Nou nog een vraag, waarom hebben jullie er een link van een video bijgestopt waar je hem net een gigaschop verkoopt :S Of zie ik dat verkeerd..
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

amie_x_mij schreef:@ djundjun
Waaaaar?? IK wil hem zien
, ik weet dat het moeilijk is met zo'n kleine, maar toch proberen. En als jullie dan toch drijven (schoppen) NIET tegelijker tijd trekken in de mond..
!! amie_x_mij schreef:Ok ik wil niet zeuren ofzo, maar http://www.zippyvideos.com/84719923298895.html
Dit filmpje, ja daar loopt iemand het (zielige) shetje een dikek trap in de buik te verkopen, en tegelijkertijd word er keihard aan de teugels getrokken.
Mmh, niet echt diervriendelijk.
Tip dus voor jullie:
probeer niet te schoppen maar te drijven, ik weet dat het moeilijk is met zo'n kleine, maar toch proberen. En als jullie dan toch drijven (schoppen) NIET tegelijker tijd trekken in de mond..
!!
Sorry hoor, maar ik vraag me af hoe dom kun je zijn als je tegelijkertijd een pony naar voren wilt maar ook laten stoppen?
Drijf hem aan met je kuiten zou ik zeggen
en als je dan je benen drie meter omhoog moet trekken om er bij te kunnen, tsjah dan kun je beter de conclusie zelf maar trekken..
.. Ik ben het namelijk nogal met je eens
amie_x_mij schreef:dan zijn we altijd nog samen gemeen.. Ik ben het namelijk nogal met je eens

gekkesies schreef:hmm 2 opmerkingen:
1) ik ben het VOLKOMEN eens met djundjun en amie
2) jij zou eens met een een andere meisje moeten praten, ching yi, ik denk dat jullie goed met elkaar overweg kunnen. een beestje allerlei nare dingen aandoen en dan ook nog verwachten dat je alleen maar schouderklopjes krijgt?!tssss!! oh ja, en van degene waar je GEEN schouderklopjes krijgt, een dreig pb sturen, hahahaha jullie zouden een 2ling kunnen vormen!
AMEN!
:D
ik denk dat het beter is als je nu heel hard verder gaat zoeken naar een nieuwe verzorgster, want op deze manier is het niet leuk voor het paardje, en ook niet voor jou neem ik aan!!
gekkesies schreef:hmm 2 opmerkingen:
1) ik ben het VOLKOMEN eens met djundjun en amie
2) jij zou eens met een een andere meisje moeten praten, ching yi, ik denk dat jullie goed met elkaar overweg kunnen. een beestje allerlei nare dingen aandoen en dan ook nog verwachten dat je alleen maar schouderklopjes krijgt?!tssss!! oh ja, en van degene waar je GEEN schouderklopjes krijgt, een dreig pb sturen, hahahaha jullie zouden een 2ling kunnen vormen!
AMEN!