ach ik zeg er toch wel niks meer over.
PattyOosten schreef:Als hij zoveel mogelijk doet voor zijn paarden, waarom laat hij jou er dan op rijden? Met zwaar bit, verkeerd spoorgebruik, verkeerd opgetuigd enz? En dan wil jij die hengst vast ook nog gaan rijden?
Maar krijg je nou les met die beestjes of heb jij dat niet nodig?