Mijn paard heeft ook over een picknicktafel gespringen, o ja en over de kruiwagen enne...
Er zijn er meer die alleen maar mogen dressuren die gevaar lopen hoor!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Lacuna schreef:vind je het niet levensgevaarlijk om over die tafel heen te springen? En dan heb ik het niet over jouw leven, dat moet je zelf maar weten hoe jij dood wil, maar om je paard daaroverheen te sturen, meid ik vind je goed gestoord! Denk even na wat er gebeurd als hij er met zn been achter blijft hangen! Zielig voor je paard!
)
Bienotje schreef:Tja, misschien wel weer duidelijk dat ik ook niets met SGW heb.
Want het eerste dat ik dacht bij die titel en foto's was ook in de trant van: Wat een idioot is dat!
Sorry, maar echt waar. Niet voor niets hele topic even doorgebladerd en ondertussen mijn mening een beetje bijgesteld, dus wees maar niet bang. SGW zijn natuurlijk ook vaste hindernissen en het is aan de foto's wel te zien dat jullie twee een goed teampje zijn. Maar toch niet raar dat mensen ongeloofwaardig reageren? ALs je niet weet wat je doet is het toch ook lomp om over zo'n ding te springen? Dr kunnen heel wat dingen gebeuren! En ik neem aan dat SGW ruiters toch ook zo'n body-protector normaal gesproken dragen. Bij een sprong zonder zadel heb ik meer het idee dat het voor de lol een sprongetje zou zijn geweest, zonder eerst goed inspringen. Achteraf blijkt dus van niet, mar dat wordt pa\s duidelijk nadat de topic starter zijn verhaal verteld. Blijft meerdere kanten hebben dus.
Afgezien dat ik dus ook het springen van vaste hindernissen maar niets vind, moet ik wel nageven dat die foto er niet naar uit ziet dat je zomaar even met onkunde een sprongetje hebt genomen.
En zoals al meerdere zeiden, je houding bij die sprong zonder zadel is echt om jaloers op te worden? Had je je zelf soms stiekem vast gelijmd ofzo voor de foto??

hihi !
(Met de band tussen ruiter en paard.) Znoin schreef:Ken je Emiel Voest? Ik denk dat jij daar geen lessen meer van nodig hebt!![]()
Jullie zijn echt 100% op elkaar afgestemd en zoiets doe je idd allen als het helemaal goed zit met het vertrouwen tussen jou en je paard.
Hartstikke knap!
Geniet ervan, want het kan er ook heel anders aan toe gaan!(Met de band tussen ruiter en paard.)
dank je

goeie springpony trouwens.. JessicaB schreef:heeJ..die pony heb ik ook wel eens gezien op wedstrijd in Middenmeer.. op de NoordHollandse ..en 10 oktober..of was jij dat niet..in de B of L springen tochgoeie springpony trouwens..

!
echt goed!
) doen dat ook.
Supertof dat je zoiets durft!
ik heb vorig jaar zelf ook SGW gereden. Alleen een picknicktafel daar zie je mij niet overheen gaan... voor de rest durf ik wel van alles. Ik weet niet wat dat is. Ik denk het idee dat er aan de andere kant nog een bankje staat of zo.
denk dat ik tikkie jaloers word
wauw ik wil ook wel zo springen vet gaaf....
netjes hoor ziet er mega gaaf uit...ik zie t ook altijd tijdens crossen ja heb zelf ook paar cross hindernisse gesprongen maar die nog nooit wel gezien