zonder zadel spr over picknicktafel + slootje .

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gail

Re: zonder zadel spr over picknicktafel + slootje .

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 16:13

Héél cool!!! En dat je inderdaad zo netjes blijft zitten, goed hoor!

Mijn paard heeft ook over een picknicktafel gespringen, o ja en over de kruiwagen enne... Haha!

Er zijn er meer die alleen maar mogen dressuren die gevaar lopen hoor!

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 16:15

Lacuna schreef:
vind je het niet levensgevaarlijk om over die tafel heen te springen? En dan heb ik het niet over jouw leven, dat moet je zelf maar weten hoe jij dood wil, maar om je paard daaroverheen te sturen, meid ik vind je goed gestoord! Denk even na wat er gebeurd als hij er met zn been achter blijft hangen! Zielig voor je paard!

WHOEHAHAHAHA, nog nooit naar SGW's geweest ofo??

jah sor je bent echt een dierenbeul!! Clown

whahaha maar goed, onwijs gave foto's ..... doe het je niet na over zo'n picknick tafel Tong uitsteken
tof meid!!

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 16:53

Hee Arlette!

Super foto's zeg! Leuk man!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 17:29

ja sor...nu ik er zo overnadenk...je bent echt gestoord bezig...(of was het nu prettig gestoord Haha! )

ja PRETVEK of PRETBEK...komt toch op het zelfde neer Knipoog

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-05 17:32

of pretgek Tong uitsteken

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-05 23:12

ik vind de meeste reacties wel erg leuk Haha!

Amon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 10:50

Whaaaaaaaa je zult maar net lekker aan het picknicken zijn, ineens een laagvliegend paard over je heen Tong uitsteken
Maar tsjee vindt dat je een waanzinnige zit hebt, als je zo een sprong zonder zadel kunt uitzitten. Zit ook wel eens zonder zadel, maar dan in slakkegangetje hihi.

JusTinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 20:08

schopje voor arletje Tong uitsteken

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 20:38

Tja, misschien wel weer duidelijk dat ik ook niets met SGW heb.

Want het eerste dat ik dacht bij die titel en foto's was ook in de trant van: Wat een idioot is dat!

Sorry, maar echt waar. Niet voor niets hele topic even doorgebladerd en ondertussen mijn mening een beetje bijgesteld, dus wees maar niet bang. SGW zijn natuurlijk ook vaste hindernissen en het is aan de foto's wel te zien dat jullie twee een goed teampje zijn. Maar toch niet raar dat mensen ongeloofwaardig reageren? ALs je niet weet wat je doet is het toch ook lomp om over zo'n ding te springen? Dr kunnen heel wat dingen gebeuren! En ik neem aan dat SGW ruiters toch ook zo'n body-protector normaal gesproken dragen. Bij een sprong zonder zadel heb ik meer het idee dat het voor de lol een sprongetje zou zijn geweest, zonder eerst goed inspringen. Achteraf blijkt dus van niet, mar dat wordt pa\s duidelijk nadat de topic starter zijn verhaal verteld. Blijft meerdere kanten hebben dus.

Afgezien dat ik dus ook het springen van vaste hindernissen maar niets vind, moet ik wel nageven dat die foto er niet naar uit ziet dat je zomaar even met onkunde een sprongetje hebt genomen.

En zoals al meerdere zeiden, je houding bij die sprong zonder zadel is echt om jaloers op te worden? Had je je zelf soms stiekem vast gelijmd ofzo voor de foto??

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 01:16

Bienotje schreef:
Tja, misschien wel weer duidelijk dat ik ook niets met SGW heb.

Want het eerste dat ik dacht bij die titel en foto's was ook in de trant van: Wat een idioot is dat!

Sorry, maar echt waar. Niet voor niets hele topic even doorgebladerd en ondertussen mijn mening een beetje bijgesteld, dus wees maar niet bang. SGW zijn natuurlijk ook vaste hindernissen en het is aan de foto's wel te zien dat jullie twee een goed teampje zijn. Maar toch niet raar dat mensen ongeloofwaardig reageren? ALs je niet weet wat je doet is het toch ook lomp om over zo'n ding te springen? Dr kunnen heel wat dingen gebeuren! En ik neem aan dat SGW ruiters toch ook zo'n body-protector normaal gesproken dragen. Bij een sprong zonder zadel heb ik meer het idee dat het voor de lol een sprongetje zou zijn geweest, zonder eerst goed inspringen. Achteraf blijkt dus van niet, mar dat wordt pa\s duidelijk nadat de topic starter zijn verhaal verteld. Blijft meerdere kanten hebben dus.

Afgezien dat ik dus ook het springen van vaste hindernissen maar niets vind, moet ik wel nageven dat die foto er niet naar uit ziet dat je zomaar even met onkunde een sprongetje hebt genomen.

En zoals al meerdere zeiden, je houding bij die sprong zonder zadel is echt om jaloers op te worden? Had je je zelf soms stiekem vast gelijmd ofzo voor de foto??

dit is een goede reactie waar ik wat aan heb !! *LOL*

*ik gebruik superlijm :p *

maar wat ik dus ook indd denk is dat de mensen met ‘negatief’ commentaar denken dat ik ‘even cool een sprong doe’ ....maar ik had dus dressuurles gehad en toen zei John (eigenaar van stal + instructeur) dat het leuk zou zijn als ik eens een sprongetje zonder zadel ging doen ! En tsja ..bang ben ik er niet echt van , ik heb echt het gevoel dat het vertrouwen geeft en helemaal zonder zadel ! Maar er staan meer engere hindernissen in de bak die ik nooit zonder zadel zou durven ..o.a het puntje en de tractorband die plat op een staaf is gelast ...dus 1 meter hoog en HEEEELLL breed!

bedankt trouwens voor de complimentjes over mijn goede zit zonder zadel Bloos hihi !

Znoin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 04:56

Ken je Emiel Voest? Ik denk dat jij daar geen lessen meer van nodig hebt! Clown
Jullie zijn echt 100% op elkaar afgestemd en zoiets doe je idd allen als het helemaal goed zit met het vertrouwen tussen jou en je paard.
Hartstikke knap!
Geniet ervan, want het kan er ook heel anders aan toe gaan! Knipoog (Met de band tussen ruiter en paard.)

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 10:36

Znoin schreef:
Ken je Emiel Voest? Ik denk dat jij daar geen lessen meer van nodig hebt! Clown
Jullie zijn echt 100% op elkaar afgestemd en zoiets doe je idd allen als het helemaal goed zit met het vertrouwen tussen jou en je paard.
Hartstikke knap!
Geniet ervan, want het kan er ook heel anders aan toe gaan! Knipoog (Met de band tussen ruiter en paard.)

hihi Lachen dank je Haha! Bloos

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 11:46

vet gaaf Lachen
handig hoor zo´n goed leerpaardje
echt super leuke foto over de picknicktafel zou ik zelf niet durven

JessicaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 12:14

heeJ..die pony heb ik ook wel eens gezien op wedstrijd in Middenmeer.. op de NoordHollandse ..en 10 oktober..of was jij dat niet..in de B of L springen toch Verward goeie springpony trouwens..

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 13:59

JessicaB schreef:
heeJ..die pony heb ik ook wel eens gezien op wedstrijd in Middenmeer.. op de NoordHollandse ..en 10 oktober..of was jij dat niet..in de B of L springen toch Verward goeie springpony trouwens..

jep dat ben ik *LOL*

op de noordhollandse werd ik 1ste met de C pony en 4de met haar Lachen

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 14:10

Ik kan alleen maar zeggen dat ik heel erg jalours ben op jou houding boven de sprong. Super gewoon. Cool

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-05 15:14

niemand meer ? Clown

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 15:20

Gave foto's!
Die vroegeafzetfoto is grappig. Nagelbijten / Gniffelen
Knap hoor!

halibut

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 15:27

Ik vin t wel knap dat je dat zo doet, en ontzettend gaaf dat je paardje daar voor je overheen gaat. Als je erover nadenkt is het geen gevaarlijkere sprong dan een waterbak, boomstronk of standaard breedtesprong, maar ik zou het denk ik toch niet doen. Je mag echt trots zijn op je paard Lachen !

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 15:31

Erg knap hoor!
Super gaaf paardje heb je onder je kont Haha!

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 19:56

Wouw! dat is gaaf en dat zonder zadel Knipoog echt goed!

Chaelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 20:33

Ik vind het er goed uitzien. Wat kunnen die mensen hier een beetje l*llen.. Je pony doet het graag, zo te zien aan zijn/haar oortjes, en in het echt doen ze het zo vaak. Met een gewone sprong kan het immers ook misgaan! En zoals hier al is gezegd, Swg's (wat het ook mag wezen Tong uitsteken) doen dat ook.

Als je niet vaak springt, kun je beter zwijgen met al jullie commentaar!

Heele mooie pony, springt netjes en jij hebt een mooie houding! Knipoog

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 20:36

WOW! Ik heb bewondering voor je, zoiets durf ik noway Bloos Supertof dat je zoiets durft!

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 21:00

Echt super gave foto's Ja ik heb vorig jaar zelf ook SGW gereden. Alleen een picknicktafel daar zie je mij niet overheen gaan... voor de rest durf ik wel van alles. Ik weet niet wat dat is. Ik denk het idee dat er aan de andere kant nog een bankje staat of zo.

Welke klasse rijd je met deze in de SGW?

lieferdje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 21:22

aaa vet gaaf man....Geld, geld! denk dat ik tikkie jaloers word Tong uitsteken wauw ik wil ook wel zo springen vet gaaf....
dat is echt rete cool als je dat ook nog lukt zonder zadel....

Haha! netjes hoor ziet er mega gaaf uit...ik zie t ook altijd tijdens crossen ja heb zelf ook paar cross hindernisse gesprongen maar die nog nooit wel gezien