Foto's Z1 wedstrijd Diepenheim

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Solitair

Re: Foto's Z1 wedstrijd Diepenheim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 16:31

ik heb heel mei nu ook vol staan met wedstrijden ..maar in juni doe ik weer wat rustiger aan..kampioenschappen he! maar als mei te snel gaat..dus ik daar wp binnenhaal en ik bijna z2 moet..ga ik wel veel wedstrijden in juni rijden..om toch weer ervaring op te doen in de z2

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 16:56

wat een gebekvecht zeg Verward
ik neem aan dat je niet voor niets in het Z2 bent beland, dus je zult echt wel goed kunnen rijden.
Dat het niet perfect als plaatje eruit ziet.. denk dat 90% van de bokkers hier ook niet perfect zitten.
Ik vind je pony een plaatje, vooral die eerste foto's, geweldig koppie zit erop!

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-05 18:57

Lowara dank je wel Haha!
Van foto's kun je idd niet veel van zeggen. Maar Carolijn ik wou eigenlijk ook de Overijsselse in de Z1 starten maar omdat het de laatste weken heel hard ging en ik elk weeken 2 wp haalde kan ik beter nu gelijk Z2 starten want dan kan ik mooi oefenen met die proeven.

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 19:07

ladyenpippi schreef:
Met losrijden heb ik haar altijd rond en laag daarna pak ik haar steeds meer op. en dat met mijn hand ik zet hem niet vast maar ik heb hem ook niet op de goede plek ik ben daar ook heel druk mee bezig om dat te veranderen

en Patos ik wil me ook bij me eigen schema houden maar als zij daar nu elke keer over valt kan ik er niks aan doen. iedereen moet toch zelf weten wat ze doen toch??

Ik krijg het idee dat ze je aanvalt omdat ze eigenlijk een beetje jaloers is Haha!, ach dat kun je best opvatten als een compliment.. IK wil toch nog even reageren op de foto's, het zijn volgens jou momentopnamen, en dat kan ik ook niet ontkennen. Maar op bijna alle foto's zie ik onvoldoende verzameling. Toch heb je flink wat wp's, dus krijg ik het idee dat ze daar bij de pony's minder streng in zijn.

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 19:09

Afbeelding
Hiervoor moet je je diep schamen, dit kan echt niet in een Z proef

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

je houdt hem wel degelijk vast op de binnenhand en niet zo'n beetje ook. Maar goed, dit zijn maar foto's.
Laatst bijgewerkt door Rhea op 08-05-05 19:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 19:10

Daar zijn ze bij de pony's ook minder streng in Lachen
Dat is wel algemeen bekend volgens mij, als je met je pony naar de paarden gaat mag je toch ook een klasse lager?
Maar ziet er wel goed uit op sommige foto's zie je dat ie er idd niet helemaal doorheen loopt zeg maar niet helemaal rond, gefeliciteerd met je resultaten Lachen

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 19:33

patos schreef:
Ik krijg het idee dat ze je aanvalt omdat ze eigenlijk een beetje jaloers is Haha!,

ik jaloers op haar?

k kom zelf ook wel een keer in de z2 hoor!

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 19:49

Citaat:
ik jaloers op haar?

sorry maar die toon alleen al.....

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 19:56

Hele mooie pony! Gaaf dier om te zien.. Lachen

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 20:00

Rhea schreef:
Citaat:
ik jaloers op haar?

sorry maar die toon alleen al.....

wil je die zin is veder aftypen?

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 20:35

Citaat:
sorry maar alleen die toon al
insinueerd iets compleet anders Haha!

alstublieft,.........nog één?? Clown

En het feit dat je er zo over valt bevestigt mijn vermoeden

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 20:44

ladyenpippi schreef:
Rosan heethaar had in de ring 9 181 punten. En naar Lemele gaan we ook niet weer heen het is daar elk jaar hetzelfde altijd maar die modder bende dat komt omdat de paarden dan een week eerder daar hebben gereden. maar wat jij met je wedstrijden doet dat moet je zelf weten en wat ik doe ook!! mijn pony die word er niet slechter van en dat ze te mak worden dat word die van mij toch nooit maar ja ieder paard/pony reageert overal anders op

mag k vrage wat je hiermee bedoelt? Bloos
en over die modder..idd wat een modder daar zeg Verdrietig
ik ben 3 keer onderuit gegaan met m'n pony. helemaal in die ring 9 dat was egt bagger gwoon.

verder ziet 't er wel netjes uit en heb je een mooie pony Haha!

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 20:57

angela vroeg naar mijn punten..
ik zei mijn punten..maar een vriendin van mij had gezegt dat niemand in de z (z1 & z2) een winspunt had..
maar nu zei angela dat rosan wel een winspunt had.

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 21:01

heidehofs schreef:
angela vroeg naar mijn punten..
ik zei mijn punten..maar een vriendin van mij had gezegt dat niemand in de z (z1 & z2) een winspunt had..
maar nu zei angela dat rosan wel een winspunt had.

okey..sorry had ik nii geleze Bloos

RockyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 21:04

Je moet echt op je handen letten hoor! Ik ben het helemaal met Rhea eens! Verder leuk paardje om te zien Lachen Ik had alleen bij een Z1 proef een wat mooiere houding van paard en ruiter verwacht. Misschien iets om hard aan te gaan werken? Dan zal het er al een stuk beter uit gaan zien! Wel zijn de foto's maar momentopnamens, dat snap ik, maar het ziet er allemaal niet echt ontspannen uit, sorry...

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 21:19

maarja..ze moet het zelf weten als ze naar de z2 wil! helemaal haar eigen keus!

RockyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 21:21

Dat is waar Lachen Maar ik zou eerder een wat meer ontspannen beeld willen krijgen, dan zou het er echt een stuk netter uitzien!

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-05 21:27

Oké ik weet nu wel dat mijn houding verbeterd moet worden deze foto's zijn ook al van 4 weken terug ofzo! Als ik thuis rij dan let ik echt heel erg goed op mijn houding dan zit ik er zelf heel ontspannen op en dan let mijn vader hier ook heel erg op en met de privéles en op de vereniging word hier ook erg opgelet, dus hier ben ik wel mee bezig en ik weet ook wel dat ik er lang niet meer zo netjes op zit dan voor een jaar geleden maar weet je mijn pony is echt niet de gemakelijkste die er is. Ik zou zeggen als je wil mag jij er van mij een keer gaan opzitten. Maar in de proef ben ik met hele andere dingen bezig dan met mijn houding, en in een Z proef moet je wel op meer dingen letten. maar dat is geen excuus. Ik hoop dat ik mijn houding kan verbeteren en ik denk dat er ook wel meer mensen zijn die op wedstrijden ook wel gespannen zijn en dat ben ik ook met inrijden gaat alles goed maar zodra ik de ring in kom en er staan mensen te kijken wil ik het allemaal te goed doen dus daar ligt het denk ik ook wel aan. Maar ik ben hier al heel druk mee bezig om dit te veranderen! Haha!

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 21:45

Het is ook helemaal geen aanval, dus je hoeft je niet te verdedigen. Zie het als een advies, als jij ervan overtuigd bent dat ik het verkeerd zie, dan is er toch niets aan de hand.
Maar bij het plaatsen van foto's op een forum kun je altijd opbouwende kritiek verwachten....zeker wanneer je aangeeft dat commentaar mag Knipoog

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-05 21:51

Maar ik vat het ook echt helemaal niet verkeerd op, maar ik wou graag vertellen dat ik het wel weet dat mijn houding verkeerd is. En ik heb ook deze foto's hier op gezet om te kijken wat jullie hier van vonden. En ik zeg ook niet dat je het verkeerd hebt maar ik heb zelf niet door dat ik mijn binnenhand vast zet. Maar het kan best wel zo zijn hoor. Ik ben juist blij dat jullie mij op deze dingen wijzen want hier kan ik echt wat mee gaan doen. Haha!

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 19:19

pfffffffffff Gestoord

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-05 14:33

knightloekie schreef:
pfffffffffff Gestoord

???? Verward

Palermo