Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ladyenpippi schreef:Met losrijden heb ik haar altijd rond en laag daarna pak ik haar steeds meer op. en dat met mijn hand ik zet hem niet vast maar ik heb hem ook niet op de goede plek ik ben daar ook heel druk mee bezig om dat te veranderen
en Patos ik wil me ook bij me eigen schema houden maar als zij daar nu elke keer over valt kan ik er niks aan doen. iedereen moet toch zelf weten wat ze doen toch??
, ach dat kun je best opvatten als een compliment.. IK wil toch nog even reageren op de foto's, het zijn volgens jou momentopnamen, en dat kan ik ook niet ontkennen. Maar op bijna alle foto's zie ik onvoldoende verzameling. Toch heb je flink wat wp's, dus krijg ik het idee dat ze daar bij de pony's minder streng in zijn.
patos schreef:Ik krijg het idee dat ze je aanvalt omdat ze eigenlijk een beetje jaloers is,
Citaat:ik jaloers op haar?
Rhea schreef:Citaat:ik jaloers op haar?
sorry maar die toon alleen al.....
insinueerd iets compleet andersCitaat:sorry maar alleen die toon al
ladyenpippi schreef:Rosan heethaar had in de ring 9 181 punten. En naar Lemele gaan we ook niet weer heen het is daar elk jaar hetzelfde altijd maar die modder bende dat komt omdat de paarden dan een week eerder daar hebben gereden. maar wat jij met je wedstrijden doet dat moet je zelf weten en wat ik doe ook!! mijn pony die word er niet slechter van en dat ze te mak worden dat word die van mij toch nooit maar ja ieder paard/pony reageert overal anders op
heidehofs schreef:angela vroeg naar mijn punten..
ik zei mijn punten..maar een vriendin van mij had gezegt dat niemand in de z (z1 & z2) een winspunt had..
maar nu zei angela dat rosan wel een winspunt had.
Ik had alleen bij een Z1 proef een wat mooiere houding van paard en ruiter verwacht. Misschien iets om hard aan te gaan werken? Dan zal het er al een stuk beter uit gaan zien! Wel zijn de foto's maar momentopnamens, dat snap ik, maar het ziet er allemaal niet echt ontspannen uit, sorry...
Maar ik zou eerder een wat meer ontspannen beeld willen krijgen, dan zou het er echt een stuk netter uitzien!
knightloekie schreef:pfffffffffff