Rudy schreef:@ Stalleke
Zoveel zou ik ook niet geven hoor. Maar 'juist gereden' heb je een totaal andere pony onder je kont}>
Maarja........... Een paard/pony is waard wat de zot ervoor betaald![]()
Tja, jammer dat jij niet het goede voorbeeld zou kunnen tonen hé.
Het spijt me Rudy, maar ik kan er niet aan doen dat jij in boel ligt met Laurence, daarom moet je me nog altijd niet gaan wijzen op de fouten die ik weet dat ik doe. De foto's zijn ook genomen nadat ik er 3 keer op gereden had. Ik zou best blij om zo'n drafje te zien, na drie keer rijden. Nu loopt ie ook al veel beter. Hij is al nageeflijk op beide teugels, terwijl hij in het begin wat hangde rechts. En als je niet eens bent met de stelling dat op deze pony al de knoppen al zitten, dan zou ik zeggen dat je es naar A. Debodt of J. Dupont gaat ofzo. Alle knoppen zitten erop, ik moet ze alleen nog leren gebruiken. Ik vind het jammer dat het zover is moeten komen, dat jij boel met mij hebt, omdat ik toevallig rijdt bij de persoon die jij plots niet mag. Maar je hebt Laurence veel te danken hoor, zonder haar zou je nog nooit op die Glaïva van je gemogen hebben, denk daar eens over na.....Jammer
}>

Was ik daar niet gekomen (da's waar) Maar ik heb het hier helemaal niet over dat. Je wilt die pony 'verkopen' voor 15.000 euro!!! Bekijk dan zelf eens de foto's en zeg eens hoeveel je zou geven 'voor die pony'

dus doe jij dan ook aub normaal
.