Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

!! apk schreef:Als je net weer op je paard gaat rijden sinds een lange tijd (of helemaal op een nieuw paard gaat rijden) is het vaak goed om eerst alleen grondwerk te doen, en niet te gaan rijden. Zodra je paard respect voor je op de grond heeft, heeft ie dat ook voor je als je op zen rug zit. Het kost wat meer tijd, maar uiteindelijk heb je er erg veel profijt van.
eydis schreef:Doet me denken aan andere bepaalde discussies..Loveramona enzo![]()
Verder leuk paardje, ze kijkt wel boos
. Ik heb haar in haar topic eens goed de les gelezen, nou ik kreeg me een hoop dreigpb's over me heen... samen met fury_lover
Zover is ze al... want heel bokt kotst haar uit met haar shet 
maar uhm ik vind het paardje ook gespanen lopen en het kan indd testen zijn (doet die van mij ook vaak) of je doet er niks aan en het blijft zo doorgaan of je zoekt hulp en het word nog wat

Ik heb een paard met een behoorlijk rotkarakter, zeker geen lieverdje, en ik ben wel wat gewend met paarden dus ik vind een beetje drammen, bokken, springen of wat dan ook niet meteen moeilijk.