vivanes schreef:@ manonnetjoe: Dat weet je zelf best! En als ik het ergens niet mee eens ben mag ik dat gerust zeggen, of jij het bent of iemand anders maakt mij geen bal uit. Zo.
helemaal met je eens
GO MARIEKE!!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
vivanes schreef:@ manonnetjoe: Dat weet je zelf best! En als ik het ergens niet mee eens ben mag ik dat gerust zeggen, of jij het bent of iemand anders maakt mij geen bal uit. Zo.
Pattypaard schreef:het springen was ook voor een keer...en dus niet voor vaker hoor![]()

wat bedoel je?
)...ze had er wel plezier dat kan je aan de manier zien hoe mariska doet. ik ken mariska en als ze iets niet leuk vind zou ze het zeker niet meer doen. maar ik denk natuurlijk wel aan mariska.
dit heb ik al vaker gezecht en anderen hebben ook vaak zat gezecht dat het niet goed is. ik weet het nu ook wel
en ik weet uit ervaring dat een plank vreselijk springt.