Met Nobility aan het werk (vroeger Z2)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jennifer

Re: Met Nobility aan het werk (vroeger Z2)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 13:28

Cayenne schreef:
joeylover schreef:
Heb ik nog een vraagje: hoe komt het dan als ze last heeft van de rug dat ze de ene dag heel vervelend is (begint al als je haar uit het land haalt) en dat ze de andere dag poeslief en heel rustig is?

het kan heel goed dat ze het uit het weiland halen al associeerd met aan het werk moeten, waarmee ze dus pijn kan hebben, dus zodra jij haar gaat halen kan zij al denken dat ze zometeen aan het werk moet, wat haar pijn gaat doen, en aangezien ze dat natuurlijk niet fijn vind word ze nukkig en wat vervelend.

Ja, maar de ene keer is het een week goed en dan begint het zo in 1x weer. Ik ga nu zo weer rijden, kijken of het beter gaat.

Jennifer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 13:34

MaestroE schreef:
Het klinkt misschien raar: maar als ik deze foto's zie denk ik dat Nobility het misschien wat zwaar heeft gehad met rijden bij der vorige eigenaar??

Dat zou idd ook kunnen. Ze heeft een poosje op die friezenstal gestaan en weet niet wat ze daar met haar gedaan hebben.

AL_A

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 13:45

Ja, jammer dat die steigerd, wel leuk paardje... Cool

Ik vind alleen je eigen pony veeel leuker Haha!

Jennifer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 13:51

anne_lieke schreef:
Ja, jammer dat die steigerd, wel leuk paardje... Cool

Ik vind alleen je eigen pony veeel leuker Haha!

Haha, echt Joey leuker? Als hij nou die oefeningen kon die nobi kan Knipoog

Wat zouden jullie trouwens allemaal doen als je een paard op proef hebt, En die is dus zoals Nobi? Zouden jullie haar dan houden en alles eraan doen om erachter te komen waarom ze steigert of gewoon terug doen en dat je voor een ander leuk paard kan ruilen?

Jennifer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 14:01

Ik moest trouwens even doorgeven van de eigenaar dat zij de reacties nogal vervelend vindt, waarschijnlijk begrijpen jullie het niet helemaal goed. Laat het wel duidelijk zijn dat ze heeft besloten om Noby terug te doen omdat zij denkt dat het voor het paard ook beter is als zij bij een wat betere en meer ervaren ruiter terecht komt. Zij is zelf meer een recreatieve ruiter en dit paard is gewoon niet echt geschikt voor haar. Hier kom je pas achter helaas als je zo'n paard een tijdje op stal hebt gehad. Probleem is natuurlijk niet alleen dat ze steigert bij het aandraven, er zijn nog wel meerdere dingen die niet goed gaan. Aangezien het paard nu op proef is en gewoon terug mag naar haar vorige eigenaar is het haar goed recht om er voor te kiezen het paard weer terug te doen zodat het paard de kans krijgt bij iemand terecht te komen die beter bij haar past en andersom.